Toon posts:

[WC] RAM watercooling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

WOEI!

die isse wel erug vet!

maare, heeft het wel nut?

Verwijderd

yup, jammergenoeg compleet nutteloos ;(. zorg er alleenmaar voor dat je water onnodig opgewarmt wordt en dat je flow slechter wordt. als je fancy-lookin' geheugen wilt kan je beter die thermaltake ram-sinx halen.

Verwijderd

$39,99 ook nog eens :P (voor iets wat vrij weinig zin heeft)

Verwijderd

geeft alleen maar extra kans op lekkage

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 11:38 schreef firstwollie het volgende:
geeft alleen maar extra kans op lekkage
gaaf :P

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

gaaf em maar status in je kast.
verder zie ik helemaal geen nut hierin :9

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 11:44
Beetje zinloos lijkt me, maar het ziet er wel leuk uit.
Het lijkt mij trouwens wel dat als je alles gaat waterkoelen
(voeding,cpu,geheugen,videokaart,mobo,hd's) je 2 separate watercircuits moet bouwen of parallellusjes aanbrengen om nog wat flow over te houden...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt! :Y)</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Misschien leuk voor op een videokaart?
Maar daar bestaan al aparte dingen voor duz ja, volgens mij moet een heatsinkje op je geheugen al voldoende zijn(en een fan natuurlijk).

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:48

Epsilon

dit heeft absoluut geen zin, puur omdat het geheugen niet echt warm wordt. Pas als je pelts erop gaat doen heeft het nut, omdat je dan een grote temperatuur winst hebt. Of je er nou niks op doet, of waterkoeling, dat scheelt hooguit 10 graden, en of je daar winst mee boekt... ik weet het niet

een heatspreader heeft trouwens ook geen nut. ongeveer 2MHz maar het is nou niet waard om daarvoor die dure dingen voor te kopen. Geef dan wat meer uit voor beter geheugen. Een fan heeft al helemaal geen nut, die dingen van TT zijn gewoon om te patsen, je het er geen f**k aan.

Verwijderd

Damn

wel fetjes ;)

maar , idd , compleet nutteloos ;)

Verwijderd

voor iemand die misschien teveel geld heeft...

Verwijderd

Ik had het idee dat rimm bij een hoge OC toch erg warm word?
Wie weet dit of heeft zelf rimm en OC`d erg hoog.?

Verwijderd

Ziet er echt strak uit, en dat het nutteloos is... OCen is in princiepe ook compleet nutteloos :P
Pagina: 1