ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Ik heb geen idee wat er mis gaat als jij het doet, maar ik heb nu een passmailtje aangevraagd voor je die wel gewoon weg komt getuige de maillog.
stat=Sent (Ok: queued as EA8E9160013)
(terwijl ik verder niets kan vinden)
stat=Sent (Ok: queued as EA8E9160013)
(terwijl ik verder niets kan vinden)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Het gaat meestal fout als iemand in de database staat met hoofdletters in z'n mailadres: JumpStart is genoeg om het te laten mislukken
. Je hebt als het goed is een nieuw wachtwoord gekregen nu.
Professioneel Hyves-weigeraar
Bedankt Wouter, heb je mail al binnen. Ik zal meteen het e-mail adres lower case maken.
Maar dan blijft het toch gek, dat de e-mail vanuit Vraag & Aanbod wèl gewoon aankwam, ondanks de 2 hoofdletters in het e-mail adres.
Maar dan blijft het toch gek, dat de e-mail vanuit Vraag & Aanbod wèl gewoon aankwam, ondanks de 2 hoofdletters in het e-mail adres.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Het is inderdaad gek, maar toch is het in vrijwel 100% van de klachten over de passmailer zo dat het mailadres hoofdletters bevat, dus dan begin ik persoonlijk toch aan een vage bug te denken
.
Professioneel Hyves-weigeraar