Toon posts:

Radeon 8500 retail eindelijk aan de praat!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vele Epox EP-8KHA+/Radeon 8500 retail eigenaars hadden dezelfde problemen als ik met mijn Gigabyte 7vtxh/Radeon 8500 retail.

Het beeld freezed en vaak verschijnt er vervolgens een infinite loop error.

Ik heb het eindelijk opgelost en draai nu zonder problemen op 285/285. Hoe heb ik het gedaan?

Radeonator gedownload http://radeonator.cjb.net

Vervolgens in Radeonator bij het tabje "Windows GUI" de ondersteuning voor Intel processoren uitschakelen (SSE en SSE2)

Verder heb ik de z-buffer op een strength van 3 gezet met een colourdepth van 16,24 en 32 bits.

Maar het uitzetten van de ondersteuning voor SSE en SSE2 was voor mij DE grote truc.

Ik hoop dat dit voor jullie ook werkt.

Verwijderd

Hier heb je volgens mij radeonator niet per sé voor nodig, het zit geloof ik ook in de standaard driver. Overigens levert het bij mij, ASUS A7V geen problemen op, en dat is toch ook een AMD-platform. Ik vind het dus een vaag verhaal, maar mooi voor je dat je hem aan de gang hebt. Hij is mooooooi he.

Verwijderd

Mja, ik betwijvel of dat bij mij het probleem was, op 260/275 werkte hij perfect, en op 275/275 voor geen meter. Als het aan de driverinstellingen lag dan had hij het waarschijnlijk op 260/275 ook niet gedaan.

Toch mooi dat je hem aan de praat hebt :)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

gefeliciteerd :)
Ik hoopte eigenlijk alleen dat het een topic van beany was, maar goed :)

Specs