Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
En dan nog wel een t.net member..... UTFS FFS !!!!Op zaterdag 09 maart 2002 17:43 schreef Ralph Smeets het volgende:
Ik heb sinds kort Windows XP op m'n bak geïnstalleerd en nu krijg ik m'n interne digitale ingang op m'n XFire 1024 niet meer aan de praat. Ik heb uiteraard de laatste drivers en het control panel geïnstalleerd en digital out staat aangevinkt voor m'n CD-ROM speler. Het werkte hiervoor gewoon onder Windows 98. Weet iemand wat ik fout doe?
PS:
Tja, ik weet zeker dat deze al tig keren is langsgekomen en de search heb ik uiteraard gebruikt. Maar sommige threads zijn zo lang dat het ondoenlijk wordt om ze te lezen
Nee, serieus : kan ook gewoon slechte ondersteuning van XP zijn als je het niet opgelost krijgt.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Okay, naar lang zoeken heb ik eindelijk gevonden waar het aan lag.
Als je op de properties van de CD-ROM (CDRW) speler in Windows XP device manager klikt, dan zit er onder het tabblad een optie om digital audio playback aan te zetten.... Deze optie is niet om je digital-out van je CD-ROM (CDRW) speler aan te zetten, maar om de digitale audio via je IDE kabel naar je geluidskaart te sturen. Zet de optie uit en voila, je digital out werkt.....
Als je op de properties van de CD-ROM (CDRW) speler in Windows XP device manager klikt, dan zit er onder het tabblad een optie om digital audio playback aan te zetten.... Deze optie is niet om je digital-out van je CD-ROM (CDRW) speler aan te zetten, maar om de digitale audio via je IDE kabel naar je geluidskaart te sturen. Zet de optie uit en voila, je digital out werkt.....
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.