Toon posts:

packard bell msi/welke soundchip????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Packard bell staan p3/450,met eigenlijk alles on board.Hij staat hier omdat ik hem opnieuw moet instaleren voor mijn zus.Ik kan zo aflezen dat er een Ati Pro 3D chip opzit deze heb ik al geinstaleerd alleen het de audio chip kan ik geen wijs uitworden op de site van packard bell staan 3 verschillende drivers voor onboard audio maar geen een werkt er.Wie heeft hier een oplossing voorof een driver.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------silures@wish.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ATi onboard met Slot 1 en 100MHz FSB...

Dat moet de Tempest wel zijn- MSI 6147

Die heeft een ESS 1371/73 chip onboard (dat had je kunnen zien op de mobo zelf, zit achter PCI 1 en 2). En de ESS 1371/73 is dus gewoon die chip die op een Soundblaster 64V zit. Dus ofwel de Soundblaster drivers downloaden van PB, of van Creative als je ze voor een OS nodig hebt die PB niet support.

P.s. wees voortaan geen knuppel en geef aan welk OS je drivers voor nodig hebt (of ik ga uit baldadigheid links lopen geven naar BeOS drivers ofzo :+ ) :)

Oslik blyat! Oslik!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:21

boesOne

meuh

PIII 450 met onboard ati rage pro ?
dan heb je een : Creative Soundblaster AudioPCI ES1371 or ES1373

dit is um [met wavetable..woooot]win95 + 98
http://ftp.nec-computers.com/pub/itemnr/REFFIUP02610200/ea1139pb.exe

ps.. groet ons niet.. wij groeten u :) zie faq..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

die pc heb ik ook (ok, alleen het mobo en de cpu nog) de rest heb ik ge-upgrade :9

die onboard geluidskaart is een gewone SB64 en ik gebruikte altijd de Creative Sb 128 drivers daar voor (gewoon te vinden op www.soundblaster.com)

suc7