Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Knights and merchants speelt wel in de middeleeuwen, maar is niet echt wat IMHO.
Anoniem: 26793
agreedOp zaterdag 09 maart 2002 15:28 schreef Twilight Burn het volgende:
Stronghold?
en Knights & Merchants is ook goed
Vind het ook een zeer leuk spel.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 26793
is fantasyOp zaterdag 09 maart 2002 15:35 schreef Willybubba het volgende:
Warrior Kings
??? maar het is wel een RTS .. en het speeld zich in de middel eeuwen af .Op zaterdag 09 maart 2002 15:36 schreef Caspian het volgende:
[..]
is fantasy
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verder het is niet helemaal RTS maar de dungeon keeper is ook wel leuk, en het heeft toch wat RTS achtigs.
Van Heroes of might and magic alswel populos 3 (echt geweldig op zijn tijd) kun je zeggen dat het niet RTS is.. maar het zit wel in die sfeer vind ik, en het heeft zeker met strategie te doen.
En lekkere MP optie

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
komt binnenkort uit

Op zondag 10 maart 2002 15:37 schreef RaVeNgEr het volgende:
Midieval: Total War
komt binnenkort uitdat wordt DE middeleeuwse RTS
pic
Wooot dat ziet er wel heel cool uit. Dat gaan we dus echt wel spelen.Op zondag 10 maart 2002 15:37 schreef RaVeNgEr het volgende:
[afbeelding]
Is dat alleen oorlog voeren of ook mannagment alla Lord of the Realms (ook een aanraderOp zondag 10 maart 2002 15:37 schreef RaVeNgEr het volgende:
[afbeelding]
En hoe snel is binnenkort?Op zondag 10 maart 2002 15:37 schreef RaVeNgEr het volgende:
[afbeelding]

meer info http://www.totalwar.com/community/medieval/
tja dan kan je idd beter voor de lord of the realms serie gaan.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Anoniem: 41976
Age of empires II + expension
Dungeon keeper II
Mayesty
mayesty vind ik op diablo lijken alleen dan heb je een rijk. Je mannetjes zijn niet dom. Ze zullen zich niet zo snel dood vechten en zullen alleen sterke monster vermoorden al geef je ze er veel poen voor.
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Hallo, op welke planeet woon jij? Als je het topic had doorgelezen had je begrepen dat ik het over rts games had die zich in de middeleeuwen afspelen. Als je dan zo debiel reageert kan je beter niet reageren.Op maandag 11 maart 2002 16:38 schreef udenjpg het volgende:
In de middeleeuwen hadden ze toch nog geen RTS-games. Schaken of ganzenborden komen daar dan, van alle middeleeuse spellen ,het dichtste bij.
Anoniem: 36960
Ik heb Empire Earth gespeeld. Ziet er mooi uit en zo. Maar ik mis 1 ding en dat is het gevoel dat je een strategie spel aan het spelen ben. En dat vind ik heel belangrijk. Ik speel al anderhalf jaar Age of Empire op internet en voor mij is er geen betere RTS.
Anoniem: 49857
Ik kom net me bed uit en zelfs ik zie de humor d'r wel van in.Op dinsdag 12 maart 2002 09:31 schreef Jozz het volgende:
[..]
Hallo, op welke planeet woon jij? Als je het topic had doorgelezen had je begrepen dat ik het over rts games had die zich in de middeleeuwen afspelen. Als je dan zo debiel reageert kan je beter niet reageren.
Anoniem: 50579
en hij kick vet wel ass.... managment en full scale epic battles up to 10000 units!
Dit topic is gesloten.