Toon posts:

gitaar versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor mijn zus een gitaar versterker kopen voor haar verjaardag.het is een acoustiche electriche gitaar.
Wie kan mij wat advies geven,en eventueel wat links naar gitaar sites??
Ik zelf heb er 0% verstand van
budget is rond de 300 euro.

alvast bedankt

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Ik kan je geen modellen noemen, maar ik kan je wel vertellen dat je zonder een budget te noemen niet erg nuttige reacties gaat krijgen :).

Verwijderd

Kijk hier eens daar staan wel wat dingen op. Ik zou ook 2ehands rondneuzen bij wat gitaar shops voor 300 euro heb je nieuw niet echt iets interessants.

Verwijderd

Misschien een tip:
Post dezelfde vraag eens op www.gitaarforum.nl

Is minder goed bezocht dan tweakers maar wel meer to the point. behalve misschien dat de helft van wat daar rondloopt ook niets weet.....

• GreenGras
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08-2022

GreenGras

Audiofiel

Gewoon bij Feedback binnenlopen. (www.feedback.nl geloof ik)

I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 17:30 schreef Driez het volgende:
Kijk hier eens daar staan wel wat dingen op. Ik zou ook 2ehands rondneuzen bij wat gitaar shops voor 300 euro heb je nieuw niet echt iets interessants.
Voor 300€ heb je wel degelijk interessante versterkers. Ik heb er zelf ook een (+ gitaar) en heb er dus wel een beetje verstand van, maar niet echt van acoustische ;( Ik zou het iig niet zoeken bij Peavy, sluit die sowieso uit. Het beste is idd bij Feedback binnenlopen in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam of Apeldoorn. Daar hebben ze veel verstand van zaken en een goed goedkoop assortiment. Heb mijn spullen daar ook gekocht.

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 18:19 schreef Tweak-Metallica het volgende:

[..]

Voor 300€ heb je wel degelijk interessante versterkers. Ik heb er zelf ook een (+ gitaar) en heb er dus wel een beetje verstand van, maar niet echt van acoustische ;( Ik zou het iig niet zoeken bij Peavy, sluit die sowieso uit. Het beste is idd bij Feedback binnenlopen in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam of Apeldoorn. Daar hebben ze veel verstand van zaken en een goed goedkoop assortiment. Heb mijn spullen daar ook gekocht.
Ik ben een beetje een verwend figuur qwa die dingen mijn beginners gitaar was gelijk al een vette strat enzo eigenlijk zelden cheap spul gehoord of bespeeld
Pagina: 1