These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Ik word er zooo moe van. En nu ga ik weer MGS2 spelen, die over 4 jaar op de PC verschijnt.
Op zaterdag 09 maart 2002 15:53 schreef 007 het volgende:
Ik word er zooo moe van. En nu ga ik weer MGS2 spelen, die over 4 jaar op de PC verschijnt.
hmmz
bullOp zaterdag 09 maart 2002 15:51 schreef White Dust het volgende:
Waarschijnlijk niet... hij blijft exclusief op de X...
shit
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Tja, jij hoopt dat hij op de pc uit komt maar ik heb ergens gelezen (ik geloof een PC-Zone) dat Halo exclusief voor de X-Box zou zijn...Op zaterdag 09 maart 2002 15:58 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
bull
shit
Qua consoles exclusief voor X-Box, dus geen andere consoles.Op zaterdag 09 maart 2002 16:03 schreef White Dust het volgende:
[..]
Tja, jij hoopt dat hij op de pc uit komt maar ik heb ergens gelezen (ik geloof een PC-Zone) dat Halo exclusief voor de X-Box zou zijn...
Maar bungie heeft gegarandeerd dat ie op de PC zal uitkomen.
Zou lekker makkelijk zijn he, aangezien toen microsoft bungie kocht Halo al bijna gereleased zou worden voor jaja de PC.
Bungie is toen alles xbox compatible enzo gaan maken en geloof mij geen enkel bedrijf, ook niet microsoft zal zeer veel maanden development weggooien, daarvoor is het gewoonweg te duur.
En dan nog als Halo niet uitkomt voor de PC koop ik een Xbox (waarschijnlijk zo ook wel
van de officiële Halo website
Only on the Xbox video game system
Zoals al gezecht is, Bungie heeft niets meer te zeggen, Bungie=Microsoft... de reden dat Oni toch nog op PC is gekomen was omdat bij de release van Oni bungie nog niet was overgenomen, ik denk dat je wel kunt fluiten naar halo voor de PC... of er moeten een aantal jaartjes zijn verstreken...Op zaterdag 09 maart 2002 16:05 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Qua consoles exclusief voor X-Box, dus geen andere consoles.
Maar bungie heeft gegarandeerd dat ie op de PC zal uitkomen.
Verwijderd
http://www.bluesnews.com/screenshots/games/breed/20011203/

Ik kan je 1 ding wel vertellen, toen ik Halo op die mega videorecorder speelde waren de graphics een stuk minder.
De tekst X-box only en nog van die teksten, slaan op het feit dat Halo alleen op de gameconsole komt van MS en niet op andere consoles.
Hij komt dus gewoon.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Maaaaaaar...... Een pc is natuurlijk geeeeeeen video game systeem, gelukkig maarOp zaterdag 09 maart 2002 16:11 schreef apocrypha het volgende:
[..]
Verwijderd
Ik hoop het....Op zaterdag 09 maart 2002 16:24 schreef Piet_S het volgende:
Halo komt WEL naar de PC.
De tekst X-box only en nog van die teksten, slaan op het feit dat Halo alleen op de gameconsole komt van MS en niet op andere consoles.
Hij komt dus gewoon.
Verwijderd
ahum...das geen bull... waarom staat er op de hoes van HALO dan 'X-Box exclusive'?? pure waarheid dus.... bij sommige spellen staat het er nl niet op (DOA3 bijv.)Op zaterdag 09 maart 2002 15:58 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
bull
shit
lees je ook even de rest van het topic?Op zondag 10 maart 2002 17:17 schreef Demolition-Man het volgende:
[..]
ahum...das geen bull... waarom staat er op de hoes van HALO dan 'X-Box exclusive'?? pure waarheid dus.... bij sommige spellen staat het er nl niet op (DOA3 bijv.)
dont think so!!Op zaterdag 09 maart 2002 15:51 schreef White Dust het volgende:
Waarschijnlijk niet... hij blijft exclusief op de X...
do your homework asshole!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
staat op de doos iets anders , iets van alleen voor deze console, dus niet voor playstation of game cube. Hij komt toch echt wel naat de pc toe!!!Op zondag 10 maart 2002 17:17 schreef Demolition-Man het volgende:
[..]
ahum...das geen bull... waarom staat er op de hoes van HALO dan 'X-Box exclusive'?? pure waarheid dus.... bij sommige spellen staat het er nl niet op (DOA3 bijv.)
w03i!!!
Blijven we vriendelijk...Op zondag 10 maart 2002 17:19 schreef Damian het volgende:
[..]
dont think so!!
do your homework asshole!!
was vriendelijk bedoeltOp zondag 10 maart 2002 17:23 schreef vleppyniles het volgende:
[..]
Blijven we vriendelijk...
Verwijderd
jaja schapie-slachterOp zondag 10 maart 2002 17:34 schreef Damian het volgende:
[..]
was vriendelijk bedoelt
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Only on XBOX means not on any other CONSOLE, HALO for PC is definite
en dat gaat nog ongeveer 6 maandjes duren, maar ik hoop hem morreguh op xbox te hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Devil N op 14-10-2003 20:16 ]
There is no magic.
Dit topic is gesloten.