Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uitsplitsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan een mens nou behoorlijk zoeken in de Radeon Topics (Videoplanken & Beeldkanonnen)?

De resultaten zijn niet om door te komen! Je gaat toch niet duizenden berichten lezen omdat er ergens in een draad een paar trefwoorden voorkomen?

Ik denk dat het forum "Videoplanken & Beeldkanonnen" het best kan worden uitsplitst in:
• Videoplanken Radeon 7500
• Videoplanken Radeon 8500
• Videoplanken Nvidia Geforce 3
• Videoplanken Nvidia Geforce 4
• Videoplanken Enz.
Kunnen wij de topics vinden, en hoeft Sint minder vaak sloten te hangen (preventie RSI)

Waarschijnlijk is het met de andere fora net zo. Als er tienduizenden honderdduizenden berichten staan moet je wel gaan uitsplitsen.

[hope mode]
Nu maar hopen dat de directie dit bericht leest en stappen onderneemt! :9
[/hope mode]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
Gelezen heb ik het wel, maar dit is meer een zaak voor de Sint en Kaj (de chief van de hardware forums :))

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
*zucht* Nog meer topics moven.. ;( :)

Verwijderd

Wow .. voor elke chipset en subset een eigen forum. Krijgen we dan ook een index forum?

S3, TNT1, TNT2, Pro Savage, Bitboys ( :D ), Ati Rage1, Rage II, Rage Pro, Rage 3D, Mach64, Matrox smaken, enz.

Niet echt handig.

Verwijderd

Je KAN natuurlijk in je prefs instellen dat je 200 berichten per page wilt zien (ik noem maar wat), en dan je CTRL-f gebruiken als alternatieve search. :7

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
Op zaterdag 09 maart 2002 17:08 schreef HlpDsK het volgende:
Wow .. voor elke chipset en subset een eigen forum. Krijgen we dan ook een index forum?

S3, TNT1, TNT2, Pro Savage, Bitboys ( :D ), Ati Rage1, Rage II, Rage Pro, Rage 3D, Mach64, Matrox smaken, enz.

Niet echt handig.
Waar zijn de geforce chips? :d

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In de FAQ staat dit daarover:
Voor je een vraag over je Radeon stelt zouden vele users en ik het op prijs stellen als je eerst in 1 van deze topics kijkt of daar je probleem voorkomt. Ze zijn ongeveer maximaal 255 posts per topic. Ik verwacht dan ook niet dat je alles gaat lezen, maar de laatste 4 of 5 is toch wel minimaal.
Dus dat lijkt me duidelijk. Je leest de eerste 4 en de laatste 4 pagina's van elk topic wat daar over gaat, staat daar geen antwoord in, dan stel je de vraag in dat topic. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid ik begin dit draadje niet omdat ik denk DE oplossing te hebben, maar om een discussie te starten zodat er misschien een beter forum ontstaat.

Het zou aardig voor de community zijn, als jullie zouden meedenken over een beter alternatief voor het "Radeon Topic Forest"

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#ati Voor al je Ati Radeon vragen!!!

41 x 256 = 10.496 berichten vol met berichten over drivers, OS, games, hw-conflicten, downloads, 3DMARK2001, OC, flashen, enz, enz. Handig toch?

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 17:45 schreef Amd RuLuzzz het volgende:

[..]

Waar zijn de geforce chips? :d
Die waren al genoemd.

En ATI ruled :P ;)
Pagina: 1