Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar volgens mij presteert het ding wel iets minder goed dan van tevoren verwacht werd 
Hier een paar andere topics van mensen die er wel al mee gewerkt hebben
[topic=417373/1/25]
[topic=324093/1/25]
[topic=383844/1/25]
[edit]hele erge spelfout :X[/edit]
[topic=417373/1/25]
[topic=324093/1/25]
[topic=383844/1/25]
[edit]hele erge spelfout :X[/edit]
Retestabiel bij ons op de TD.
En wat ook leuk is: bij overclocken via de FSB blijft PCI gewoon op 33MHz.
En wat ook leuk is: bij overclocken via de FSB blijft PCI gewoon op 33MHz.
Zover ik de reviews mag geloven is het niet wat we ervan hadden verwacht. Maar voor een office-machine die grafisch net iets meer moet kunnen is het een aardige oplossing.
Senile! Senile Oekaki
Ook op andere moederborden zijn deze PCI-ratios ook in te stellen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik heb er ook al een paar gebouwd/getest, opzich zijn het snelle bordjes, alleeen onboard video is zwaar bagger , die performance is nog lange na niet in de buurt van een normale MX, ik spreek hier alleen over de MSI K7N420 dan he.
Ook de special features voor 25 euro extra zijn wel grappig, met als die extra sound en tv outputs etc.
Ook de special features voor 25 euro extra zijn wel grappig, met als die extra sound en tv outputs etc.
Je kan er alleen geen matrox 550 op kwijt
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
OhOp zondag 10 maart 2002 11:26 schreef Spice het volgende:
Je kan er alleen geen matrox 550 op kwijt
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb eergisteren net zo'n systeempje in elkaar gebouwd, lekker goedkoop, kompleet systeem voor €1050,--(xp 1700,2x128,cdrom, 40 Gb hdd,17" mon, 56K, toetsenbord, muis etc.)
Ik had alleen problemen onder XP(MSI-bordje). Na installatie van de drivers kreeg ik nv4.dll errors. Na deze geupdate te hebben van de Nvidia site, was alles verholpen. Stabiel en snel.
(en €250 voor mezelf over gehouden, dat is het belangerijkst
)
Ik had alleen problemen onder XP(MSI-bordje). Na installatie van de drivers kreeg ik nv4.dll errors. Na deze geupdate te hebben van de Nvidia site, was alles verholpen. Stabiel en snel.
(en €250 voor mezelf over gehouden, dat is het belangerijkst
Zit er geen cd bij ofzo met drivers? Lijkt me wel zo handig..Op zondag 10 maart 2002 11:51 schreef punica het volgende:
Ik heb eergisteren net zo'n systeempje in elkaar gebouwd, lekker goedkoop, kompleet systeem voor €1050,--(xp 1700,2x128,cdrom, 40 Gb hdd,17" mon, 56K, toetsenbord, muis etc.)
(en €250 voor mezelf over gehouden, dat is het belangerijkst)
Op zaterdag 09 maart 2002 15:04 schreef Pollewob het volgende:
[topic=417373/1/25]
[topic=324093/1/25]
[topic=383844/1/25]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()