Toon posts:

GoT en proxy????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit achter een Squid proxy server en als ik via die proxy surf kan ik geen berichten posten/reply'en userinfo bekijken ed. Ik kan wel alle topics lezen...zonder proxy lukt het allemaal wel!

Ligt dit aan mij, of heeft het met het 'non cacheable' GoT te maken???

[update]
typo
[/update]

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 september 2000 20:16 schreef fkooman het volgende:
Ik zit achter een Squid proxy server en als ik via die proxy surf kan ik geen berichten posten/reply'en userinfo bekijken ed. Ik kan wel alle topics lezen...zonder proxy lukt het allemaal wel!

Ligt dit aan mij, of heeft het met het 'non cacheable' GoT te maken???

[update]
typo
[/update][/quote]Ligt aan jouw... heb hier geen problemen... Ik had wel problemen met andere sites dus ik heb gewoon squid uit gezet. En verder gegaan met Masquarding...

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon squid uitgezet????

Ik heb geen problemen met wat voor site ook, ALLEEN met GoT...

Verwijderd

Topicstarter
Hm...VAAG dit...met IE doet ie het wel via m'n Squid proxy, dus het moet een Netscape proxy probleem zijn...

Ik zal Mozilla wel eens downloaden...

[update]
Mozilla pakt het ook niet!
[/update]

Zijn er meer mensen met dezelfde problemen???

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nog eens verder naar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het wel werkt met Netscape en een Squid proxy server, maar het is ENORM traag...je zit dus zo'n 5 minuten te wachten als je op de reply knop drukt voordat je de invul velden krijgt. Zonder proxy werkt het dus wel.

Hopelijk wil hier iemand van android dynamic sites naar kijken want dit is vreselijk irri. Vooral omdat we op school ook Netscape via een proxy gebruiken

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Het werkt dus wel, maar heel traag. Als het niet zou werken zou ik er ws. wat aan kunnen doen. Als IE geen problemen geeft ligt het echt aan Netscape/Mozilla vrees ik. ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me nu af of deze problemen niet aan het licht gekomen zijn bij het testen?

Nu kun je wel zeggen dat het aan Netscape/Mozilla ligt, maar ik heb op geen ENKELE andere site problemen...

Is het misschien mogelijk dat er bepaalde dingen in het forum zitten die niet helemaal volgens de standaarden geschreven zijn?

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Squid is toch een proxyserver en geen browser?? Stel DAT de HTML een zooitje is, dan zou Squid 't gewoon door moeten geven. Zonder Squid heb je geen problemen zeg je... Verder hebben anderen geen problemen met Squid. Het zou kunnen dat jouw Squid setup de http headers niet slikt ofzo, maar deze zijn precies volgens de standaarden volgens mij..

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat ik me dan afvraag is waarom het bij andere sites wel gewoon goed werkt (inclusief reageren bij tweakers.net).

Ik denk dat er problemen zijn mbt het non-cacheable zijn van de site...dat netscape/squid daar wat problemen mee heeft. IE pakt het allemaal wel (vergelijk bv een missende < /TABLE > instructie)...

Misschien kunnen mensen met een Microsoft Proxy Server ook eens even testen met Netscape om te kijken of het daar wel goed gaat...
Pagina: 1