• Speedtracer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 10:18

Speedtracer

ondertitels? doen we niet aan.

Topicstarter
Ik heb sinds kort (gister) een Nike PSA 60 met extra 32mb van Dane-Elec. Als de flash kaart erniet in zit, werkt die voortreffelijk. Maar zodra de extra flashkaart er in gestopt wordt, weiger hij verder alle dienst(ziet er ook geen nummers meer opstaan!?) Haal ik die flash kaart eruit, staan de nummers er weer wel op.

Ligt het aan de flash of de PSA zelf?
Als de flash erin zit ziet de pc ook niet wat erop staat. KAn een Flashkaartje dus zover overhoop liggen het de mp3 speler dat die helemaal vaag doet?

Verwijderd

je moet even de firmware upgrade doen vanaf de nike/rio site ik had het zelfde probleem alleen dan met 64mb uitbreiding..

Verwijderd

Dane-Elec werkt niet met de PSA. Na die firmware upgrade zou het wel kunnen werken.

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 14:34 schreef Arne_F het volgende:
je moet even de firmware upgrade doen vanaf de nike/rio site ik had het zelfde probleem alleen dan met 64mb uitbreiding..
Werkte het toen wel?

Verwijderd

Ik heb net de nieuwe firmware geinstalleerd. Alles wordt wel ineens instabiel bij mij. Vaak ziet windows mijn PSA niet meer :? Het lijkt net alsof de PSA geen intern geheugen meer heeft.

Maar volgens de readme zorgt de nieuwe firmware voor ondersteuning voor MMC kaarten. Downloaden zou ik zeggen.

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 14:31 schreef Aico het volgende:
Ik heb net de nieuwe firmware geinstalleerd. Alles wordt wel ineens instabiel bij mij. Vaak ziet windows mijn PSA niet meer :? Het lijkt net alsof de PSA geen intern geheugen meer heeft.
Wordt je PSA instabiel of je comp? (vermoed de PSA, maar toch even voor de duidelijkheid ;))

Verwijderd

Tjemig

Klink wel erg bekent in de oren dit, ik heb ook al deze problemen gehad. Na 1,5 maand met dit prutsding geklooid te hebben (en er 2 versleten te hebben) heb ik maar gewoon een degelijk ding gekocht, nl. de NomadIIc. Nooit gezeur mee, doet het altijd. Om het kort te houden: Ruil dit dingetje in voor een normale wel werkende mp3 speler, en ga je tijd besteden aan nuttigere zaken dan aan het al dan niet uploaden van de firmware, checken van drivers, irriteren aan dat lompe interface programma, enz...

Leuk feitje: Toen ik een verkoper van Informatique vroeg hoe het (na 3 maanden) met de verkoop van dit geval ging, reageerde hij als volgt: hij tikte wat in in z'n database, was toen even stil, keek toen heel raar en barste toen in lachen uit. Waarom? Bleek dat dit product het hoogste "terugbreng-percentage" (kapot en ontevreden) had wat ie ooit had gezien, nl. meer dan 70%. Geeft wel aan hoe het met de kwaliteit van deze speler gesteld is.

Nike rio psa= :r :r :r :r :r :r :r

Uch, ik heb gesproken

(Voor verdere uitleg, gebruik de search, dan vind je m'n lijdensweg goed beschreven)

Verwijderd

foutje

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 12:46
het ding werkt bij mij perfect allen ik ben niet blij dat hij toch een beetje battery gebruikt terwijl hij uitstaatn >:(
voor die 100 euro vind ik het een heel degelijk ding
Pagina: 1