Toon posts:

[RH 7.2] Perl script verkeerd gecodeerd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Perl script geschreven in win2k als ik deze naar Red Hat 7.0 kopieerde voerde hij hem gewoon uit maar nu onder Red Hat 7.2 moet hij in de manier gecodeerd zijn als Linux normaal text filetjes achterlaat (emacs werkt ervoor) weet iemand een manier om die filetjes te coderen?

Plz help me! (ik heb geen zin om het steeds handmatig om te zetten)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Bedoel je het ASCII-10, ASCII-13 verhaal ? Dat kun je oplossen door dos2unix & unix2dos te gebruiken..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ok het nu kan ik hem als script opstarten in shell en hij deed het onder apache totdat ik iets in de script veranderde en nou kan ik geen Perl cgi scripts onder apache uitvoeren (andere scripts wel en onder een shell werkt alles)

Verwijderd

Ik snap geen fuck van wat je bedoelt, want Red Hat 7.0 == Red Hat 7.2 qua compabiliteit tussen oud en nieuw :?

Verwijderd

Topicstarter
idd behalve in Perl scripts :(

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op zaterdag 09 maart 2002 19:33 schreef Cold_Shady het volgende:
Ok het nu kan ik hem als script opstarten in shell en hij deed het onder apache totdat ik iets in de script veranderde en nou kan ik geen Perl cgi scripts onder apache uitvoeren (andere scripts wel en onder een shell werkt alles)
Je bedoelt dat Apache + Perl/CGI niet meer goed werkt? In dat geval moet je even kijken of je niet iets in je /etc/apache/httpd.conf hebt gewijzigd...apache zal namelijk niet stoppen met het verwerken van *alle* CGI-scripts omdat je toevallig één enkel script hebt gewijzigd :) .

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1