Ik heb mn computer een waterkoeling aangemeten en er koelpasta opgedaan. Maar da ging fouten ik heb m schoongemaakt en andere er opgedaan. Hij doet het nu weer wel goed (eerst wassie nogal instabiel) maar hij geeft aan de de CPU wel 68,9 graden word. Dat is een beetje hoog naar ik dacht... Ik weet niet waarom maar toen die andere koelpasta zooi er nog op zat werd ie wel 31 graden das nog warm voor waterkoeling vind ik maar tog... Kan iemand mij helpen? Want ik weet niet of t erg is als ik m gewoon laat lopen. Want ik dacht ff dat het meet ding kapot was...
Verwijderd
gooi je er heet water in 
nee ff ontopic het blok zo heet als ie aangeeft dus door voelen zo niet dan is denk ik je metertje kapot
nee ff ontopic het blok zo heet als ie aangeeft dus door voelen zo niet dan is denk ik je metertje kapot
Ah dan denk ik metertje kapot want het koelblok zelf is niet zo warm want bij die tempratuur zou t bijna moeten gaan koken geloof ik. Maar ik kan mn computer ook nie echt ocen moet ik zeggen das ook wel klote.
Verwijderd
heb je mischien nog zo,n los temperatuur metertje liggen kan je die tussen je blok plakken (als het zo,mn klein dingtje is ..) en anders kijken hoeveel graden je blok is ..
zit het koelblok er wel echt goed recht op, met een zeer dun laagje koelpasta?
water kookt bij 100 graden, niet bij 70
Ja t koelblok zit er goed op (zon dangerden maze 2 zonder tec dus). Met onbekende koelpasta op de core. Tis n AMD 900 btw.
Dat doet alcohol.Op zaterdag 09 maart 2002 16:26 schreef SH007 het volgende:
Juist
Dus? ..Op zaterdag 09 maart 2002 16:31 schreef Jeldert het volgende:
[..]
Dat doet alcohol.
Zit er niet ergens een knik de lang ofzo of dat er een vuiltje in de pomp zit. Dat zijn ook allemaal dingen waar je rekening mee moet houden. Maar de 'meter' gaat niet zomaar kapot hor, wat wel dan dat hij een afwijking heeft. Ik zou niet zo 1-2-3 weten hoe je hem moet eiken maar ik heb gezien dat een digitale meter zijn 20 graden hopger aangaf dan hget werkelijk was.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Pagina: 1