Toon posts:

TV Kaart Studio PCTV PRO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb een TVkaart en de driver wil niet geinstalleerd worden ,heb de nwe ste. XP drv 4.02a gedownload ,maar hij geeft steeds maar weer aan dat het niet compatible is met XP ....ik doe precies wat er gevraagt word op de Pinnacle website....word er moedeloos van.
Heb dat ding al bijna 2 jaar en heb nog nooit beeld gezien ....Ik dacht ik probeer het maar weer eens ....en onder tussen is er al weer XP (ik gebruik de pro versie )
Heeft iemand ook deze problemen ondervonden en heeft het wel voor elkaar gekregen !
Anders gaat ie maar de vuilcontainer in !
:?

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 00:35

Puck

EINDBAAS.org

Hij geeft aan dat ie niet compatible is? Waar? Als je em wil installeren? Dan kan je toch evengoed verder installeren?

Arrived anxious, left bored

Verwijderd

tvkaart is paniek, heb een lenco (=| :(), ook nog nooit een beeld uitgekregen

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

zegt ie alleen dat ie niet compatible is, of doet ie et ook gewoon niet. bij mij zei die dat ook (eigenlijk bij bijna alle drivers), maar hij werkt hier perfect, zonder vastslaan (wat ie nog al es deed onder 98)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:11
In xp moet je eerst de driver apart installeren via apparaatbeheer, daarna start je de normale setup en neem je costum (aangepast) en vink je de driver uit.

Zo zou het moeten werken.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 09:43

LauPro

Prof Mierenneuke®

(jarig!)
Op zaterdag 09 maart 2002 14:44 schreef Lottie het volgende:
Hallo
Ik heb een TVkaart en de driver wil niet geinstalleerd worden ,heb de nwe ste. XP drv 4.02a gedownload ,maar hij geeft steeds maar weer aan dat het niet compatible is met XP ....ik doe precies wat er gevraagt word op de Pinnacle website....word er moedeloos van.
Heb dat ding al bijna 2 jaar en heb nog nooit beeld gezien ....Ik dacht ik probeer het maar weer eens ....en onder tussen is er al weer XP (ik gebruik de pro versie )
Heeft iemand ook deze problemen ondervonden en heeft het wel voor elkaar gekregen !
Anders gaat ie maar de vuilcontainer in !
:?
Ik heb ook zo'n soort probleem gehad maar na het downloaden van de driver werkte het perfect (ook geen blauwe schermen meer die ik eesrt wel had met de originele drivers).

Maar als hij het echt niet doet wil ik hem wel overnemen.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
Ook als ik door blijf installeren is het resultaat nul!
Hij doet helemaal niks !....het progamma start ook niet op...als ik door geinstalleerd heb .
Fuck kaart !of fuck drv. ....wat dan ook !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is dat echt zo'n oud antiek kaartje van MIRO (de MIRO video PC TV pro) of de versie die erna kwam, de PINNACLE Studio?
Pagina: 1