ok, ik zit hier en ik zou echt niet weten hoe ik verder zou kunnen komen, weet je het? Zeg het me pllzz. dank.
* Gaat het even proberen.Op zaterdag 09 maart 2002 16:56 schreef OProg het volgende:
Omlopen en de blokjes die een vrachtwagen tegen houden wegknallen met je sniper rifle
🌞🍃
Ik kan het niet vinden hoor.Op zaterdag 09 maart 2002 17:04 schreef DataBeest het volgende:
*KLIK*
^Een nederlandse walktrough voor Max Payne,^ het staat daar in hoe het allemaal moet, dus dat gedeelte ook.
Ik speel verdomme dagelijks RPG's en ADVENTURES en ik snapte die hint ook niet toen ik em zagOp zaterdag 09 maart 2002 17:25 schreef Digital-DNA het volgende:
Die poster die je net niet op de screenshot kunt zien is daar ook geen vette hint ofzo.
"Waarschuwing: haal niet het blokje voor de wielen weg""
"Mmmhh..., wat zie ik daar staan? Een kar met zo'n blokje ervoor..., Mmhh... wat zou er gebeuren als ik die eens wegknal?"
BATS BOEM KNARS!
"Mmmhh..., zou er nu iets gebeurd zijn dat van pas komt?, hé ik kan er nu langs!..."
gewoon een heel simpel adventure-element
Feyenoord!
Verwijderd
het kan ook handig zijn om de hele tijd op het kantje te zitten...Op zaterdag 09 maart 2002 18:51 schreef Outl@w het volgende:
Ik zou eerst gebruik maken van die 8 painkillers
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq