Toon posts:

[WinXP] Internet doet wel heel errug vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me internet doet dus errug vaag, ik kan nog een hele hoop dingen wel, zoals surfen en ICQ, en mail lezen, maar andere dingen, zoals KaZaA, Morpheus (ook de nieuwe), AudioGalaxy, eDonkey2000, iMesh, MSN Messenger,... werken dus niet

Een virus is het niet, daarvoor heb ik gescand, hij vond er wel een, dat heb ik verwijdert, maar daarna werken de bovenstaande nog niet

zou het kunnen dat er door een of andere reden een paar poorten geblokkeert zijn? zoja, wat doe ik hieraan?

edit:

Oja, ook ff Norton Windoctor 2002 over gegooid, hielp ook nix

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 19:43
zit de modem gelijk aan die pc? heb je een EXTRA firewall geinstaleert boven op die van xp?? zo ja probeer hem er eens af te helen en kijk eens wat hij dan doet

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op zaterdag 09 maart 2002 15:58 schreef marrekau117 het volgende:
zit de modem gelijk aan die pc? heb je een EXTRA firewall geinstaleert boven op die van xp?? zo ja probeer hem er eens af te helen en kijk eens wat hij dan doet
Zou eerder die van XP uitzetten, onding

Juist

Verwijderd

Topicstarter
de interne firewall van XP ligt uit, en ik heb er geen andere draaien

edit:

eermmm vraagt ie nou echt of me modem aangesloten is? ik zei toch al dat ik nog gewoon kan surfen, mailen, icq-en?
|:(

Verwijderd

Topicstarter
oja, heb al de system restore functie gebruikt, (die er een vorig register opzet enzo) maar hij doet het toch nog altijd niet

edit:

niet de bedoeling om de topic te kicken ofzo hoor
('k heb er al waarschuwingen voor gehad, daarom zet ik het er ff bij)

Verwijderd

Topicstarter
EUREKA

ik heb het al gevonden

dik draaide vroeger zoneallarm, en die heb ik er toen uit gesmeten

bleek dat er nog het een en het ander in mijn registry stond

nu opgelost
Pagina: 1