of hebben er meerdere geemaild
heel veel alst goed is..mare hoe laat enzo, dat wil ik wel zien als friaco memberOp zaterdag 09 maart 2002 15:28 schreef ThaHandy het volgende:
sweetdan heeft mijn uigebreide email wel nut gehad
of hebben er meerdere geemaild....volgens mij wel
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
uuuh sorry dat was RADAROp zaterdag 09 maart 2002 15:28 schreef ThaHandy het volgende:
sweetdan heeft mijn uigebreide email wel nut gehad
of hebben er meerdere geemaild....volgens mij wel
dat wordt opnemenOp zaterdag 09 maart 2002 15:36 schreef ThaHandy het volgende:
KA$$A @ 19:00 @ NED3
Virussen? Scan ze hier!
Ik hoop van wel... Verbinding is prima.. alleen de sevice is poep...Op zaterdag 09 maart 2002 15:31 schreef Tampie2000 het volgende:
kunnen ze het dan meteen ff hebben over hun kabel'diensten'?
- wij zullen u in juli bellen om een installatie afspraak te maken..
- wij zullen u in augustus bellen om een installatie afspraak te maken..
- wij zullen u in september bellen om een installatie afspraak te maken..
enz enz
october had ik eidenlij de afspraak..
1
2
3
4
5
6
7
| 19.00-19.37 uur KASSA! Consumentenprogramma met Felix Meurders In Kassa! onder andere: * Wanadoo beperkt het aantal uren dat je kunt internetten,terwijl de kosten hetzelfde blijven. |
Verwijderd
Ben ik ff blij (het klinkt hard voor de niet leden, maar jullie zouden hetzelfde zeggen als jullie wel lid waren) dat FRIACO geen leden meer aanneemt, want ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze het over FRIACO gaan hebben.
En als FRIACO teveel leden zou aannemen dan zou het ze net zo afgaan als Wannadoo.
Niet goed dus.
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Verwijderd
inderdaad, daar heb ik zulke slechte ervaringen meeOp zaterdag 09 maart 2002 15:31 schreef Tampie2000 het volgende:
kunnen ze het dan meteen ff hebben over hun kabel'diensten'?
gelukkig heb ik net v/d week MxStream Xtra besteld
Kassa heeft wel vaker aandacht besteed aan geintjes als Superweb, Quickonline, VobisNET etc. etc.
Ik heb zelf geen ervaring met HomeTime, heb gelukkig ADSL
had je anders verwacht dan?Op zaterdag 09 maart 2002 19:17 schreef Aerox.2000 het volgende:
het is er niet beter opgeworden, helaas....
eigenlijk niks....Op zaterdag 09 maart 2002 19:22 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
had je anders verwacht dan?
ben ik ff blij dat ik via een truc nog bij friaco konOp zaterdag 09 maart 2002 19:26 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
eigenlijk niks....
Had je soms nog de aanmeld formulieren thuis liggen? Die heb ik ook nog steeds, ik kan ze natuurlijk opsturen, om te kijken of ik d'r nog bij ken....Op zaterdag 09 maart 2002 19:27 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik via een truc nog bij friaco kon
Verwijderd
Maar of het nu een inschattingsfout is daar twijfel ik over.
Of stoppen ( alle gebruikers de dupe )
of verhoging ( alle gebruikers de dupe )
of urenlimiet. ( alleen heavy users de dupe )
En dan felix meurders, laat ie twee heavy users aan het woord haha en aan het eind een zinloze afsluiting, schop na als de dame niet meer kan reageren.
Nou grote jongen die felix...
Ik vond hem erg soft. En hoezo trap na? 'wanadoo maakt een slechte beurt' meer kon die ook niet zeggen........Op zondag 10 maart 2002 10:36 schreef CheS het volgende:
Buiten het feit dat het limiet voor de heavy users zwaar klote is, was het een logisch verhaal van de wanadoo dame.
Maar of het nu een inschattingsfout is daar twijfel ik over.
Nou grote jongen die felix...
Verwijderd
Zij houden idd de prijzen veel te hoog en Wanadoo werkt dat tegen.
Dit vind ik eerder goed dan fout van Wanadoo.
Natuurlijk ik het klote dat ze de voorwaarden van de dienst aanpassen, maar ze kunnnen niet echt anders.
Wat wel een grote fout van Wanadoo was (en dat kon je goed merken als je wilde inbellen, altijd in gesprek
Dit is hun dus ook fataal geworden.
Eigenlijk zouden voor het internet gebeuren bij de KPN andere tarieven moeten gelden dan voor het reguliere gebruik, zodat dit soort bedrijven die minuten goedkoper kunnen inkopen.
Een nog beter alternatief is natuurlijk overal breedband en dat natuurlijk zo goedkoop mogelijk.
Maar daar is de infrastructuur van Nederland te verkankert voor (NS, de files, breedband internet enz.).
Verwijderd
Ik vond juist dat niet wanadoo maar felix een slechte beurt maakte. Het wanadoo verhaal klopte gewoon, hoe lullig ook.Op zondag 10 maart 2002 10:58 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
Ik vond hem erg soft. En hoezo trap na? 'wanadoo maakt een slechte beurt' meer kon die ook niet zeggen........
Als een dienst niet winstgevend is, dan worden er minder leuke maatregelen genomen.
Verwijderd
MAW KPN mag geen winst maken omdat anders de concurent op zijn bek gaat.Op zondag 10 maart 2002 11:12 schreef R1cksson het volgende:
Ik denk dat het niet zozeer de schuld van Wanadoo is, maar die van KPN.
Zij houden idd de prijzen veel te hoog en Wanadoo werkt dat tegen.
Dit vind ik eerder goed dan fout van Wanadoo.
Natuurlijk ik het klote dat ze de voorwaarden van de dienst aanpassen, maar ze kunnnen niet echt anders.
Wat wel een grote fout van Wanadoo was (en dat kon je goed merken als je wilde inbellen, altijd in gesprek), is dat ze te veel gebruikers hadden aangenomen.
Dit is hun dus ook fataal geworden.
Eigenlijk zouden voor het internet gebeuren bij de KPN andere tarieven moeten gelden dan voor het reguliere gebruik, zodat dit soort bedrijven die minuten goedkoper kunnen inkopen.
Een nog beter alternatief is natuurlijk overal breedband en dat natuurlijk zo goedkoop mogelijk.
Maar daar is de infrastructuur van Nederland te verkankert voor (NS, de files, breedband internet enz.).
Ook al gaan de tarieven voor internetverkeer met 90% omlaag, dan nog verdient de KPN er fors op...Op zondag 10 maart 2002 11:32 schreef CheS het volgende:
[..]
MAW KPN mag geen winst maken omdat anders de concurent op zijn bek gaat.
is niet waar natuurlijk. Voor kpn is internet verkeer eigelijk gewoon lokaal bellen. Gaat over dezelfde infrastructuur.Op zondag 10 maart 2002 11:37 schreef Fest het volgende:
[..]
Ook al gaan de tarieven voor internetverkeer met 90% omlaag, dan nog verdient de KPN er fors op...
Met de splitsing van die nieuwe 06nogwat nummers komt hier verandering in. Hier wordt meer storing op lijnen toegelaten.
Misschien een excuus van kpn maar de tarieven GAAN omlaag, duurt alleen langer dan we allemaal zouden willen
ff breekijzer maar dan?Op zaterdag 09 maart 2002 19:17 schreef Aerox.2000 het volgende:
het is er niet beter opgeworden, helaas....
die pakt et et iig hadt aan
Verwijderd
KPN maakt genoeg winst, alleen die inschattingsfouten mbt die aandelen in buitenlandse telecombedrijven kosten mij een hoop geld!Op zondag 10 maart 2002 11:32 schreef CheS het volgende:
[..]
MAW KPN mag geen winst maken omdat anders de concurent op zijn bek gaat.
Verwijderd
Alleen als je aandelen hebt ja, anders niet.Op zondag 10 maart 2002 18:09 schreef R1cksson het volgende:
[..]
KPN maakt genoeg winst, alleen die inschattingsfouten mbt die aandelen in buitenlandse telecombedrijven kosten mij een hoop geld!
waarom stel je zoiets niet ff voor in die ene thread Nieuwe Hometime voorwaarden.Op zondag 10 maart 2002 14:49 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
ff breekijzer maar dan?
die pakt et et iig hadt aan
Het is helemaal niet zo'n gek idee om ff te mailen naar dat programma, ken het niet goed, maar wie weet
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
Die had ik dus...Op zondag 10 maart 2002 20:07 schreef CheS het volgende:
[..]
Alleen als je aandelen hebt ja, anders niet.
LOL, ach jaOp zondag 10 maart 2002 21:49 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Die had ik dus...![]()