Toon posts:

Weet iemand een muis die bij mij past?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logitech mouseman muis en daar zijn die nopjes die eronder zitte van versleten. Ik muis namelijk erg veel.
Ik zit erover te denke om een nieuwe muis te kope maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Nu vraag ik jullie om advies. De muis moet aan de volgende eisen voldoen.
- Aangezien ik veel game moet de onderkant niet slijten
ik gebruik een muismat met hard oppervlak ik vindt dat
fijner dan een stof oppervlak.
- De muis moet optical zijn.
- Je moet er fijn met kunnen gamen.
- En de muis moet niet draadloos zijn
Weet iemand een muis die aan mijn eisen voldoet?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Tsja, zelf heb ik een Logitech MouseMan Dual Optical (zie hier)

De nopjes zijn redelijk smal, maar ik gebruik een stoffen muismat en mijns inziens is dat perfekt.

Of het geschikt is voor een harde muismat weet ik niet....

I love watercooling

Verwijderd

Kijk eens op http://www.tweakers.net/nieuws/19012

Kun je natuurlijk ook zelf opzoeken...

Beetje twijfelachtig topic, lees de FAQ eens (8>

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Laatst kreeg ik van iemand de Trust Ami mouse 250S optical...hij bevalt prima en is iets goedkoper dan de logitech..voordeel van de trust is dat er een oplader bij zit...dus snacht erin knallen en sochtends heb je weer een goed opgeladen muis..hoef je dus niet te kloten met batterijen etc...Hij is wel ietsje zwaarder maar das opzich ook wel lekker..
Gebruik geen muismat dat werkt niet goed met een optical...gewoon schuiven over je bureau ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 14:37 schreef TheBoneCollector het volgende:
Laatst kreeg ik van iemand de Trust Ami mouse 250S optical...hij bevalt prima en is iets goedkoper dan de logitech..voordeel van de trust is dat er een oplader bij zit...dus snacht erin knallen en sochtends heb je weer een goed opgeladen muis..hoef je dus niet te kloten met batterijen etc...Hij is wel ietsje zwaarder maar das opzich ook wel lekker..
Gebruik geen muismat dat werkt niet goed met een optical...gewoon schuiven over je bureau ;)
Ik wil graag een muis met een staartje.

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn genoeg goede muizen. Maar ik kan er geen vinden die een onderkant heeft die niet slijt. Zijn er geen muizen die iets anders hebben dan nopjes?

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

neem gewoon een roze past volgens mij wel bij je >:)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Ik heb een MS Wheel Mouse Optical, redelijk slijtvast.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:12

Yucko

One clown to rule them all !

van 1nsanity:

Weet iemand een muis die bij mij past?
Post eens een picture van je smoel :) Dan kunnen we eens creatief zijn :+

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op zaterdag 09 maart 2002 15:50 schreef 1nsanity het volgende:
Er zijn genoeg goede muizen. Maar ik kan er geen vinden die een onderkant heeft die niet slijt. Zijn er geen muizen die iets anders hebben dan nopjes?
Hee dit vindt ik een slimme opmerking, zou het niet ideaal zijn als ze ipv die plastik plaatjes, kogeltjes zouden gebruiken? Die rollen lekker en die zijn onverslijtbaar!

Te duur waarschijnlijk :(

Waarom neem je trouwens niet de Microsoft Intellymouse Explorer, die optisch, en ook in "staart" uitvoering te krijgen. De muis werkt lekker en er zitten 4 grote "glijers" onder, die volgens mij niet snel slijten, erg stevig uit gevoerd.

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Ik gebruik een MS Trekker Wheelmouse met zon scroll gebeuren derop.
Ik game vaak en deze vind ik er erg voor geschikt.

theworldforizabel.la

• Extra300s
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op zaterdag 09 maart 2002 14:24 schreef 1nsanity het volgende:
- En de muis moet niet draadloos zijn
Weet iemand een muis die aan mijn eisen voldoet?
Wat is er mis met een draadloze muis????
Een draadloze muis precies is het zelfde als een muis met wel een draad, maar dan wél zonder draad. euhh ja! >:)

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Op zaterdag 09 maart 2002 16:07 schreef Extra300s het volgende:

[..]

Wat is er mis met een draadloze muis????
Een draadloze muis precies is het zelfde als een muis met wel een draad, maar dan wél zonder draad. euhh ja! >:)
een draadloze muis heeft een lagere refresh rate, en je moet er ongeveer elke maand (als het niet elke week is :) ) nieuwe batterijen in doen.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 15:58 schreef Extra300s het volgende:

[..]
Waarom neem je trouwens niet de Microsoft Intellymouse Explorer, die optisch, en ook in "staart" uitvoering te krijgen. De muis werkt lekker en er zitten 4 grote "glijers" onder, die volgens mij niet snel slijten, erg stevig uit gevoerd.
Klinkt goed. Bedankt voor de tip.

Verwijderd

Standaart goed is: Wheel mouse Optical van Logitech, die blauwe :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 15:58 schreef Extra300s het volgende:

[..]

zou het niet ideaal zijn als ze ipv die plastik plaatjes, kogeltjes zouden gebruiken? Die rollen lekker en die zijn onverslijtbaar!

Te duur waarschijnlijk :(
Dit brengt me op een idee. Als ik nou 2 kogeltjes neem en die zaag ik door midden. En dan die halve kogeltjes onder mijn muis lijmen waar normaal de nopjes zich bevinden. Dus de ronde kant van de kogeltjes schuiven dan over de muismat. Volgens mij schuift dat kei goed en je hebt geen last meer van slijtage. Hooguit slijtage aan de muismat maar dat boeit mij niet aangezien we toch genoeg van die reclame muismatjes hebben. Weet iemand lijm die goed hecht om metaal aan platic te vast te maken? Of denke jullie dat dit toch nie zo'n goed idee is?

Verwijderd

Ik heb een logitech Optical Mouse wheel en bevalt prima...
ook goed in gamen en nopjes verslijten minder als oudere muisjes

Verwijderd

Cordless is erg gay
vooral voor games heeft het vertraging (die erg goed merkbaar is , ik neem aan dat het nix nieuws voor de doorgewinterde tweaker).

Waarvoor wil je je muis gaan gebruiken?
Ik raad aan voor office werk in combo met games
gewoon de razor Boomslang , omdat ie gewoon geweldig is:)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 18:00 schreef waxem het volgende:
Cordless is erg gay
vooral voor games heeft het vertraging (die erg goed merkbaar is , ik neem aan dat het nix nieuws voor de doorgewinterde tweaker).

Waarvoor wil je je muis gaan gebruiken?
Ik raad aan voor office werk in combo met games
gewoon de razor Boomslang , omdat ie gewoon geweldig is:)
die is niet erg slijtvast toch zover ik weet?

• magneet
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

bij mijn mouseman wheel optical vielen die padjes er al heel snel vanag, heb nu een stoffen muismat waar dat dus geen zak mee uitmaakt, werkt heerlijk

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Pagina: 1