elsa revelator wil refresh rate niet saven

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ik heb net bij gistron voor 7 euro zo'n elsa revelator 3d brilletje gekocht.
vervolgens de laatste nvidia detonators drivers geinstalled en daarachteraan de nvidia stereoscopic drivers voor mijn gf2mx400.

als ik in de instellingen tab kies voor 800x600 32bit op 120Hz opgeef en dan de instellingen save en vervolgens op "launch testapp" click dan werkt het prima.

maar als ik nu bv quake3arena opstart en stereo via mijn hotkey enable gaat mijn scherm flikkeren maar duidelijk niet op 120 hz maar op de default 70Hz

het brilletje werkt niet bij deze lage frequentie heb ik al ergens gelezen en dat blijkt dus wel.

als ik nu terug ga naar het stereo tabje dan staan alle instellingen netjes zoals ik ze had gesaved behalve de refresh rates, die staan allemaal weer op de default 70Hz, deze worden dus om een of andere reden niet goed gesaved.

weet iemand in welke file ik dit hard kan saven?
in nvstereo.inf staat het ook niet en ook niet onder het tabje "game configurations" waar quake3arena bv wel staat genoemd.

ik heb bijna alles in de registry terug kunnen vinden behalve dit.
(ik draai win2000 sp2)

hlp plz

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Met een 3d bril deelt ie de HZ toch :?

• GiLuX
een truuk is om mijn beeldscherm op 800x600 te zetten en mijn refresh rate op 120hz, dan gaat het bv in max payne wel goed, maar in wolfenstein gaat mijn beeld wel knipperen maar mijn bril weer niet?

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Met powerstrip kun je de hz vastzetten per resolutie
Maar dat prog is kl*te want hij zette mijn clock van me videokaart altijd net iets tehoog Maar et werkt wel!

• GiLuX
ok,
ik heb het gevonden,
ik heb in mijn wolfenstein config dit toegevoegd en dan werkt het:
seta r_display_Refresh "120"

dit zal waarschijnlijk voor quake3 en mohaa dan ook wel werken.