Verwijderd

Topicstarter
Mpio DMB 128MB 219,-
Mpio DME 128MB 209,-
Mpio DMG 128MB 249,-

behoorlijk wat verschil in prijzen en ik heb die pdf bestanden van MMPORT gedownload en als ik zo kijk zit er niet echt veel verschil tussen.

Ik hoef GEEN radio, line in, microfoon weet ik het allemaal.
Gewoon een mp3speler.

http://www.mmport.nl/home/productoverzicht.pdf
http://www.mmport.nl/home/consumentenprijslijst.pdf

Graag tips hierover en of vertel je ervaring met zo'n ding als je die hebt. Ik heb er namelijk niet echt veel verstand van en wil geen miskoop doen(duh ;) )

thnx

ps. er is al een ander topic over mpio mp3 speler,maar dat gaat over andere zaken dit is meer technisch ipv hoe mooi het allemaal is :+

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik zou de DMG nemen, die ondersteund ook WMA...dus nog meer muziek op je MP3-speler, en hij ziet er nog :9~ uit ook :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat las ik ook in jouw topic hierover ;)
Maar waarom is ie beter? Scheelt toch 40 en daar kan je weer andere leuke dingen mee doen :P

Al mijn bestanden zijn in mp3 die ik heb en niet in wma. Ik dacht trouwens dat wma een soort video extensie was of is dat wmv?

naja... :)

• ReseT
  • Niet online
Ik wil ook eem DMG kopen, maar ik wil eerst meer vertrouwen in het winkeltje(mmport.nl) krijgen. Er zijn namelijk geen shop servey's :(

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al naar ze gemailed. ik zal wel posten hier wat ze te zeggen hebben.

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb al zovaak met ze gemaild. Ik heb zo redelijk vertrouwen in ze gekregen, en mijn speler wordt tussen 11 en 15 maart geleverd. Dan post ik wel weer een update...

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet betalen met creditcard :(
Dat zuigt dan wordt ie namelijk automatisch een jaar verzekerd tegen diefstal(of als ik hem ergens kwijtraak ;) )

maarja ik neem denk ik wel die DMG

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Als je nog ff w8, kan ik binnenkort mijn 1e ervaringen posten. Gister is mijn DMG namelijk verstuurd volgens MMPORT, dus zou ik hem vandaag of morgen moeten ontvangen :9~

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:39
Ik heb mijn DMG vandaag binnen gekregen :). Heb hem nog niet echt kunnen gebruiken, maar m'n eerste indruk is goed. Het apparaatje ziet er stevig uit en de bediening is makkelijk.

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-03 21:59

Stefan©

Toet toet

Op dinsdag 12 maart 2002 17:52 schreef Hielko het volgende:
Ik heb mijn DMG vandaag binnen gekregen :). Heb hem nog niet echt kunnen gebruiken, maar m'n eerste indruk is goed. Het apparaatje ziet er stevig uit en de bediening is makkelijk.
gaaf... ik wil meer informatie, kan iemand niet een review met wat foto's maken ofzo?

• ReseT
  • Niet online
Info! Pics! :P

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik had hem ook gister binnen gekregen, maar aangezien ik (nog steeds) de ziekte van Pfeiffer heb, was ik gistermiddag veel te moe om het apparaat te testen en er wat over te schrijven. Maar hier komt een klein stukje dan:
Voordelen:
• Het sturen van de MP3/WMA-bestanden naar de speler gaat erg snel
• het LCD-scherm ziet er erg c00l uit, met blauw backlight!!!
• de speler is kleiner als verwacht
• De menubesturing is een vande beste die ik ooit heb gezien op zo'n speler, met een soort joystick!
• De geluidskwaliteit is zeer goed, zelfs met de standaard oordopjes
• MMPort heeft zijn zaakjes goed voor elkaar, ook dat moet gezegd worden. Ik kreeg maandagavond een mail dat hij verzonden was, en dinsdagochtend stond er een vent van DHL voor m'n deur. Ik vind MMPort dus zeker te vertrouwen (sommige mensen vroegen dit zich af). Ook de communicatie (per e-mail) is zeer goed, ze reageren snel en geven netjes antwoord op je vragen

Nadelen:
• Je mag niet téveel té lange bestandsnamen geven aan de files. Ik had allemaal 64kbps WMA-files naar de player gestuurd, zegt hij na 60 bestanden ineens "Internal FAT is full, please user shorter filenames". Al mijn bestandsnamen maar ingekort (Radio Edit enzo er maar achter weg gehaald) en toen kon die wel alle bestanden er naartoe sturen
• Ik zou een knop willen zien waarmee je handmatig het backlight aan en uit kan zetten, maar dat is persoonlijk denk ik
• Voor de rest nog geen nadelen tegengekomen

Foto's zal ik zo snel mogelijk proberen te posten...

• ReseT
  • Niet online
Nog een klein vraagje; hoe/met wat, transfer je mp3's naar de speler?

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Op woensdag 13 maart 2002 15:13 schreef ReseT het volgende:
Nog een klein vraagje; hoe/met wat, transfer je mp3's naar de speler?
USB, is op http://www.mpio.com te vinden

• ReseT
  • Niet online
Owja, misschien handig voor de mensen die de DMG hebben, betere instructies om je firmware mee te flashen(Ook nieuwer dan op mmport.nl(12.14))

http://home.hot.rr.com/ke5c/dmg.html

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-03 13:06
hoe is de behuizing ervan? Stevig? Kun je er misschien een foto van maken voor een betere overzicht, en voor een schatting van de grootte?

• ReseT
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 00:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
hoe is de behuizing ervan? Stevig? Kun je er misschien een foto van maken voor een betere overzicht, en voor een schatting van de grootte?
300dpi plaatjes van de DMG (~10mb)

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Hier is er dan een plaatje van:
[img][url="ftp://boss.mine.nu/pub/tmp/dmg-128.jpg"]ftp://boss.mine.nu/pub/tmp/dmg-128.jpg[/url][/img]

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

komt er nog een reviewtje?

• ReseT
  • Niet online
Ik heb de mijne een paar uur geleden bestelt, maar ik denk dat ik pas maandag bericht krijg. Ik kon niet wachten |:( :Y)

• Hielko
Ben ondertussen al wel tegen het feit opgelopen dat de interne FAT niet al te groot is. Ik had zo'n 56 titels in de speler gezet en toen was er nog 20 van de 128MB over, maar toch kon ik er geen liedjes bijzetten. Bleek dat ik de bestandnamen eerst korter moest maken voordat, dat goed ging.

WMA is trouwens best grappig. In plaats van ongeveer 30 nummers passen er nu ruim 60 in slechts 128MB :).

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op maandag 18 maart 2002 22:36 schreef Hielko het volgende:
Ben ondertussen al wel tegen het feit opgelopen dat de interne FAT niet al te groot is. Ik had zo'n 56 titels in de speler gezet en toen was er nog 20 van de 128MB over, maar toch kon ik er geen liedjes bijzetten. Bleek dat ik de bestandnamen eerst korter moest maken voordat, dat goed ging.

WMA is trouwens best grappig. In plaats van ongeveer 30 nummers passen er nu ruim 60 in slechts 128MB :).
En het klinkt nog goed ook.....WMA is zeker een uitkomst voor dit soort spelertjes. Ik ga er binnenkort even 128Mb SmartMedia bij kopen, heb ik 8 uur muziek op mijn MPIO DMG....Trouwens, moet er nog een Tweakers.Net review voor gebrouwen worden, aangezien er wel vaker MP3-spelers gereviewed worden tegenwoordig. Ik zou dat best willen doen...

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 10:17 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

En het klinkt nog goed ook.....WMA is zeker een uitkomst voor dit soort spelertjes. Ik ga er binnenkort even 128Mb SmartMedia bij kopen, heb ik 8 uur muziek op mijn MPIO DMG....Trouwens, moet er nog een Tweakers.Net review voor gebrouwen worden, aangezien er wel vaker MP3-spelers gereviewed worden tegenwoordig. Ik zou dat best willen doen...
Lijkt me super, maar misschien kun dat beter even melden bij Tweakers.net Frontpage Feedback

• Hielko
Op dinsdag 19 maart 2002 10:17 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

Als daar een review over komt dan doe ik dat gewoon zelf :). Maar eerst wacht ik nog totdat MMPort de DSC ook kan leveren.

Ik ben trouwens ook van plan om er nog een 128MB kaartje bij te kopen. Dan passen er ongeveer 120 nummers wat mij meer dan genoeg lijkt :).

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op dinsdag 19 maart 2002 11:17 schreef Hielko het volgende:

[..]

Als daar een review over komt dan doe ik dat gewoon zelf :). Maar eerst wacht ik nog totdat MMPort de DSC ook kan leveren.

Ik ben trouwens ook van plan om er nog een 128MB kaartje bij te kopen. Dan passen er ongeveer 120 nummers wat mij meer dan genoeg lijkt :).
Ok, goed dat jullie mijn hulp niet nodig hebben :) Die DSC is trouwens maar een heel simpel camera'tje, ik zou hem er zelf nooit bij kopen, zonde van je geld vind ik.....een resolutie van 640x480 is nou niet echt bijzonder vind ik...

• Hielko
Nee, ik verwacht er ook niet veel van. Maar het is denk ik wel grappig. In tegenstelling tot m'n Nikon Coolpix 990 kan dit dingetje gewoon altijd in m'n jas/briekzak zitten wat ook z'n voordelen heeft.

Verwijderd

Dat van die bestandsnamen, waren die erg lang dan? Of moet je alles gaan afkorten om een beetje dat ding te vullen |:(
Ik ga hem nu biiiiiijna bestellen (moet nog een beetje overtuigd worden) :)

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op maandag 22 april 2002 00:55 schreef Banano het volgende:
Dat van die bestandsnamen, waren die erg lang dan? Of moet je alles gaan afkorten om een beetje dat ding te vullen |:(
Ik ga hem nu biiiiiijna bestellen (moet nog een beetje overtuigd worden) :)
Nou, erg afkorten valt ook wel mee. Maar als je de 128Mb vult met WMA @ 64Kbps en ongeveer 60 files hebt, met deze namen: Sunscreem vs Push - Please Save Me (Vocal Extended Mix).wma
Dan kan hij er maar ongeveer 45-50 op zetten, anders is de TOC vol....gewoon de naam even wat (creatief) inkorten, en het lukt wel.

Verwijderd

Als je je geheugen uitbreidt met 128 Mb zou dan je TOC capaciteit ook verdubbelt worden? Ik neem aan van wel, maar je weet maar nooit...

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:50

Vuvuzela

My spire is forming

Kheb gister de DMG bestelt in het zilver met 128 mb geheugen :)

I served in a company of heroes.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:52
Op maandag 29 april 2002 23:09 schreef NexY het volgende:
Kheb gister de DMG bestelt in het zilver met 128 mb geheugen :)
Als je hem hebt wil ik EERLIJK horen hoe die is !!!

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Hey guys, ik heb de MPIO ook gezien op deze website www.tu-and-tu.com. Ze hebben ook een andere coole speler...die multimedia speler met 5 functies of zo...Weten jullie hier iets van?

Verwijderd

Die DMK is eecht cool...Goed geluid wat er uit komt en zo klein, ik draag het tijdens het sporten en in de trein...ideaal zo'n ding....

Verwijderd

De MPIO is binnenkort verkrijgbaar in de winkels (via de official importeur, tu-and-tu.com) ga mijn eigen MPIO halen, want moet deze (DMK) teruggeven aan een vriend (uit Amerika)...:( mazzel...

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

IK ehb een Mpio DMG zilver en 128 Mb :) IK ben er best wel erg tevreden over :)
*Geluidskwaliteit is erg goed ( wel met normalize aan )anders heb je ene beetje brakke bassen
*uiterlijk is SUperB
*Hijs erg snel ! bij sommige spelers duurt het uploaden van liedjes erg lang. en ik ben mischien voor 128 mb 4 a 5 minuten kwijt.
*je kan er memo's inzetten dus als je op school muziek mag luisteren in de klas na een Pw ofzo an je ff je memo lezen en dan weer beetje verbeteren >:)

• ReseT
  • Niet online
De nieuwe firmware met normalize, is echt kickass, nu kan ik voluit bass aanzetten zonder gekraak te horen

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

idd

Ik gebruik eigenlijk de 3d sound nooit.
Geen idee waar het eigenlijk voor bedoelt is :o

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Zo dit is idd een cool dingetje :)

Vandaag besloten om mp3 speler te kopen, beetje rond gekeken. Kwam ik bij die DIVA MP3128VP.

Maar deze ziet er een stuk beter uit, wel iets duurder maar dat boeit niet.

Zit nu alleen nog effe te twijfelen tussen de DMG en de DMB+

DMB+ radio, DMG compacter formaat , doet langer met een batterij. Ik denk dat ik voor de DMG ga.

Nog effe wat dingen doorlezen

Zo zie nu dat er ook een opvolger aankomt, de DMG plus. Alleen is die site in het koreaans. Kan hem ook al niet vertalen met altavista.

Wie kan deze site vertalen?

http://www.adtec.co.jp/mpio/ad-dmgplus.html
Pagina: 1