Is de password mailer kapot ??

Pagina: 1
Acties:

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Ok, door twijfel "Welk password gebruikte ik nou ook alweer ?" (stom stom!) toch maar even een nieuw password laten sturen.

Mooi, e-mail adres invullen (dat ook in m'n profile staat, dus iemand die kwaadwillend wil lopen fucken, die kan het alsnog, maar dat is een heel ander verhaal.) en wachten op een nieuw password.

Ik krijg netjes bericht dat het nieuwe password verstuurd is.

...

Ondertussen heb ik wèl het test-berichtje binnen van de Vraag & Aanbod sectie, "Received: from argus.webmagix.net".

Dus ja, mijn account werkt, en T-net kan duidelijk wél mail sturen. (En mijn mailbox is verre van vol.) Maar geen nieuw password :(.

Twee weken geleden heb ik al exact hetzelfde geprobeerd. Ik was toen ingelogd, bleef ook ingelogd, dus toen was het uitblijven van een nieuw password niet erg. Maar nu ben ik kennelijk wél uitgelogd. Een nieuw password wordt ineens een stuk noodzakelijker.

Que passa ?

Moet ik anders gewoon een van de adjes mailen en "handmatig" vragen om een nieuw password ?

edit: ik ben maar op de zaken vooruit gelopen en een van de admins gevraagd om me een nieuw password te sturen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:21

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb geen idee wat er mis gaat als jij het doet, maar ik heb nu een passmailtje aangevraagd voor je die wel gewoon weg komt getuige de maillog.
stat=Sent (Ok: queued as EA8E9160013)

(terwijl ik verder niets kan vinden)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het gaat meestal fout als iemand in de database staat met hoofdletters in z'n mailadres: JumpStart is genoeg om het te laten mislukken :{. Je hebt als het goed is een nieuw wachtwoord gekregen nu.

Professioneel Hyves-weigeraar

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Bedankt Wouter, heb je mail al binnen. Ik zal meteen het e-mail adres lower case maken.

Maar dan blijft het toch gek, dat de e-mail vanuit Vraag & Aanbod wèl gewoon aankwam, ondanks de 2 hoofdletters in het e-mail adres. :?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is inderdaad gek, maar toch is het in vrijwel 100% van de klachten over de passmailer zo dat het mailadres hoofdletters bevat, dus dan begin ik persoonlijk toch aan een vage bug te denken :Y).

Professioneel Hyves-weigeraar