Toon posts:

Bruute Leadtek GeForce4 heatsink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.nl/new/shared/images/a250utd_front-big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.nl/new/shared/images/a250utd_back-big.jpg

:9~ >:) erg wreed toch?

(kweenie of die al langs is geweest maja, ik d8 ik post hem maar ff)

zou ik dit ook zelf kunnen maken? ik vind hem er zo bruut uit zien :D

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Je zou hem moeten extruderen...en dat kunnen normale mensen zoals jij en ik toch nooit betalen... :+ ;)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:57

danplo

The Force is strong with me

ziet er zeker bruut uit ...deze kaart mag er best wezen vind ik .
maar ik ga toch liever voor de gainward :9~
en klopt foto was al eerder voor gekomen in de forum wanneer komt de ti4600 uit
en de grote foto topic van geforce4 ...maar blijft leuk om te zien deze foto..

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Topicstarter
maar is dit niet licht overdreven door leadtek? andere kaarten hebben toch ook niet zo iets (gewoon fan op gpu toch :?) volgens mij coolt hij al goed zonder die 2 fans met een beejte airflow in je kast!

• danplo

danplo

ben ook benieuwd hoe zwaar deze kaart weegt

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

offtopic:
dat ding heeft geen TV out of wel.
ik zie hem nl. niet. alleen een vga en een dvi.

Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 17:46 schreef www.outer het volgende:
offtopic:
ja daar tussen de dvi en tvout? of is dat een plekje waar die connector kan zitten?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Nou, ik vind hem maar lelijk. Die orginele HSF van Nvidia vind ik veel mooier! :9~

Verwijderd

mooier of niet maar deze vorm van koeling is wel effectiever dan de "mooie" cooling van de reference design.

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

De theorie dat je zoveel mogelijk materiaal voor een zo goed mogelijke koeling zou moeten hebben klopt niet. Het gaat om het contactoppervlak met de buitenlucht. Het koelaambeeld wat hier op zit kan wel een hoop warmte opslaan, maar als je het niet kwijt kan helpt het toch bitter weinig. :z
De twee (op het oog :P ) 40mm fans halen hier volgens mij niet zoveel uit, omdat ze voor de helft op vlak aluminium staan te blazen, wat de airflow nou niet bepaald te goede komt... |:(
Ik zou dit ding eraf slopen en er zelf een gewone chipset koeler en DDR-heatsinkjes opzetten, en wat aan de airflow langs al die spullen doen...veel effectiever dan dit crapuul! :+ ;)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

Ja he, gelukkig denken ze ook niet eerst na over een ontwerp voor ze het in mekaar zetten :?

Denk je dat jij het beter weet?
Of hebbie soms een testlab thuis?

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Hebben ze er dan over nagedacht? :D

Ach ja, ik studeer ook alleen maar aan de HTS...wat weet ik er nou van... :+

Ik geloof dat de mooiheid van het ding toch wat hoger in het vaandel stond bij Leadtek... :P

edit: Ik zie dat je op de Erasmus Universiteit zit...wat is I&E eigenlijk? :?

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
Op zaterdag 09 maart 2002 17:46 schreef www.outer het volgende:
offtopic:
je bent blind :P

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 21:08 schreef Fryotech-XP het volgende:
De theorie dat je zoveel mogelijk materiaal voor een zo goed mogelijke koeling zou moeten hebben klopt niet. Het gaat om het contactoppervlak met de buitenlucht. Het koelaambeeld wat hier op zit kan wel een hoop warmte opslaan, maar als je het niet kwijt kan helpt het toch bitter weinig. :z
De twee (op het oog :P ) 40mm fans halen hier volgens mij niet zoveel uit, omdat ze voor de helft op vlak aluminium staan te blazen, wat de airflow nou niet bepaald te goede komt... |:(
Ik zou dit ding eraf slopen en er zelf een gewone chipset koeler en DDR-heatsinkjes opzetten, en wat aan de airflow langs al die spullen doen...veel effectiever dan dit crapuul! :+ ;)
Loop toch niet te blaten man :r altijd weer een wijsneus die met zo een getwistte theorie komt :+

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Op zaterdag 09 maart 2002 21:27 schreef BitchSnitch het volgende:

[..]

Loop toch niet te blaten man :r
OK, nog andere wetenschappelijk onderbouwde reacties?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Uit de benchmarks bij ik d8 ome Tom, waar ook de Asus en de Creative getest werden bleek dat de Leadtek toch veruit het best over te clocken was...
Ik vraag me alleen af hoeveel je hier extra voor gaat betalen...

Specs

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 21:30 schreef Masterdam het volgende:
Uit de benchmarks bij ik d8 ome Tom, waar ook de Asus en de Creative getest werden bleek dat de Leadtek toch veruit het best over te clocken was...
Ik vraag me alleen af hoeveel je hier extra voor gaat betalen...
ik denk het niet dat deze kaart/koeler meer gaat kosten.
dan een asus of een creative
want leadtek was altijd wat goedkoper dan asus of een creative.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.ocworkbench.com/archives/mar2002/abit1.jpg
die is mooi :9~

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Op zaterdag 09 maart 2002 21:28 schreef Fryotech-XP het volgende:

[..]

Niemand? :+

* Tsuru gaat nu naar bed... :)

Verwijderd

Vind die heatsink van Leadtek ook maar lelijk. Hij is wel bruut maar toch erg lelijk. Vond die van de Gf3Ti-x00 van Leadtek veel mooier! 8-) Die van nVidia is ook wel mooi, alleen een zo'n groot koelblok is wel geil hoor, maar dan moet je het niet verzieken met 2 van die potlelijke fannetjes. Zet ze dan in van die leuke 'verdiepingen' waar je dan zo'n kapje overheen gooit zoals bij die Abitkaart of zo. Maar die 2 zwarte gedrochte daar vind ik om te :'(

Verwijderd

Als je zo'n supah groot koelblokje op je kaartje hebt, moet je opletten dat je een pc-kast van kwaliteit hebt. Het is namelijk zo dat als de kaart ietsjes buigt (krombuigt dus >:)) , dan is het contact tussen het koelblok en de gpu minder goed. Verder lekker mooi blokje, maar wat ik zou doen, is in het midden van het blok een rond gaatje zagen voor mijn crorb en die ertussen zetten. Dan heb je pas een zmooie cooling. Heeft iemand btw al voltmods gezien op de geforce 4?? :P

• bluf98
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 12:07
Heeft iemand enig idee hoe je het geheugen van een Creative GeForce4-4600 van dergelijke DDR-sinks of die mooie <A HREF="http://www.gamepc.com/reviews/hardware_review.asp?review=gf4ti&page=4&mscssid=&tp=" TARGET="_blank">Gainward</A> mem-sinks kan voorzien en waar je ze kan kopen...

Sysje

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Misschien een keer medoen aan Big-Diet??

...Ja ik kijk daar naar :+

\_Specs_/

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zaterdag 09 maart 2002 22:35 schreef MaXiMizE het volgende:
[afbeelding]
die is mooi :9~
Hey die heb ik :9~ blijft mooi om te zien >:)

Turn it off and on again.

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 21:14 schreef Fryotech-XP het volgende:

Ik geloof dat de mooiheid van het ding toch wat hoger in het vaandel stond bij Leadtek... :P

edit: Ik zie dat je op de Erasmus Universiteit zit...wat is I&E eigenlijk? :?
Ja net alsof elke leerling IT bijvoorbeeld ook windows in mekaar kan zetten etc.. Die gasten hebben 1000x zoveel kennis van dit soort shit als jou duz doe nou maar niet zo wijs.. :D het koelblok doet het echt wel goed, en deze is idd 1 van de best overklokbare GF4Tizz..
En hij ziet er nog flex uit ook nog! :D

Verwijderd

nou poe hee...wat is daar nou mooi aan, ziet er een beetje jammer triest uit -----> KOTS

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

fuctionaliteit op 1 :)

als ik em daardoor 50Mhz verder kan klokken dan is ut goed mmkay :7

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• eatme
  • Laatst online: 08:11
Op zaterdag 09 maart 2002 21:14 schreef Fryotech-XP het volgende:

Ik ben blij dat je trots bent dat je op de HTS zit (noemen ze dat studeren, Het is toch gewoon een school?). Het geeft je echter niet het recht om te denken dat je het dan automatisch beter weet.

PS Zit je op HS Haarlem?

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• mvds
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Ik vind hem maar lelijk, het is dat ie op mijn PC een score haalt van 9700 punten, anders had ik hem er weer eruit gehaald en verkocht. :P

Verwijderd

Tja, je moet ervan houden...

Ik vind hem ook niet zo mooi. Zo'n groot geval op je videokaart.
Maar waarom is zo'n groot ding nou nodig???
Als je de ASUS V8460 Ultra/DT Geforce 4 Ti4600 hebt. Die cooler is dan toch genoeg????
Zie eventueel:
http://www.asus.com.tw/vga/agpv8460/specification.htm#

:?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://213.46.80.91/gf4/foto%204.jpg
ik ben er op flieft :)

of ie lelijk is boeit me nie

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:57

Convoy

g44p

Op woensdag 03 april 2002 12:27 schreef Thomas1985 het volgende:
Tja, je moet ervan houden...

Ik vind hem ook niet zo mooi. Zo'n groot geval op je videokaart.
Maar waarom is zo'n groot ding nou nodig???
Als je de ASUS V8460 Ultra/DT Geforce 4 Ti4600 hebt. Die cooler is dan toch genoeg????
Zie eventueel:
http://www.asus.com.tw/vga/agpv8460/specification.htm#

:?
deze dus ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com.tw/vga/agpv8460/v8460u.jpg

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Er staat toch net zo mooi op die heatzink: "We Make Dreams a Reality". Voor sommige Tweakers is z'n grote heatsink op de videokaart een droom die uit komt! :)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 13:50 schreef freekweb het volgende:

[..]

deze dus ;)

[afbeelding]
eeej, ik was er nog niet achter, hoe je die pic op GOT moest zetten, hoe deed je dat nou?? :9~

• danplo

danplo

Op woensdag 03 april 2002 13:56 schreef Thomas1985 het volgende:

[..]

eeej, ik was er nog niet achter, hoe je die pic op GOT moest zetten, hoe deed je dat nou?? :9~
lezen is ook een vak he.
neem eens de moeite voor je iets vraagt....meestal staat het wel in de faq hoe alles werkt.

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

maar erg veel nut heeft het niet!

ik bedoel... met die Gf-2 hercules kaarten
hadden ze ook van die mooir mem sinkjes

terwijl ik een pro heb (noname) die perfect draaide (nadat ik hem overclockte) zonder mem sinks

en ik had hem toch net ff wat hoger geclocked als een hercules !!! en ja hij deed het goed op 250/496 !!!

---------

wat heeft dit te maken met die wel mooi uitziende kaart die verschrikkelijk unfuntioneel is :)

wel kijk maar naar de noname versie van de Gf-4 dan zie je het wel

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 14:01 schreef danplo het volgende:

[..]

lezen is ook een vak he.
neem eens de moeite voor je iets vraagt....meestal staat het wel in de fag hoe alles werkt.
mm wist niet dat je homo kon lezen :)
Maare FAG is dus wat anders haha

FAQ das de goeie :P

• danplo

danplo

Op woensdag 03 april 2002 14:05 schreef djspot het volgende:

[..]

mm wist niet dat je homo kon lezen :)
Maare FAG is dus wat anders haha

FAQ das de goeie :P
tanxs
ja ik wordt er zo gek van dat ze niet willen lezen voor ze iets vragen.
beetje zelf moeite doen kan heus geen kwaad.

Verwijderd

sorry, je hebt gelijk.

Ik ben nog niet zo lang member, en ik had het idd zelf op kunnen zoeken :)

Weer wat geleerd :)

• danplo

danplo

Op woensdag 03 april 2002 16:56 schreef Thomas1985 het volgende:
sorry, je hebt gelijk.

Ik ben nog niet zo lang member, en ik had het idd zelf op kunnen zoeken :)

Weer wat geleerd :)
ja ik zag dat je nieuw was.
maar goed ik ben ook nieuw geweest en heb het ook moeten leren.
even goede vrienden. :)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:14 schreef danplo het volgende:

[..]

ja ik zag dat je nieuw was.
maar goed ik ben ook nieuw geweest en heb het ook moeten leren.
even goede vrienden. :)
oke! :)

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Op zaterdag 09 maart 2002 17:37 schreef danplo het volgende:
ben ook benieuwd hoe zwaar deze kaart weegt
Nou Danplo, dat kan ik je wel zeggen :)
Het ding is zwaar !!!!! en dat is geen geintje, ik had een Geforce II en die was een stuk lichter (en kleiner >:) )
Maar voor de rest kan ik er maar 1 ding over zeggen: het is een beest van een kaart

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
't ziet er maar lomp uit..
Maar als de prestaties maar goed zijn, en dat is het. :9~

🌞🍃

• danplo

danplo

Op woensdag 03 april 2002 19:29 schreef You-Suk het volgende:

[..]

Nou Danplo, dat kan ik je wel zeggen :)
Het ding is zwaar !!!!! en dat is geen geintje, ik had een Geforce II en die was een stuk lichter (en kleiner >:) )
Maar voor de rest kan ik er maar 1 ding over zeggen: het is een beest van een kaart
ja ik had deze tekst neergezet toen ik nog geen ti4600 kaart had.
maar ik heb nu ook zelf die leadtek ti4600 kaartje en wat een gewicht zeg...maar ik vind hem erg bruut eruit zien ...en hij doet het uitdekunst.
scores liegen er niet om en de spellen zien er echt top uit zonder enige hapering.

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01 15:35
Op zaterdag 09 maart 2002 21:28 schreef Fryotech-XP het volgende:

[..]

Ja,ze staan niet te blazen OP het aluminium ,ze zuigen de lucht WEG van het aluminium!

PowerStation

Verwijderd

kaartje is zooo bruut, ik heb hem ook :7
Pagina: 1