WTF Is hier nou fout aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 10:29
Hallo,

Ik heb alles al geprobeert... maar hij plijft een parse error geven op regel 12... wat is hier nou fout aan... ik ben al een paar uur achterelkaar aan het proggen en op het laatst zie je dingen niet meer...
PHP:
1
<?include("conf.php");$what = "producten";if($submit) {    if($action == 1) {        if(empty($foto_klein_name) || empty($foto_groot_name))            header("location: message.php?text=".urlencode("U moet wel de foto's speciferen")."");        $sql = "INSERT INTO $what VALUES('$art_nr','$foto_klein_name','$foto_klein_groot','$mark_id','$cat_id','$omschijving_kort','$omschrijving_uitgebreid','$prijs','$blauw','$zwart','$groen','$rood','$kleur_anders');        mysql_query($sql) or die(mysql_error());        $id = mysql_insert_id();        move_uploaded_file($foto_klein,"$dir/images/$what/$id$foto_klein_name") or die("Fout bij het kopieren!");        move_uploaded_file($foto_groot,"$dir/images/$what/$id$foto_groot_name") or die("Fout bij het kopieren!");        header("location: message.php?text=".urlencode("Klaar<br><br>Toegevoegd aan $what")."");    }}?>

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik heb nog niet eens goed gekeken

Maarhe kijk eens naar de colorcoding van Topix?

Waar doet het jouw aan denken?

BTW:
Parse error staat gelijk aan een TYPO!!!!!

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

" vergeten in regel 8, dat lijkt me duidelijk.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:56
LOL :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 10:29
Op zaterdag 09 maart 2002 13:11 schreef Tampie2000 het volgende:
LOL :D
Thats it! Thank you!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-09 14:51

thomaske

» » » » » »

Is het echt nodig om voor iedere parse error een topic te openen? (dit was wel een ERG simpele, met iedere editor met code-highlighting is dat al te zien!)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 21:31

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Neem een editor met syntax highlithing.. Als je die niet kunt vinden... Probeer dan eerst je nieuwe topic eens te previewen voordat je hem post. Dat bespaart je dergelijke blamages :)..

Trouwens.. Is het echt nodig dat je bij elk probleempje waar je tegenaan loopt weer een nieuw topic moet openen?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

de titel

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.