Toon posts:

Satteliet zonder verbinding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan je ook met satteliet downloaden
nadat je het downen hebt aangezet en de telefoonlijn er uit gerukt?

Verwijderd

tuurlijk kan dat, dan kun je daarna weer overnieuw beginnen >:)

Tijdens het downloaden, upload je ook (controle-bits, e.d.)
Als de server waar jij van download, opeens geen controle-bitjes meer ontvangt, dan weet die server niet meer hoever jij precies was met downloaden.
/correct me if i'm wrong, zo denk ik dat het werkt

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

Ik weet nog niet of dat mogelijk is, volgens mij wel hoor ?

anyway, je kan met satteliet file on demand krijgen. Dan select je dus een file van een ftpserver ergens op het internet en dan wordt die naar je toegezonden zonder online te hoeven zijn. Dan hoef je ook niks te zenden dus in principe zou het wel mogelijk moeten zijn:)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:08
dat kan bij bysky inderdaad, kun je een file van max 300mb 'aanvragen' en je krijgt bericht wanneer je m op kunt halen van hun server.
Moet je wel doen met speciale software, en je moet een abbo hebben bij bysky natiuurlijk.
Maar dit gaat met 2mb/s dus hoef je 150 seconden geen telefoonverbinding te hebben...

Verwijderd

Als het zo snel zou zijn, dan zou ik meteen zo'n sat verbinding aanvragen, maar de praktijk blijkt toch vaak anders uit te pakken!!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20

Crusader

Arc Nature

Het is inderdaad mogelijk, ook bij Europe Online. Een file van maximaal 700 MB kun je aanvragen en meteen schedulen. Het wordt dan een uurtje later ofzo naar je pc gezonden met dedicated (!) 2 Megabit. Hoef je geen verbinding voor te hebben.
En dat is dus echt 2 MEGABIT, geen schommelingen. Gaat via een multicast meganisme van Europe Online. Het werkt erg snel.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

En moet dat bestand dan op de server van hun staan, of kan je ook een "duister" ftpje opgeven :) ?

En gaat het echt zo snel (+/- 2 megaBIT) ?
Of is het megaBYTE ????

Wat er ook gebeuren moogh...

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

2 mbit en je kan elke ftp opgeven die je wilt :)

Lijkt me lachu geef ik een superwebftpserver op..zijn ze lekker lang bezig zeg

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Je kan idd een file 'fetchen' via de site van EuropeOnline. Max. 700 mb, vanaf een http of ftp source. Mijn ervaring is dat FTP nog buggy is maar http werkt gr8!. De file wordt dan eerst totaal gecached bij europeonline, en later afgeleverd bij jou. Zowel tijdens het cachen/afleveren mag je offline zijn, zolang je data-services (groene smilie in je systray) maar aktief zijn en je afgestemt ben op transponder 114.

Snelheid is 2mBIT.

P.S. Vergeet niet eerst een 'Key' te downen want anders weet europeonline niet waar ie t bestand heen moet beamen.

Like this yall...

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Enne, werkt satelliet internet (EOL) ook met Flatstream ???

Wat er ook gebeuren moogh...

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Ja,-en nee :),

Als je van een andere provider gebruikt maakt dan moet je via een proxy surfen met max. 30KByte/sec :(

Like this yall...

Pagina: 1