Op zaterdag 09 maart 2002 13:34 schreef bvstrien het volgende:
ik moet een simpele modem inbel connectie maken voor een opa van 70 jaar die wil e-mailen met zijn oorlogsvriend in canada.
dus een goede mail is een aanrader...
Ze hebben pop3 en smtp. Ik heb bij ongeveer 3 personen deze provider gebruikt, tot nu toe geen problemen.
UWNET is dus goed? ook in den bosch....
kan je dan snel een user aanmaken enzo...
Online, binnen 5 minuten is het account klaar voor gebruik. Dus voordat je je opa gaat bezoeken alsvast aanvragen.
en weet er iemand hoe je dit zo'n beetje moet instellen, ik heb namelijk zelf kabel, en ben niet zo bekend met inbellen....
Externe verbinding -> nieuw account -> tel.nr., gebruikersnaam en wachtwoord invullen -> inbellen maar
zit te denken aan een interne modem.....dat is tocg goed genoeg, of niet?
Goed genoeg dat zeker, maar extern is misschien wel makkelijker. Kan je hem aanleren naar elke keer ingebeld te hebben het modem uit te zetten. Blijft de telefoonlijn in iedergeval niet openstaan. En ik ken personen waarbij dat met een intern modem wel eens in gebeurd.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko