Hoi. Al zo'n 1.5 jaar geleden heb ik mijn discman aan mijn zus weggedaan met de gedachte om een mp3cdspeler oid te kopen. Ik heb de havin exxonium oid gehad maar direct teruggestuurd want lineout was stuk en geluid gewoon slecht, ook met sennheiser hd450II koptelefoon.
Is er tegenwoordig een mp3speler op de markt met:
- echt goede kwaliteit (audiofiel niveau voor zover dat gaat met mp3 / maar zeker bij gewone cd
- Handig in gebruik (o.a. tijdens spelen liedjes in een que zetten ala winamp
- Doet lang met batterijen
- Goede kwaliteit lineout
- Eventueel radio, maar als radio dan ook goede kwaliteit (ontvangst) radio.
- Geen gesodemieter met verschillende soorten mp3formaten (vbr)alles moet goed werken (dat was niet zo bij die havin)
- Geld speelt in eerste instantie geen rol, het gaat om de functionaliteit
Ik sta open voor alles wat er is, hd, cd, 8cmcd, vinyl, als het maar werkt.
Flash: te weinig capaciteit, wil ik niet
8cm --> is nog nieuw en de huidige spelers hoe je het went of keert, kijk maar naar die gigantische napa 8cm thread, is gewoon nog niet goed.
Heeft iemand een idee? Ik heb stapels goeie muziek liggen die ik weinig luister om dat ik eigenlijk met name in de trein luister. Oh, nog een eis:
- Ik zoek oordopjes van goeie kwaliteit die dus de medereizigers niet storen. Als ik ergens wel een godgloeiende hekel aan heb..... >:
Hoe slecht is btw die kwaliteit van de radio van die riovolt 250? De 350 lijkt mooier maar die batterijen en dat display alleen in het snoer staat me niet aan. Maar je kun me altijd anders overtuigen
Alvast bedankt voor de moeite.
Is er tegenwoordig een mp3speler op de markt met:
- echt goede kwaliteit (audiofiel niveau voor zover dat gaat met mp3 / maar zeker bij gewone cd
- Handig in gebruik (o.a. tijdens spelen liedjes in een que zetten ala winamp
- Doet lang met batterijen
- Goede kwaliteit lineout
- Eventueel radio, maar als radio dan ook goede kwaliteit (ontvangst) radio.
- Geen gesodemieter met verschillende soorten mp3formaten (vbr)alles moet goed werken (dat was niet zo bij die havin)
- Geld speelt in eerste instantie geen rol, het gaat om de functionaliteit
Ik sta open voor alles wat er is, hd, cd, 8cmcd, vinyl, als het maar werkt.
Flash: te weinig capaciteit, wil ik niet
8cm --> is nog nieuw en de huidige spelers hoe je het went of keert, kijk maar naar die gigantische napa 8cm thread, is gewoon nog niet goed.
Heeft iemand een idee? Ik heb stapels goeie muziek liggen die ik weinig luister om dat ik eigenlijk met name in de trein luister. Oh, nog een eis:
- Ik zoek oordopjes van goeie kwaliteit die dus de medereizigers niet storen. Als ik ergens wel een godgloeiende hekel aan heb..... >:
Hoe slecht is btw die kwaliteit van de radio van die riovolt 250? De 350 lijkt mooier maar die batterijen en dat display alleen in het snoer staat me niet aan. Maar je kun me altijd anders overtuigen
Alvast bedankt voor de moeite.