Hallo,
Ik heb alles al geprobeert... maar hij plijft een parse error geven op regel 12... wat is hier nou fout aan... ik ben al een paar uur achterelkaar aan het proggen en op het laatst zie je dingen niet meer...
Ik heb alles al geprobeert... maar hij plijft een parse error geven op regel 12... wat is hier nou fout aan... ik ben al een paar uur achterelkaar aan het proggen en op het laatst zie je dingen niet meer...
PHP:
1
| <?include("conf.php");$what = "producten";if($submit) { if($action == 1) { if(empty($foto_klein_name) || empty($foto_groot_name)) header("location: message.php?text=".urlencode("U moet wel de foto's speciferen").""); $sql = "INSERT INTO $what VALUES('$art_nr','$foto_klein_name','$foto_klein_groot','$mark_id','$cat_id','$omschijving_kort','$omschrijving_uitgebreid','$prijs','$blauw','$zwart','$groen','$rood','$kleur_anders'); mysql_query($sql) or die(mysql_error()); $id = mysql_insert_id(); move_uploaded_file($foto_klein,"$dir/images/$what/$id$foto_klein_name") or die("Fout bij het kopieren!"); move_uploaded_file($foto_groot,"$dir/images/$what/$id$foto_groot_name") or die("Fout bij het kopieren!"); header("location: message.php?text=".urlencode("Klaar<br><br>Toegevoegd aan $what").""); }}?> |