Toon posts:

Gebruikers van de 8CM MP3-Spelers OPGELET!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een vriend van mij die ook zon mp3ding heeft een programma geschreven om de tags van MP3's makkelijk te bewerken, nmlk:
Artiest
Titel
Album

ik hoop dat julie er wat aan hebben :)

http://jimleliveld.digitalrice.com/Mp3TagEdit.exe

mvg unknownJim

btw, als er nog iets verandert moet worden of (en et is niet te ingewikkeld) moet je et maar ff zeggen op dit topic

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
zal het eens tjekken :)

Verwijderd

Wat heeft dit te maken met 8cm-mp3spelers. Dit geld toch gewoon voor alle mp3(cd)spelers?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Handig progje hoor, ook voor niet mp3-speler bezitters :)

edit: voor mensen die *.exe niet vertrouwen, hij is virusvrij :)

They made me do it.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:27
ik ga het uitchecken :)

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Wel geinig, maar mijn voorkeur gaat uit naar Mptagger:
http://home.online.no/~kjaer/mptagger/download.html
De kan namelijk ook ID3 tags "raden" nav de bestandsnaam

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 18:38 schreef InfraC het volgende:
Wat heeft dit te maken met 8cm-mp3spelers. Dit geld toch gewoon voor alle mp3(cd)spelers?
Hmm, kwee nou echt niet wat de ene speler leest en de andere, maar het programma is alleen getest op een 8cmmp3 speler dus had ik dat er per ongluk neer gezet..

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 10:11 schreef unknownjim het volgende:

[..]

Hmm, kwee nou echt niet wat de ene speler leest en de andere, maar het programma is alleen getest op een 8cmmp3 speler dus had ik dat er per ongluk neer gezet..
Het lijkt mij gewoon een progje om de idtag van mp3's te veranderen en die zijn zelfs te lezen op een computer (met bv. winamp).

Ik gebruik het liefst Tag&Rename, hiermee kun je zelfs een aantal mp3's tegelijk voorzien van dezelfde artiest, of de idtags laten overnemen van de bestandsnaam.
Pagina: 1