My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Link: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=477704
Mag wat mij betreft wel naar de 2
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En daar heeft u volkomen gelijk in...Op zaterdag 09 maart 2002 15:06 schreef Renegade het volgende:
Link: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=477704
De rest van het draadje staat vrij hoog, op het eerste gezicht, dus ik loop hem even helemaal door...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Deze reactie van onze eigen mr_a wilde ik jullie toch niet onthouden:
De natuurkundigen gaan experimenteren in de schoonmaakkamer...Misschien dat een ander team (bijv. experimentele natuurkundigen) ergens in de komende paar jaar ook daadwerkelijk een materiaal gaat bouwen waarmee ze dit kunnen testen. Dat blijft dan in de cleaning room.
Never stop seeking what seems unobtainable...
In ieder geval dank voor het ontnemen van mijn "extreem onwelkom" gevoel :)Ik vind deze dingen erg interessant en dus wil ik er meer van weten.
Het ging mij niet om de punten, maar meer om het bestempeld worden als troll.
yc
Het ging mij niet om de punten, maar meer om het bestempeld worden als troll.
yc
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
been there...
en weer berlaat een tevreden klant het pand...
en weer berlaat een tevreden klant het pand...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Toch knap de eenigste onder gewaarderde reactie in een verder hoog gewaardeerde draad.
Overgens heeft er iemand (of meerdere) wel meer trollen rond gegooid in dit draatje.
Ik heb de reachtie nog een zetje omhoog gegeven.
Overgens heeft er iemand (of meerdere) wel meer trollen rond gegooid in dit draatje.
Ik heb de reachtie nog een zetje omhoog gegeven.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1