Verwijderen history in Galeon

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:49
Ik heb een probleem met galeon, als ik via voorkeuren mijn history verwijder dan blijft de history in de adress bar er nog, ik heb versie 1.0.3. Ik werk met Ximian Gnome, volgens de help chat van die gasten moet het gewoon werken. Is er niet gewoon een map of file waar dat instaat?

|>

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Pr0n zitten kijken? >:)

Heb het hier ff geprobeerd voor je, maar hier werkt het ook niet...

• simon
Niet eens, gewoon een lijst die giga lang is :) , ik heb gezocht naar een directory maar ik vond niks.... ik heb galeon zelfs opnieuw geïnstalleerd om er wat aan te doen, zelfs een unstable 1.1.2 ofzo.

Maar echt veel lukt niet...:(

|>

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 13:45 schreef Jackabuzah het volgende:
Niet eens, gewoon een lijst die giga lang is :) , ik heb gezocht naar een directory maar ik vond niks.... ik heb galeon zelfs opnieuw geïnstalleerd om er wat aan te doen, zelfs een unstable 1.1.2 ofzo.

probeer gewoon eens in de galeon dirs te kijken naar een map die history heet, ik heb hiet geen galeon dus kan je ff niet helpen maar tis ut probere waard ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zaterdag 09 maart 2002 13:45 schreef Jackabuzah het volgende:
Ik gebruik Galeon zelf niet, maar ik durf te wedden dat die lijst ergens in de homedirectory staat.. Waarschijnlijk .galeon ofzoiets (Let op de punt)..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• simon
Opeens is de helft van de lijst vervangen door nieuwe adressen, wel vreemd.... :?

|>

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Op zaterdag 09 maart 2002 14:13 schreef moto-moi het volgende:

Ik gebruik Galeon zelf niet, maar ik durf te wedden dat die lijst ergens in de homedirectory staat.. Waarschijnlijk .galeon ofzoiets (Let op de punt)..
Precies.... en 'grep' is hier altijd de perfecte oplossing voor >:)
(waar is grep geen oplossing voor... ;) )

Grep eens recursively op een van die URL's uit je history door je home-dir.... je zal het wel vinden ergens :)

Please do not contact me telepathically.

• simon
Nou wordt het helemaal gek :? , ik vind een xml bestand met history, die heb ik geleegd, maar nu is adressbar history er nog, voor de duidelijkheid dat xml bestand zit in /home/gebruikersnaam/.galeon en dan moet je history.xml hebben.

<edit>
Wat me net opviel bij het bekijken van history.xml is dat dat helemaal niet verbonden is met die adressbar, ik heb daar totaal andere links staan....
</edit>

|>

Verwijderd

Misschien begrijp ik de topic niet helemaal... Maar als je in Galeon naar Settings -> Preferences -> History gaat...
dan zie ik daar gewoon een button *clear history*

Zou die niet helpen?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 maart 2002 16:15 schreef razor_harm het volgende:
Misschien begrijp ik de topic niet helemaal... Maar als je in Galeon naar Settings -> Preferences -> History gaat...
dan zie ik daar gewoon een button *clear history*

Zou die niet helpen?
als ik via voorkeuren mijn history verwijder dan blijft de history in de adress bar er nog,

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 16:34 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

[..]
Zie eerste stuk van je sig :P
Pagina: 1