Day of Defeat Singleplayer?

Pagina: 1
Acties:

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hey mensen,

Ik heb net eens even de singleplayer demo van Medal of Honor: Allied Assualt gedaan, en ik kwam opeens op het idee dat het eigenlijk wel cool zou zijn als er een singleplayer mod kwam voor Day Of Defeat! Er zijn al genoeg toffe singleplayer mods voor Half life uitgekomen, en als ze nu eens DoD zouden "omscholen" naar een singleplayer mod (de multiplayer moet natuurlijk wel blijven bestaan :9~) zou dat niet tof zijn?

Ik bedoel, ik vind DoD wel een stuk toffer dan MoH. Ik heb dan ook alleen nog maar een demootje gespeeld net...

(of misschien zit ik wel helemaal raar te lullen en is er al een coole Half life / Wo II singleplayer mod)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01
weinig kans dat er van DOD een single-player komt
maar voor eventueele WWII Half-Life mods kun je hier es kijken:
Modportal

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 14:53
Op zaterdag 09 maart 2002 14:48 schreef Crash-Override het volgende:
weinig kans dat er van DOD een single-player komt
maar voor eventueele WWII Half-Life mods kun je hier es kijken:
Modportal
Die website is niet meer.......

• Crash
Op zaterdag 09 maart 2002 15:01 schreef Kozz het volgende:

[..]

Die website is niet meer.......
damn, je hebt gelijk |:(
ben er ook al zo lang niet meer geweest, hij stond nog in me favorieten

• Crash
mischien staat hier iets tussen:
HL Mods

• da_rippah
Want het lijkt me gewoon zooo vet! Die engine is toch in staat om hele mooie omgevingen, playermodels/weaponmodels neer te zetten en het draait ook nog eens megasoepel!!

-Er schijnt ook nog een andere WO II mod aan te komen voor UT, genaamd The Third Reich, maar die heeft (dacht ik) geen singleplayer-

Check trouwens dit ook ff:
--->> The Russian Front
--->> War in Europe

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 11:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Idd, het zou egt heel phat zijn als ze daar een SP van zouden maken.. Weet iemand nog meer goeie sites?

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01 15:52
hmmm, moeten we wel de gfx enzo van DoD 2 gebruiken, want die van 1.3 waaren zo verschrikkelijk triest!

misschien een voorstelletje voor de makers van DoD?!
moet je een mailtje naar ze sturen en misschien wat op hun forumpje plaatsen?!

lijkt me zeker wel een goed idee, alleen moet trouwens nu ik er iets langer over denk wel toegeven, dat het hoogstwaarschijnlijk toch niet door zal gaan, aangezien het dan een soort MoH:AA moet worden [om al een beetje aan de verwachtingen te doen] en om dat nou als mod te gaan doen [dan verdienen ze er ook al bijna niets aan... terwijl MoH:AA toch een aardig financieel succesje is geworden voor EA als ik het zo bekijk]

maar nogmaals, misschien is het helemaal niet zo'n slecht idee om eens een mailtje naar de makers te sturen, of wat voor te stellen op hun forum!

pr0mpt - It never hurts to help!

Verwijderd

DoD 2.0 is wel goed, het is alleen erg wennen :7

• da_rippah
Op zaterdag 09 maart 2002 22:17 schreef pr0mpt het volgende:
hmmm, moeten we wel de gfx enzo van DoD 2 gebruiken, want die van 1.3 waaren zo verschrikkelijk triest!

misschien een voorstelletje voor de makers van DoD?!
moet je een mailtje naar ze sturen en misschien wat op hun forumpje plaatsen?!

lijkt me zeker wel een goed idee, alleen moet trouwens nu ik er iets langer over denk wel toegeven, dat het hoogstwaarschijnlijk toch niet door zal gaan, aangezien het dan een soort MoH:AA moet worden [om al een beetje aan de verwachtingen te doen] en om dat nou als mod te gaan doen [dan verdienen ze er ook al bijna niets aan... terwijl MoH:AA toch een aardig financieel succesje is geworden voor EA als ik het zo bekijk]

maar nogmaals, misschien is het helemaal niet zo'n slecht idee om eens een mailtje naar de makers te sturen, of wat voor te stellen op hun forum!
Leuk dat er nog meer mensen zijn die er ook zo enthousiast over zijn *D Misschien idd eens een meel sturen :)
Pagina: 1