http://www.tweakers.net/nieuws/20882 Troll ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:55

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Ik weet niet wie er zo gezellig bezig is, maar mijn opmerking over die warmtegeleiding van het materiaal leek mij redelijk inzichtvol...althans, een zelfde opmerking in een latere post van Yves Deweerdt wordt wel op die manier bestempeld. Maar kennelijk is het overbodig. Het was iets wat ik mij afvroeg en als het dan zo overbodig is, geef me dan in ieder geval een zinnig antwoord.
Maargoed...een opmerking daarover is kennelijk genoeg om me als troll te bestempelen. Kennelijk heeft iemand er een probleem mee ik om een beetje opheldering vraag. Dat vind ik hooguit duiden op een zekere arrogantie en dat is op het internet wel heel makkelijk. Ik zit nog niet zo lang in dit forum en weet ook niet alles. Ik vind het hier best leuk en informatief maar op deze manier voel ik me extreem onwelkom.
Dus...degene die me als troll bestempeld heeft...zeg het gerust even en geef me gewoon even een reden. Anders bevestig je hooguit het beeld wat ik nu van je heb.

yc

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 09 maart 2002 15:06 schreef Renegade het volgende:
Link: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=477704

Mag wat mij betreft wel naar de 2 :)
En daar heeft u volkomen gelijk in... :)

De rest van het draadje staat vrij hoog, op het eerste gezicht, dus ik loop hem even helemaal door...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deze reactie van onze eigen mr_a wilde ik jullie toch niet onthouden:
Misschien dat een ander team (bijv. experimentele natuurkundigen) ergens in de komende paar jaar ook daadwerkelijk een materiaal gaat bouwen waarmee ze dit kunnen testen. Dat blijft dan in de cleaning room.
De natuurkundigen gaan experimenteren in de schoonmaakkamer... :D :P

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:55

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
In ieder geval dank voor het ontnemen van mijn "extreem onwelkom" gevoel :)Ik vind deze dingen erg interessant en dus wil ik er meer van weten.
Het ging mij niet om de punten, maar meer om het bestempeld worden als troll.

yc

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

been there...

en weer berlaat een tevreden klant het pand...
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Toch knap de eenigste onder gewaarderde reactie in een verder hoog gewaardeerde draad.
Overgens heeft er iemand (of meerdere) wel meer trollen rond gegooid in dit draatje.

Ik heb de reachtie nog een zetje omhoog gegeven.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1