Sinds kort heb ik het volgende probleem. Als ik een spel afsluit en weer in windows ME kom, verandert de resolutie in windows van 1024*768 32bit naar 800*600 16bit. Dit is echt super irritant, vooral als je net je icons mooi gerangschikt hebt. Ik heb voor mijn GF2 GTS de detonator 23.11 drivers. Maar ik heb die al heel lang, dus ook voordat dit gebeurde.
das vreemd, bij mij gebeurde dat wel eens, als ie vast liep, en dus niet de kans kreeg om goed af te sluiten
is het bij alle spellen? doet ie het altijd?
ga eens na wat je veranderd sinds je die problemen hebt
ga eens na wat je veranderd sinds je die problemen hebt
Verwijderd
gaat vanzelf over
heb ik ook een tijdje gehad..
alleen heb nu geen Monitor meer
hehe allebei stuk
Nou het gekke is dat hij het niet echt altijd doet. Maar ik speel meestal counter-strike en daar gebeurt het eigenlijk altijd bij. Net gebeurde het zelfs bij het flipperkast spelletje dat bij win2000 zit.Op zaterdag 09 maart 2002 14:03 schreef floduR het volgende:
das vreemd, bij mij gebeurde dat wel eens, als ie vast liep, en dus niet de kans kreeg om goed af te sluiten
je kan altijd een clean install doen (standaard) dan is het probleem wel over, maar tis weer zo'n gedoe...
ga eens na wat je de laatste tijd heb geinstalleerd, en draai dat terug
Hoe doe ik een clean install? sorry dat ik zo'n n00b ben. Maar ik heb eigenlijk niet echt vreemde programma's geinstalleerd. Alleen Grokster, maar het lijkt mij stug dat het daardoor komt.Op zaterdag 09 maart 2002 14:10 schreef floduR het volgende:
je kan altijd een clean install doen (standaard) dan is het probleem wel over, maar tis weer zo'n gedoe...
clean install, is HD formateren en opnieuw beginnenOp zaterdag 09 maart 2002 14:11 schreef StarTAC het volgende:
[..]
Hoe doe ik een clean install? sorry dat ik zo'n n00b ben. Maar ik heb eigenlijk niet echt vreemde programma's geinstalleerd. Alleen Grokster, maar het lijkt mij stug dat het daardoor komt.
dus op een lege hd eerst windows installeren, dan langzaam de rest
zo is het mooi opgeruimt en werkt ie weer super snel
spellen moet je ook installeren, daar kan het ook aan liggen (zelfs meer kans dan gewone programma's)
Verwijderd
Geen id ben een echte n00b op dit gebied heheOp zaterdag 09 maart 2002 14:06 schreef StarTAC het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet door dat probleem he? Mag ik hopen.
Mja, toch maar een keer doen. Mijn windows is namelijk echt helemaal Fucked up. Maarja ik heb er eigenlijk niet zoveel tijd en zin in.Op zaterdag 09 maart 2002 14:13 schreef floduR het volgende:
[..]
clean install, is HD formateren en opnieuw beginnen
dus op een lege hd eerst windows installeren, dan langzaam de rest
zo is het mooi opgeruimt en werkt ie weer super snel
spellen moet je ook installeren, daar kan het ook aan liggen (zelfs meer kans dan gewone programma's)
Dat is normaal bij spelletjes. Ze draaien vaak op een andere kleurdiepte en resolutie dan degene die je hebt ingesteld. Als het goed is worden je instellingen hersteld als je klaar bent met het spelletje.
Let op dat je je spelletjes helemaal laat afsluiten voordat je iets anders gaat doen. En kijk eens of er misschien nutteloze programma's op de achtergrond lopen tijdens het afsluiten/spelen.
Let op dat je je spelletjes helemaal laat afsluiten voordat je iets anders gaat doen. En kijk eens of er misschien nutteloze programma's op de achtergrond lopen tijdens het afsluiten/spelen.
Pagina: 1