Toon posts:

[GBA] --> TV?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe duur dat kabeltje is om de GBA op de tv aan te sluiten en waar ik t kan kopen?? THNX!
en heeft iemand zon kabel en is t beetje relax?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

www.lik-sang.com

kun je allerlij leuke shit voor je GBA krijgen...

BTW als ik GBA-spelletjes wil spelen op een groot scherm neem ik gewoon een emulator :).

www.nintendocasemods.com

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ziet dat er niet heel erg blokkerig uit? :?
Zo'n klein schermpje, ineenkeer op een pc uitvergroot, dat kan toch niet mooi zijn? :?

🌞🍃

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 23:43
Hmm mja, maar je moet je GBA daarvoor helemaal openmaken geloof ik. Je hele GBA ziet er dan niet meer uit.

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

wist je dat je GameBoy Color games ook op tv kan spelen via je ps-2 console ? :)

edit
whoops het gaat hier over de advance
edit

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Op zaterdag 09 maart 2002 14:38 schreef DataBeest het volgende:
Ziet dat er niet heel erg blokkerig uit? :?
Zo'n klein schermpje, ineenkeer op een pc uitvergroot, dat kan toch niet mooi zijn? :?
Oh nee?

Met een GeForce videokaart wordt het beeld gefilterd waardoor er helemaal geen blokjes meer zijn, het is hooguit een beetje vaag (duh), en dan is het nog zonder een cpu-vretend Eagle-filter o.i.d. (visualboy heeft zelfs al motion blur geimplementeerd om de lcd-vegen na te doen.)

Het beeld is dan gewoon oppertoppie >:), ik kan wel eens een screenshot maken op 1024x768, niks mis mee hoor.

www.nintendocasemods.com

Pagina: 1