Toon posts:

[OC] Asus P3B-F + socket 370 proc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik heb nu een raar ,gaar on oc'baar pcchips mobotje , en omdat ik met de asus p3b-f mijn oude celly 433 @ 620 had ofzo , lijkt het me wel een relaxde mobo om me 633 celly (ook socket 370) te oc'n

Maar , aangezien de p3b-f slot 1 is , heb je een converter noder , die heb ik wel enzo , maar is het zo , dat las je er een converter tusse hebt , dus een 370 cpu in slot 1 , dat de oc' prestaties en stabiliteit 8eruit gaan ?

Verwijderd

zal wel meevallen hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Hm , oke dan , ik hoorde daar wat geruchten over , en dna is ut tog zonde om zon bordje te zoeken , te kopen , en dan fet onstabiel te draaien :)

Verwijderd

ik heb ook al tidjen zo een convertor eerst met een p3-800 n met een p3-1000 en zo stabiel als ik wete niet wat :D

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 18:13 schreef WaXWeAzLE het volgende:
Hm , oke dan , ik hoorde daar wat geruchten over , en dna is ut tog zonde om zon bordje te zoeken , te kopen , en dan fet onstabiel te draaien :)
Dyslexie?

Doe anders alsjeblieft wat aan je taal |:(

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Hier staat ook een p3b-f met Celeron 700, maar is zo onstabiel als wat, maar dat ligt dus aan die kaart, die niet vast te zetten is. Weet iemand waar zo'n kaart te halen is die je vast kan zetten aan de klemmen aan de zijkant?

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 18:25 schreef _Brake_ het volgende:

[..]

Dyslexie?

Doe anders alsjeblieft wat aan je taal |:(
ik zie maar 1 typfout = dna = dan, geen zin om te veranderen

de rest ...gewoon internet taaltje (irc)

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Op zaterdag 09 maart 2002 18:13 schreef WaXWeAzLE het volgende:
Hier, de belangrijkste :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
[CM]?
[OC] dacht ik.. |:(

Verwijderd

Topicstarter
wat ben ik tog een ontiegelijke eikel ....

enneh , jullie kunnen tog lezen wat er staat , zo post / typ ik altijd ...

Verwijderd

Ik heb een CuMine 600E op een P3B-F met converter op 900 laten draaien, dus dat zit wel goed :Y)

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Zie sig.. gaat dus prima.. met converter.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-02 22:25

Scatman_II

R9500 Pro >:)

met het mobo is ieg niks mis... :) heeel goed OC mobo..

verder met converters geen ervaring, even over een celli ged8, ik koop toch maar een lekkere AMD XP :P

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Pagina: 1