Mijn zusje heeft een tijd geleden stapels cd's gekopieerd met Windows Mediaplayer 7.1 (en beveiligd, zonder dat ze dat wist) en op haar harde schijf gezet. Nu heeft ze een nieuwe pc met Windows ME en ze zijn met geen mogelijkheid meer af te spelen, is de beveiliging misschien op de één of andere manier op te heffen/omzeilen/kraken?
Lang leve WMA!Op zaterdag 09 maart 2002 13:04 schreef AntWoman het volgende:
Mijn zusje heeft een tijd geleden stapels cd's gekopieerd met Windows Mediaplayer 7.1 (en beveiligd, zonder dat ze dat wist) en op haar harde schijf gezet. Nu heeft ze een nieuwe pc met Windows ME en ze zijn met geen mogelijkheid meer af te spelen, is de beveiliging misschien op de één of andere manier op te heffen/omzeilen/kraken?
Die beveiliging is te kraken, ik denk dat je met www.google.com al een heel eind komt.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Officieel wel, maar als het zijn eigen cd is vind ik die beveiliging onterecht.Op zaterdag 09 maart 2002 13:55 schreef Vlabakje90 het volgende:
je moet zoeken op WMA cracker.
Gegarandeerd succes. Maar is dit niet verboden ofzo?
ik herinner me iets van het programma freeme. zoek daar eens op
PS. als dit niet mag, delete het dan maar
Het zijn haar eigen cd's, dus het is inderdaad niet eerlijk. Maar goed, ik heb al verschillende dingen gezocht, maar ben tot nu toe nog niets bruikbaars tegengekomen. Freeme leverde ook niets op... HELP!!!