In plaatjes geheime gegevens verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Dit plaatje is even als voorbeeld maar wat ik wou doen is in een plaatje teksten e.d. onderbergen. Ik kon er niks over vinden dus misschien weet iemand hoe ik dit moet doen. Als ik iets veranderd dan is het plaatje soms helemaal 'gaar' en niet meer als origineel. Het is trouwens een gif.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
GIF89aàT÷   ÿ ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ,    àT þ H° Á*\Ȱ¡Ã#JH±¢Å3jÜȱ£Ç CI²€É(Sª\ɲ¥Ë0cÊI³fà âÔ³àN=   þT Ρ U
(RŜDy:-*T£G>͵©V«T«Jõ:ð*Ö±e¹bÝÊv©Ú³_ãvMT¬ÜµnÛMï^žtóíïÝÂUÁ*vÊXkcž?#÷L·+e»Ûúö²çÉ ¿ÍlsÝÑš·>­zsh×_v{5mÌeë®õâÒASßþ\Ù±ñâŒI'Í<øU¥ÎÕBÊugõY§óœYûrÚÙÍþZ§Ìœüxéâ±o8ºêðès>Ö|høïɯ¿ºþûÿ}×ÞÛõ ª{ú§`]6"!}bÙ7!Zßmõ¡"8a}uaa*b/nèâ Ò(ã|3¶šÜ<~xâ9Îâ_@îáa!IXÃíĹ×e,:%LZVã7JÙåV:Y%o­%'%dn%p?¶%©ŜDÒÙf^®©·ÝŜglñÞý9( xhãÝéX¡yF
©¢ZåJê§ŜNÙè¢M:g€>:êv*£¡Z
$«þ®Ih¶jk¬©º*ºêŜ¢Î*,·
úiŜÁö9,Èúë²²ªª¬ŽÌFËkfº)fŽXjæ·Òvëk§Ùû$çŸ6fº_Ò-»|^»n»å¢j®žöæ[§¹ËfÖé±FØ¿Ÿ  æoj#ŒoÂÿ°Ápn
G|âÃWL-ÁübLîÆ
Û$òÈ$lòÉ(§¬òÊ,·ìòË0Ç,óÌ4×lóÍ8ç¬óÎ<÷ìóÏ@-ôÐDmôÑ%í:±^ûÕt¿O{ìtRC=µÕÕ*]ðÂ&ñ®3ìuÔ!_míÒS]6bU£í0Åi³ífèÖý®Ýày÷þÞ¶i¶ãßòõöž³iÜl"~8¿Ùxt~?äW®Þ}'~ùîuî`6®£¢Ù§|€ w¬?ç:ê
X ÞÙØ:ìz>»ì ÓW»ï¯3Ø»¿Œ¶§wº¥/Ï/·Ŝ§œªÃúÒãš}àËË=±ÛS*$ô{Zþðç_6ó*2ï=E~_=èYßË7Œxãÿîºù_ŸþóÞ
×þäô1|ÏXy# µhÀzðM
äßýêÇ(XqjZµ²`²2h,
ëÐÒ å¬aõÊT<ôpE¶pJV³RèÁUuð'ä
7X,Öþ=t×9(ÃÿéËŒàÈÂ$ïK€à³ŜÅ*ñU7ôaŒš¹ûõÏÛ
àØ=òmQê %Az=©0lßžÆ0Ê|úW§Òµ>iW   7îñk+äÅÖæ¶î òc3ùøŽFrÓÖÚ!€yò ¥(GIÊRòšL¥*WÉÊVºò°¥,gIËZÚòád"1iÉM®íTLÜz LféÔd1©È`ÍR¬äÖ€)ÌAóÍŽÚææÖÅÌNL+_áº)8ÜQ8tÛå¶yGqBãæääY9ÀÐóþŒ#;ÓéÍ<²KC·cñp>üšxÎû\òºPá! ÊËA?÷ÐØ5¢£èñÄ»æN¡ÀcèüzÐRozÖ{_JãwÒôµyØ@Ó§Rú±Ôz/UhLÝŸæj|4dNw§Ÿ®Ŝàhþä/8úïjD£:Bs6ÐWÍj¥ÚÔ:1šs€ªUøÓ©Ñ*ü)±šÅ'fQW!Ö&Npu«^çîTdë\WŸµ®8L«ýÖ*WÄîÕ¯
lc%[Õ»*@Ž+§HØ \lg5Ùž.ö°¥]ªWéÈUBõµúÜþjlõÈT×ζ«°5§SÉj?ÚâK`kíÈ(³~Ó6Ã[6¹ÜiªMÍ­&5ÌHúÎÍ€u«VÌ^þöÐÅ®t«Mfbò_žL¯z×ËÞöº÷œð¯|çKßúÚ÷ŸøÍ¯~÷Ëßþ&D¹dnxãÖ] 'wŒÚŜ Í g×»`}îvaðNXŒÏ®5ÌÏrÇø1:?ŒÏÄØÃª:ï9â|ê¶Åõ§éâȱxž1ãpl¹    ¯¡º+šEçdz4FGNòFDT"ÔG$Õ(A£ÌdÞywTîè­üdäu£2J¹ÔÞ~o§65ªþL++dʯÌÔuò
Z÷Ýô«fî¿KŸ7÷4Ŝ³OaºÚÚ4nÛU6«Xž.+Ïèh­ú¶Âf l»è±Òœc_XXÀºfjùzYÎZñ±EõU­êŸ®ú³ìfwM,Òµ§þm°S­kS{öÖœµ«ifÏ϶õ°O[ÄÉJ»Õn4tXÏjlHë¶Ñqæ¶¥œíKWzÓ&ö¹?m[N·ÑÙ¶Vl^;xFfñ¬oî6غF°ºõpêÒºÞ̰37ü`ÿ:üážÄ'Nñ[üâÏžÆ7Îñ{üãÉî1þ­9o?ØÀoÃ0ÃéÍ/òÞýn¹ÌðCäf¹Êù1O7u+NñÛ    ã¡û|ÇíqÒZtu5}éâ~gÒOtš»ÄÜ®ññyä0ŽÉcÎòŒå±{ÌîºÓ^ö/Wùìp©Ii7wŽ+§ýñÚ'Ze±µÍiöòfºtðw.ªàMdÂ÷¹¥w<HáLÔÂï}ÍÅ|¬¿[oõœt#}Ûàvúóc4<¹Íúq¿»Ü­ç­»'8ðt[ûØ¿®6µóú×k³ŸOì±ìÑÿØ¥ŸîC]ìäãþÕ¬öµ°ï|ÒVõÊï=õþ{ë#ÿûÒw¶£/|Óßûè/[µ?üðÛûV.í%mzãÛŸô<=}üUKíï?ëÆnùz¯'SW{st]ùs0gs÷r¶7(V^3goš)èûF^<G W&x(*ž,Ø.ø0284š7"xIH±æršèH9§pXSp ø]þÖ8ÈÖØ4FzY÷tvuVc<Fu4Vu¬§uWè"vcD·ôz`HA÷beÈ7|xqwAfvnGvõvr7e[Ŝvs6JVv·:u×Õv{`vyþxPXFGynægh7rT7}hmggèh×yWxH¥#¢u   n÷÷mèy«Øÿ§hh ç€gpš¶Ha~ëçXìZ²n¿·lï§~¹ŜV«{Œ'Zl¶ÄÈkÕØ|ÜGjàg~"ÑhlÉÈk¢ÆäXlµ¶Ì'~
Ö}ÞY×·|Ê8~hõ±¹Øú°W×öŒèz¥m ¶ZŸüxNÿ?iBžs)ox'>X©"]DXrV&y(*¹,Ù.ù0þ29©Ôløæ   Lør<&'p6
;ia¶u0vªøsd(tNÇc%öOIHcØ6b:V^ib3eytıe~WØlu÷Hèžxm(Øwy8sÈu9vm9(Xæ£y7GIhYzyw)hwšS8€hnHkþøw¹Õ¡Wvûø©ipTš÷Øè6ÅG~Ã(ëÈígÓxÒÖØÉùlÔž}ãÇiåÎ)ÖþiŒÉÈæÙÓä9B%Ö}ç(ŜùéhfÈÝ)¹øhoö ùü7€    <¹Hxj zAy> FIsHÙ¡J¡EH¡º¡Ú¡ú¡ ¢":¢$*4i¡IIóy¢ Ç¢¬s(ê¢K4* B¹Kš¢<Ù9:sù©tUÈccY¹y£à4?ª³yBÚa[  Gj€¹¥j)uUzVzh}i%égWujöu^:yo)fuF]º¥GŜ(RnY÷zêç©7hášþ  vkêfµø§È§¡xš(   y*V±I+ºnŒè¹®éFñ¹¶)š©ªÙ¯ÿy~ÄÉë©Î(ðH|å«×Y¿éž
}­ªª·ª«µzÑ9ãiØ(«Å©îǫ갶ú«ÄÊDïÈÁ}êh«Ÿ­ºüÙ­Wå äº¬ Jš:þ÷ãºjªýذž£ê7z©Ú¢:¯÷£
*üªÝI 2*¯
úþÚ£T¢
»°Û°û°±;±[±­TaÛ¯ ù¢I9ÿª£  Û©)j²
öþ?³f)P¥R€7O3KýÄ€.KV    ¯@j¥Juý³\ùŜb
rZ§f|(`S{ŜZVµ_ªwqÊ{yL+µO«ŽP¶ziQï§VÛ§»I®ùé§l«Ýx§é¶j·t«š·ªRhnj­®ŒI©Ë­¡©¥ñú­É­Ú­é8°ö¬âh­ÉúêʬzÛô¹ÛœÊªÔY¬ÐËXºÚI««¹È8­¯šÆúªáÚJ­à
ºÑ¹ï    A[žý{Y¹ÄK¹ÆžKǺ¹{þº±%«i£J²ôjz²)²Ý»`»ŸìÛŸîûŸð¿ò;¿ô[¿0È )[°ù£#œë¿¿5ê±CÉ¿!À<Ú lÀ«¯wŽ,5»8ìŒ[é€<¥<+Cú€F€ÌÁ/[Á¬ÁjØÁa³D;[]Û¥I¶R¶yck§m
§\Ãp    ÃhÃ-ìštJwT[ÃZëšcʵʧ~[šs{Ê·Ol»*TyyÛ¶M·þ·YÅ)©¡¹Å8¹¹ž#ÆñJªÐªæªÆ   ²è­p,ÅÏKœ±¹jºêùȺªþ­[ŽÚdzË鬷ȟ­Àª»žººàIº¹£»¹À:Éü«¹,­lÉŒ»À«öhÆÛÆMZǧÊÊ÷ùyšüÊﺭhŒÆëªÊž8{*¬ž$ÀóªÀ¿²øëËù:¡ý£ú»²Þ{²â{Ìè;²ÂÀ
g¿Ô\ÍÖ|ÍØÍÚŒÍÜÜÍÞÜ»¿ÿÚÌÆÄ,·éëÀJÀkÎí\¯îœ8Î*K¥:{Â,³øüÁ÷Ž(\€ÜÏDJ³þü³
  œÏ%,ÂN9Œ LÂúÜÐPv<ühêŜvHÑCµA>ŒHŜ/µšÑaÛÃE\þŜÃ*Ã+MÒ_,š]lÅb\ÓY|x4¥Œ\üšú¹·Ó?-Å@œšSü¶®Êž­ŒŒxË©LÆôÙ»õÔúyԺ̌slKÝÔ²P}Èèè«üÈ,Êöʹ®Ö_]Ï,º£ÌÈÔêÉÎ^mº{,»fÝvíֵ׳۬ѻÖ{-ÖªºpœÉPžVS]ÕNíÆìiËWýÔÊ©ÍK˱{ÆžÙÕäL¯"ÛÙàK°Ü±r-°ÉÌÅIÚDžÙÛ«¿åûÙ€ùͰ۲=ÛŽ]Û¶}ÛžÛüÅÌ6êÙÞ{Úú×ûŸáÚôÌÎ3ZœËìÚ­­œðlHYþЭÐ|Ð=ŽiiÏQ    >[аLÝSwü€ÿLÐw{Ã}Ñ,
Ò0mÑðíÑ'
ßGŒŽZŜ~¹Ñ.­Ŝ;lßl§ßýßD<Ñ:Æ<=·QìÓèÅeÅpGÔh»nP§š7œgik®]®sÕ{Ê­ÕÙ£ZÙt\â$Ù¥)âí¹n]Ê0~ºŒÖT}ÛÖÕŒy=ÖÓÖ>»¡ŒÉ},ãí«ÝÎ<â±úã̺}mÈOîÓ-ä|­XÍËÉ«ÖL-Ë4Þ®-ÇR˰ü·IMžq¬ÔËÛ¬ÍÜÒ|ãíÚÀ}^pnç¿ÍœÁlÜþ×ÌÃ
Ì¥º=è^è~èèŸè>Í=ÏòÌzè©mÚ^éÅ<çÎmŸœmœ=Üî<E»Ë=KÞœÂÖŽ9k³šßê®^êw<륬þêÜÒÊëW+Ã&Màý=à%]àìíßÃÎÑüíŽÊàÉ.¶eÆ¿.ìlúì(Ýì£IáEœ·®¶Ÿà4ýí)ÔWüà9
©2}àtî3}æÍã&.®­Øfæ±|ï°.Ùõ~ŒÝæÊù^åPãé×Xnã¬ðo»©{­1ðMÉ«ÇhÍÇ¿ãTNñ\×å¹Èñ»×äÓþäzäØ5» Øbþ§Ï[Æ(>ð\מ._ó_Þm1ðúNóŽõè+gpä{çêŒÚ¡MÜ~Üü¿NççG/ÎJôÙèXõZ¿õ\ßõ^ÿõ`é mÎqÞô]}ÎåÜÀìÜÊ<õÃ̲~.Ú8    L¹ÎÝ1ëI[ÞÒœ³«Ñ­÷WÝ|¯Ý£nÂàÝ÷óø[ìÝ>Ã.LÃÔ.ÄóÑø=íË.íM{ì)]íîMìœúí#
ìÎàA-íÞÞúYVC=î=â©Ä¢8šû埧Û~áäÎúŒÙæ8¯óð.ç).üŜ ®ïÍþ?œ®ü»åZÎðã-ñsüKþÿðmý!ñÂñÝ?òò@þÉL»SîçåLÖãþÿ»æÿÏòéÿó-    Á\X°!B
#X!D!Z|ØqbF9~$)1€FU>92%Ë$3¹ñ"M(5æÄçM1_î:tfQ09ŜΧ(íYõ¢T§M¯N=ú4ª×¬ÁzëØ®[Í~Uk5íÛ£ZÝÆÕJ,Z±jí¶Õw!Þ¿Tûæ­ë÷ä]Á¹Ò%ÛØñcÈ%OŜ\ÙòeÌ5oæÜÙógÐþ¡E&]ÚôiÔ©U¯fÝÚõkرeÏŜ]ÛömܹuïæÝÛ÷oàÁ'^ÜøqäÉ/gÞÜùsèÑo#V6paÆ5C.ŸÝàÜîá¿'ö^vïùêàǧ¬Ý<víÜó¿Ÿ<[ôõï]þë¶°?÷¥ úN.»:0Á¿\
Á   !\ÐAÅj°BòÐ¥C40ÃKbHD€L
Ä5$ÂOl±ÄaŒPA7€qª¢ÂRÈG\ÇŒdŽÈÌ
ÉäÈÉ ÏH¹cI€ÌòI.£üÑJ0³ÊüRÌ2PM4Ét³Ç.<óÍ"ãþÒòÌ)íJ>ëÏ-œôŸµ
ÕsÐ UÔLDœÀùòTÎF¥ôÒ
­@@#M²§C    ô¥;-ÍTRGµ$ÔMñûBSXª±Ö[:µÕq1×]EåUÂ`=Ua³ÕBHúÕXg-ÖÓ-2³Z®VmŽUMlÃw\oݶ*ºýRÜrÇ¥ö\MÅ}·ÝŽ}wÞuÉÍ÷^¢Ôõ×YyuUÙ|Û5x_ãÕ×Þ~ÓuØÚ³^T¶ø_3þßEžczcª"žãzMvWä®X]~µÃc}]fÍœùÙGιXYþg8hskdbw6âaÙsºhHÌ>ñ€&?Ŝzk«fjêï¬öözk­»ÞOÀ©µîmžã{nºë¶ûnŒóÖ{oŸûöûoÀ|pÂ7üpÄW|qÆ;ë°¿®ZÄQÕÆZa®ËTÏr¶¯îŒi±)?lÐ'sÎÓÖÜs·Q~ŒWc§ÑØ_ôõÑG{ªvmŸ=Ígsß}FÜ'3éáa]x÷Gâ?÷å©gNFéû<·÷S<¯\³T6µßÔTãËô³ç^ü6ûüÔýP×Ïï'µ?Mò¥ß|ýµ¯{üü.Å>S
Sþ
`iu!
} UÅ
x`ãÇ*ÈŒùéÌÒ`XBBs$¡P~F4  âdÏØÒt×;ÉPy\
]È*YBÄa
ȳ®PÄJY²%jHc"ÄÄè ).LeP,Yز(¬Vü+VE¡QW|ÍX:|1]lL£gšÆ8nñcOŒÝžG,±t Ç(Æ@RQe_dW    ÉÈ5Q|4$_ÄYZ3,"ŸxáÝ.ZÌäG© SÆ0x©å#Y)Ê0ªrd¯+¥\ʵÕÁu¢óO.×¶ËÓù2>ŒþÚ"gLúN=€û¥0yÌ[Æòsåi\5­yMlfSÛäf7œùMpSã$g9ÍyNtŜSëL
-
ÃLÓ-u®s&<§y9[ÖgÛg>¹ÌcârsÄŒ'íÙO8
TM%g¢éiòz:RôfWQM:ÔBÖûDiøPèµyÍÑDIT<T€'åhG,Ò÷Ý~!l`ù:Ÿ1ÝÔRŽiýpÊ?üÑô§  Oû'£u5õ_NCUÀï%µR=õ^U (Ó¥Õú[UGš®.ðì`X¹ÊB¯~p$«O¿*V
 ÌáZOøÖ³Js¬-€þ«C©«VŜu¬)SúWÄÆ°U^`shÇÆÂººk'[7ÙÄR^­äfÙÙÏB6+#gɲA
²§-mhœÚÕfñ©åàý(Ú¶Öc Ým(y{0<Âv¶œ}­n!9\ä:R³®5­lKÛØªvž4šnÛÚzžËÝ€a#«Ãbåka-yX¹J6Œ ìáÙë^îzrŒâ­lf¹Ð`4¿¬£'@9LÿúÀüåg=    M}2ôÀ.pÛ€àìÞ7Á6;-|agXÃæp=üaXÄ#&qM|b3§¿sç?YLPãsÂ/Ŝ°þ3àçxmepåÜ`×RÇÓj±]üίôFZ/
5ºdÙ=yŸ0mrDL;ô2¢Sn)Fš'eF¹Ë œhòhQªB}«TϧV¥2U}ZÍß\œ?·ÂyPk> V÷שޚ;uªUå<Ó«â9|þsLè8wj¯NëQÁÖ7·uf¡3ÞŸÓîŽ]'
×IŸÌÔ®+_9ÍVPÏ·Œµ¯¬1)Ž÷.ö£·&¯`[å¯€ì%ÑÛŒ[ΣsûÜHB÷ºÅ¥ämÓûÇàÞÑ·¬=dŽ£aoW·ÛÍnn¹]r{»êN.¶þ¹m[gwÚÒd·MíÑÎ[®ŽnœÁ=]ØRWžÐž®Ŝì\×Ö^ž,w}lïÛàÅu|nq;Œ×r²W<º$Ó¿"G2Anò#ïøãœÄqÊ<àÜþBfy4enO·?)æyÏ}þs ]èC'zÑ~t€']éKgºcêòê8ðmãæÜæWwfg>ä¯KXìÅôzÙ»ÞãØŽŜµ©l;ôáXÞ!Í÷îíèÝ>f-9£/µ{'[ÚÔGÒïsâùìfFÛ©Xus£ë×¢RŸÐŒæÝxóAÞó¬&µå
þ-jÒK~ñ¥7keW­SO絬£4'_]ûÙÛ^}®õëUíjà¯÷ÂþõÙ>wÂPŸ±>>Ç'.oäó:Øi>Ãñ3ûâ×6Ÿµ«oo¿ÝÃ6.·¬­Úwàývwy{\\[þw}výÏH{{ÝÐ?Á~É÷žö3·u#­j7ý3@xC? Ÿ ì>¿ŽŸ!RžæË;_ßó¬l¯,£@(ó«ëC¥XR>K5íC¶ìž{¹š;¬3»;A»A+(¬£:sÁ»gÂÁ³Ál:#<B$LB%\B&lB'|B(B)B*t«;þ9®+Âx¢ÁÓ¥+ºªÛ//Ô¬9.DA0DC|:C»+K3<µc¶Âó2¹CŸS)ù»ÁËC<ß;³?ô»;$³·«C+#DCÄÉû<R«<:;œ6=ØŽ­Ä¬ªÄÏ=ÇÛ<ÓÛDOóDVëŒÄÅÈ#ŽSÔDTÜ<IL¡ÉÒ4Æ!Yœ<ó=ò€ZÔÅà+µÞÛœQk=cÛÅSµK#=qË3è£8îãÀ
Ü@/¬>Aî2ÁôÀìFltFK>髯À{c@Ä?t7ó»¶w+ñcGx4Çqû¿ô¿zŽ¿\?5¿tSÀï?rþt¿rLÇô[@\ÇDÈ}ÇÑ*HwŽÇ}?~€G5?ÆlFjGfŽFnGÔFâ»FõJÁm¬ÆnÉoŸ|H8Ü:,I3T¹ëB üÁ6ìÁ¬kÁ{aðËIËAÔA!¹ ¬°*LJ¥\JŜlJ§|JšJ©Jª¬Ê©ôI¯Ó:°ËJܹ¯ìÉ/ôJ²Kýº5D»°Á ÛÊ¢€É,|Ãà!<GÜšl€CœÛË»ÓËŸ,³DÄC>E䲺,L9Ä;L¿ÌÄ+EPÌŒUTÅA=ÉÌOÌÌÊÄÄ˳LNÜÌ9ÌόD¥zEªâŒÈÍþ[4Ñ=aÔœc$MôL×FÛDÆbäEáÅßÛMÚ\+ÔE`L=ÞÜŽáÍVªe#AoÜÈ\IËRÁlIæTÉŒDIÂ\NlNÔÎçµg4Ÿ È¶y<GT·~ì?|LÈò3Ïôä?ÀûSGösÀvDO<OúT?ø\ÏLÇ4OõÈtHtËÏÇýÀÔÇ|H4HýPþT€ÎíÄHî;4Ih€ŸåËÎ
ÌçÌPêëÎâÎZCQ»ÌA®9¶,¹£$Â!KQ ÜAAµ,Ë¡QžtK1Ò©³J#=R$MR%]R&mR'}R(R)þK C$Ò*µÑ®4˶LC»QɲôI­ÔÒT³SšcÌêBÜÃ@dÄ>€K<ÀË»|S;ÔÓEOÃ;ÌœÛÓFT8í@Æ4MÎŽªT<MRtŽÐ³ÄÕD4DeÍQÔE³TÔÌß,M?cEM4ÅGÕTNÔJ;N3F_,U
ÌEÚ+ÎäDµH}UTU³>6ÛÔÙ¬E[7ÝÅ]eœí+ŜŽÎÆïMíTaõPfmƵ+ÑcuŸË:ÕÏêüÇÈlmH€V%O   }GÔ.ÐÅÖù|OÿÖ{OqÐsý·ølÏòÔVuPtÈ|üVþ
HLPWrÖdÐw5×GdµVÉaÑkUQuXØhضÓHMFŒÎ
G2uC+=ÃSýÉ2$²-Ù¬IK!EK.UÓ,eW=»!ݹ)œYÍYÝYíYýY 
Z¡5
S,
Â4ÍѱDY%ÃŜuY£¥RÅÊ¥}QÓª=YŒôúsSAüÓ¯ÅÓ°­ÖATÌìL̳¿DÛ@mÌ8e©d[µÕCEÅÔPlÅNìTÕ€ÄJDÕóUÊÌÄÖŒœÀ}ªÔì[â<MŒÅÌPMÜQ=ÜÇÈPsU[4Ê[%FÇýEß|µ^-œ¿¥ÕbüÕà¬ÎåœnÍÕ\XÝX-ÖåPÉž=ÛÝÝ:Ø4VcãØÙ}ØùëÖÕ«úGùTÐðëOûD@zØÞåWã¥?w×
%¿zåVzÙâWi£Þ5ØxmPäUÞPèå^ý,WuMW­·  ;

Heeft iemand dus een idee hoe ik zou kunnen doen? Het liefste in vb.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
uhmz, ik weet niet wat dit moet voorstellen maar ik zie zeg maar de inhoud van een gifje?

Of wil jij in de source zeg maar van het gifje hidden shit opslaan? vaag hoor?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Even serieus, was het echt nodig de complete inhoud van een dergelijke gif te posten? Wat is in vredesnaam het nut?

Verder denk ik dat je die "boodschappen" er pixelgewijs in moet zetten (coderen met pixels oid).

Verwijderd

kweet niet hoe het moet, maar ik heb zo ooit iets gezien wat een MP3 als een plaatje vermomde, dan had je wel BMP's van 3-4 MB, maar het was onmogelijk om te weten dat er een MP3 achter zat, en om em eruit te halen had je een proggie nodig

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 17:07 schreef Zef het volgende:
Even serieus, was het echt nodig de complete inhoud van een dergelijke gif te posten? Wat is in vredesnaam het nut?

Verder denk ik dat je die "boodschappen" er pixelgewijs in moet zetten (coderen met pixels oid).
Misschien niet helemaal nodig nee,maar er zit een regelmaat in en misschien kunnen mensen met wat meer ervaring ofzo aangeven van waar tot waar ik dan de gegevens moet 'inplanteren''

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-12 06:25

Malebolgia

Move, or be moved

Hexeditor?

"People should know when they're conquered..."

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zoek eens op steganografie (steganography). Dat is de naam van de techniek(en) om berichten/data onzichtbaar in afbeeldingen op te slaan.

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 17:07 schreef carnman het volgende:
kweet niet hoe het moet, maar ik heb zo ooit iets gezien wat een MP3 als een plaatje vermomde, dan had je wel BMP's van 3-4 MB, maar het was onmogelijk om te weten dat er een MP3 achter zat, en om em eruit te halen had je een proggie nodig
idd zoiets bedoel ik, maar dan zelf te doen, ik heb ook wel een keer ergens hierover gelezen maar ik kan het niet meer vinden waar.
Op zaterdag 09 maart 2002 17:09 schreef Malebolgia het volgende:
Hexeditor?
Ik ken het wel, maar leg uit?

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 17:10 schreef SatCP het volgende:
Zoek eens op steganografie (steganography). Dat is de naam van de techniek(en) om berichten/data onzichtbaar in afbeeldingen op te slaan.
Ik zal is kijken, ik geloof ook dat het zo heette ja.

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:12
Een veelgebruikte methode om tekst in een plaatje te verbergen is het gebruik van relatief 'onbelangrijke' bits in de databestanden. Wanneer een kleur wordt gedefiniëerd door een byte per kanaal (rood, groen, blauw, meestal), kan je redelijk veilig de laagste één of twee bits overschrijven door een willekeurige waarde. Dat verschil is nauwelijks zichtbaar in het plaatje.

Op zo'n manier kan je dus in een plaatje van 100x100 pixels, met 2 bits per kanaal (6 bits per pixel), 60000 bits oftewel 7500 bytes aan informatie kwijt. Helaas worden in het GIF formaat de pixels naar een kleur in het palet gecodeerd. Een enkele bit veranderen kan dan een groot verschil betekenen voor de weergave. Het palet wordt echter wel op de bovengenoemde manier gecodeerd en in het geval van een 256 kleuren GIFje kan je dan dus 256x3x2/8 = 192 bytes kwijt. Dat is zo'n 3 regels tekst, niet echt geweldig dus, maar het is meer dan niet.

Andere methoden om tekst te verbergen in plaatjes, is door ze aan het einde toe te voegen (aangezien een typische viewer niet verder leest dan nodig) of in het geval van GIF ze in de speciaal daarvoor bedoelde comment blocks op te nemen. In beide gevallen is de tekst natuurlijk gewoon zichtbaar in het bestand.

edit:
Wow, zo zijn er 0 replies, dan type je een stukje en dan ben je nummer 10 =)

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:33

Knutselsmurf

LED's make things better

Wat je zou kunnen doen, is alle bits van je tekst bekijken en aan de hand daarvan de RGB-waarden van je pixels iets aanpassen.

bijvoorbeeld:
10011001 is karaker 1 van je tekst.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
originele plaatje:
R   G   B   R   G   B   R   G   B
100 100 50  14  60  12  90  34  23

(eerste paar pixels dus)

wordt dan bijvoorbeeld
101 99  49  15  61  11  89  35  23

Dus eentje ophogen als er een 1 is, en eentje verlagen als er een 0 is.
Hiermee krijg je een iets gewijzogd plaatje, die op het oog gelijk is. Als je dan het originele plaatje erbij neemt, kun je de tekst weer terughalen.

- This line is intentionally left blank -

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Anders verneuk je de layout ff :Y)

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Misschien is het tooltje Camouflage (oid) iets voor jou

Suc6

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 17:12 schreef Soultaker het volgende:
Een veelgebruikte methode om tekst in een plaatje te verbergen is het gebruik van relatief 'onbelangrijke' bits in de databestanden. Wanneer een kleur wordt gedefiniëerd door een byte per kanaal (rood, groen, blauw, meestal), kan je redelijk veilig de laagste één of twee bits overschrijven door een willekeurige waarde. Dat verschil is nauwelijks zichtbaar in het plaatje.

Op zo'n manier kan je dus in een plaatje van 100x100 pixels, met 2 bits per kanaal (6 bits per pixel), 60000 bits oftewel 7500 bytes aan informatie kwijt. Helaas worden in het GIF formaat de pixels naar een kleur in het palet gecodeerd. Een enkele bit veranderen kan dan een groot verschil betekenen voor de weergave. Het palet wordt echter wel op de bovengenoemde manier gecodeerd en in het geval van een 256 kleuren GIFje kan je dan dus 256x3x2/8 = 192 bytes kwijt. Dat is zo'n 3 regels tekst, niet echt geweldig dus, maar het is meer dan niet.

Andere methoden om tekst te verbergen in plaatjes, is door ze aan het einde toe te voegen (aangezien een typische viewer niet verder leest dan nodig) of in het geval van GIF ze in de speciaal daarvoor bedoelde comment blocks op te nemen. In beide gevallen is de tekst natuurlijk gewoon zichtbaar in het bestand.

edit:
Wow, zo zijn er 0 replies, dan type je een stukje en dan ben je nummer 10 =)
Het klopt helemaal wat je zegt ik heb het gelezen in de ct vanjulie/augustus 2001 (7/8) op bladzijde 142. Voor de belangstellige kan ik het wel even inscannen.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Er zijn daar wel progjes voor hoor, heb ik ooit een wa t over gelezen, daarmee kon je gemeime data in attachments versturen die door de FBI niet kon worden gefilterd.

Er werdt gedacht dat terroristen deze methodes konden gebruiken om informatie ui te wisselen, dat was VOOR 11 september. Je zal ze vast wel ergens kunnen downloaden als je vene zoekt.

Het ligt aan het programma in welke bestandsformaten je kan coderen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 17:21 schreef Johnny64 het volgende:
Er zijn daar wel progjes voor hoor, heb ik ooit een wa t over gelezen, daarmee kon je gemeime data in attachments versturen die door de FBI niet kon worden gefilterd.

Er werdt gedacht dat terroristen deze methodes konden gebruiken om informatie ui te wisselen, dat was VOOR 11 september. Je zal ze vast wel ergens kunnen downloaden als je vene zoekt.

Het ligt aan het programma in welke bestandsformaten je kan coderen.
Inderdaad, hier is trouwens een link voor de nieuwsgierigen: http://www.cl.cam.ac.uk/~fapp2/steganography/mp3stego/index.html

Ik gah et uitproberen, zo kan je nog leuke dingen doen!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 17:13 schreef Knutselsmurf het volgende:
Wat je zou kunnen doen, is alle bits van je tekst bekijken en aan de hand daarvan de RGB-waarden van je pixels iets aanpassen.

bijvoorbeeld:
10011001 is karaker 1 van je tekst.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
originele plaatje:
100 100 50  14  60  12  90  34  23

(eerste paar pixels dus)

wordt dan bijvoorbeeld
101 99  49  15  61  11  89  35  23

Dus eentje ophogen als er een 1 is, en eentje verlagen als er een 0 is.
Hiermee krijg je een iets gewijzogd plaatje, die op het oog gelijk is. Als je dan het originele plaatje erbij neemt, kun je de tekst weer terughalen.
Zo werken ook de meeste programma's ja, maar dit is in visual basic haast niet haalbaarm hiervoor is het te traag.

• Soultaker
Op zaterdag 09 maart 2002 17:24 schreef laupro het volgende:
Inderdaad, hier is trouwens een link voor de nieuwsgierigen: http://www.cl.cam.ac.uk/~fapp2/steganography/mp3stego/index.html
Ik gah et uitproberen, zo kan je nog leuke dingen doen!
Cool, kun je de bijbehorende lyrics coderen in een MP3tje =)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~tweakersgot/5.jpg

Hier zit een file in verwerkt... *D

uit te pakken met Camouflage

:)

[edit]
pass = got

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:37

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zolang we in dit topic gewoon over de manieren van coderen blijven lullen blijft ie open..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Jaren geleden heb ik een proggy geschreven dat data in bmp plaatjes kon verstoppelen door de content-offset pointer in de header te veranderen en de data in de ruimte tussen header en content te plaatsen :+.

Das dus niet zo sneaky als data echt in een plaatje verstoppen, maargoed.

Verwijderd

CAMOUFLAGE
heet die tool...

suc6

• Soultaker
Op zaterdag 09 maart 2002 17:42 schreef Cutebritney het volgende:
[afbeelding]
Hehe, de inhoud van die textfile is wel gaaf. ;)

Ik weet trouwens wel wat beters dan een textfile om in haar te stoppen...

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 17:51 schreef Soultaker het volgende:

[..]

Hehe, de inhoud van die textfile is wel gaaf. ;)

Ik weet trouwens wel wat beters dan een textfile om in haar te stoppen...
hola, af jongen, of moeten we de tuinslang halen? *D

• SoLeDiOn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-12 20:45
Bij GIF kan je er wel op deze manier meer in flikkeren :

GIF kan maar 256 kleuren in het palet bevatten. Als je een plaatje hebt worden meestal minder kleuren gebruikt om ruimte te besparen. Dus houd je wat 'kleuren' over. Als je geen kleuren overhoud kan je makkelijk met een tekenprogramma een kleiner kleurenpalet maken en je ziet (zowat) geen verschil. Nu voeg je aan het palet al de gebruikte kleuren toe(liever licht verschillend anders valt het op dat er 8x dezelfde kleuren erin zitten). Bijv. je had maar 32 kleuren nu heb je 8x bijna dezelfde 32 kleuren, maar voor het oog zijn deze hetzelfde, maar voor jouw programma niet >:) . Voor iedere pixel heb je nu 8 bits/1 byte, dus is je plaatje 100x100 heb je een kleine 10 kb(precies 10000 bytes) tot je beschikking. O ja, dit valt heel erg op. Dus zet de info die je er in wilt zetten er ook geencrypt in. Op deze manier heb je geen origineel nodig, maar het is wel te cracken...

• Soultaker
Op zaterdag 09 maart 2002 17:58 schreef SoLeDiOn het volgende:
GIF kan maar 256 kleuren in het palet bevatten. Als je een plaatje hebt worden meestal minder kleuren gebruikt om ruimte te besparen. Dus houd je wat 'kleuren' over. Als je geen kleuren overhoud kan je makkelijk met een tekenprogramma een kleiner kleurenpalet maken en je ziet (zowat) geen verschil.
Dat is inderdaad ook wel een mooie methode!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 17:07 schreef carnman het volgende:
Uncamouflage heet dat programma. Word veel gebruikt op simplemp3s. Worden als het ware gewoon een afbeelding en een mp3 samen te voegen. En als je h'm dan opent zie je alleen de afbeelding :D

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Dis kewl!
Maar zo hebben die terroristen waarschijnlijk ook gecommuniceerd!
(ooit zoiets gelezen zo zouden er een heleboel pornoplaatjes geheime boodschappen bevatten)

• Soultaker
Op zaterdag 09 maart 2002 18:12 schreef gjrebels het volgende:
Maar zo hebben die terroristen waarschijnlijk ook gecommuniceerd!
(ooit zoiets gelezen zo zouden er een heleboel pornoplaatjes geheime boodschappen bevatten)
Mja, dat was het excuus van de Amerikaans overheid om geen videobeelden en foto's van Al Qaida uit te zenden. Daar ging het echter om een heel ander soort 'verborgen boodschap', aangezien een op TV getoonde foto nooit meer terug te voeren is tot een binair bestand met verborgen data zoals we het tot nu toe hebben bekeken.

Verwijderd

Oh ja, zo deed Bin Laden het ook he geloof ik.

Stiekum, stiekum......

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
steganografie wordt dat ook wel genoemd.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• SoLeDiOn
  • Laatst online: 02-12 20:45
Op zaterdag 09 maart 2002 17:13 schreef Knutselsmurf het volgende:
Wat je zou kunnen doen, is alle bits van je tekst bekijken en aan de hand daarvan de RGB-waarden van je pixels iets aanpassen. Dus eentje ophogen als er een 1 is, en eentje verlagen als er een 0 is.
Ja, maar je hebt het origineel nodig, dus dan heb je de boodschap eigenlijk in 2 plaatjes verborgen, maar een voordeel is dat dit veel moeilijker te cracken is als je maar 1 plaatje hebt.(bijv. als iemand je internetconnectie afluisterd en je hebt al het origineel van het plaatje.)
Op zaterdag 09 maart 2002 17:32 schreef laupro het volgende:
Zo werken ook de meeste programma's ja, maar dit is in visual basic haast niet haalbaarm hiervoor is het te traag.
Volgens mij niet hoor, het kan toch ook met java :P . De meeste goeie programma's werken anders want daar heb je maar 1 plaatje voor nodig.

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:33

Knutselsmurf

LED's make things better

Op zaterdag 09 maart 2002 17:32 schreef laupro het volgende:

[..]

Dat is niet de schuld van het algoritme, maar van VB :)

Ik weet dat je in Delphi ipv de pixels afzonderlijk aanroepen, je ook hele scanlines tegelijk kan gebruiken. Waarschijnlijk heeft VB ook wel zo'n functie. Dat scheelt al behoorlijk in snelheid.....

- This line is intentionally left blank -

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op zaterdag 09 maart 2002 18:16 schreef Soultaker het volgende:

[..]

Mja, dat was het excuus van de Amerikaans overheid om geen videobeelden en foto's van Al Qaida uit te zenden. Daar ging het echter om een heel ander soort 'verborgen boodschap', aangezien een op TV getoonde foto nooit meer terug te voeren is tot een binair bestand met verborgen data zoals we het tot nu toe hebben bekeken.
|:( nee!,dat bedoel ik dus niet!
Ik bedoel die terroristen die zich tegen het WTC kapot vlogen, die hadden waarschijnlijk op zo'n soort manier gecommuniseert.
En dan mailden ze die plaatjes niet naar elkaar, maar die posten ze dan op forums :o een leek had niets door, maar zei wisten dan precies om welke pics het ging ofzo

• jordan2k
  • Laatst online: 03-12 20:52
[quito]TV getoonde foto nooit meer terug te voeren is tot een binair bestand met verborgen data zoals we het tot nu toe hebben bekeken.[/quito]

Het gaat toch om het verschil in kleuren ???
die niet met het oog waarneembaar zijn ???

• Soultaker
Op zaterdag 09 maart 2002 22:56 schreef gjrebels het volgende:
|:( nee!,dat bedoel ik dus niet!
Ik bedoel die terroristen die zich tegen het WTC kapot vlogen, die hadden waarschijnlijk op zo'n soort manier gecommuniseert.
En dan mailden ze die plaatjes niet naar elkaar, maar die posten ze dan op forums :o een leek had niets door, maar zei wisten dan precies om welke pics het ging ofzo
Ach, dat kan natuurlijk ook. Kan je natuurlijk net zo goed PHP in combinatie met Hotmail oid gebruiken, maar ja. Je bent paranoide of je bent 't niet =)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op zaterdag 09 maart 2002 23:05 schreef jordan2k het volgende:
[quito]TV getoonde foto nooit meer terug te voeren is tot een binair bestand met verborgen data zoals we het tot nu toe hebben bekeken.[/quito]

Het gaat toch om het verschil in kleuren ???
die niet met het oog waarneembaar zijn ???
De video's werden niet getoond omdat daar een verborgen boodchap zou kunnen inzitten zoals bv het gebruik van een bepaald spreekwoord of het noemen van een bepaald woord.

Ook hoe vaak Osama met z'n ogen knipperde kan een boodschap zijn of de etensresten in z'n baard, de kleur van z'n tulband, de lengte van z'n mouwen... of een combinatie daarvan!

ze kunnen van alles hebben afgesproken..

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Leuk, sla deze op als zip en open hem met Winzip:

Ja leuk, maar ook al zit het verborgen in een plaatje, het mag nog steeds niet...

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Je bent best een bikkel als je een plaatje zo kunt aanpassen dat er in een CRC-32 een woord komt te staan :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 23:46 schreef jelmervos het volgende:
Leuk, sla deze op als zip en open hem met Winzip:
[minder legale afbeelding]
Oehhhhh... SLOTJEH :P

Hoe flikken ze dat? Kan dat ook met camouflage ???

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 20 maart 2002 00:02 schreef VaagOH het volgende:

[..]

Ik mag toch wel een JPG-je posten?? :P

Maar er is software voor, blijkbaar leent ZIP en JPG zich er goed voor om 2 soorten filetypes aan te kunnen. Volgens mij zit de header van de ZIP ergens onderaan ofzo.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op woensdag 20 maart 2002 00:02 schreef VaagOH het volgende:

[..]

Kan ook met camoeflage ja.

Die skul is ook goed trouwens. Dank je wel had ik net nodig >:) :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:00

PanMan

Spun!

Woei, die skull is echt ZEER vet! gewoon 2 werkende bestandstypes in 1! (al gaf winrar wel een error, hij deed het wel).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Janoz
  • Laatst online: 15:37

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Nou jelmervos, ik dacht dat jij wel wist wat hier wel en niet gepost mocht worden. Vanwege de inhoud van dat plaatje heb je nu een OW te pakken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Tis wel supereasy zeg, gewoon:

type jezipfile.zip >> eenbestaandplaatje.jpg

en klaar is kees

• steenz
  • Laatst online: 21-09-2024
Op woensdag 20 maart 2002 11:48 schreef fladder het volgende:
Tis wel supereasy zeg, gewoon:

type jezipfile.zip >> eenbestaandplaatje.jpg

en klaar is kees
Maar dan wordt het bestaande plaatje natuurlijk wel een stuk groter dan het originele plaatje, en dus valt het sneller op. Die andere methoden die genoemd zijn, zijn dus beter.

Verwijderd

Ik heb ook ooit eens gehoord dat iemand een java klasse achter een gif plaatje had geplakt. Dat was dus een gif plaatje van 3x3 pixels en een paar KB groot. Het programma wist precies hoe groot (bestandsgrootte) het gif plaatje was, en haalde de die bytes weg bij het starten van het programma. Misschien is dat ook een idee?
Pagina: 1