• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik heb een auto gekocht, de dealer had mij een radio van +/- 500 guldens beloofd, ik kreeg de auto zat er een Pioneer DEH-435R in. zonder boekje, uithaalgereedschapjes, hoesje voor front etc.. oftwel een 2e handsje.

Ik ben er mee heen gegaan en hij heeft beloofd er een andere in te zetten (pioneer) nu is mijn vraag welke autoradio's (pioneer of ander merk) kan ik ongeveer verwachten voor fl 500,- ? (heeft iemand een goede site MET prijzen ?)

deze DEH-435R was een erg duur model alsdus de verkoper, aangezien hij nu niet nieuw meer was schatte de verkoper de waarde toch wel op zo'n 500 piek, NOU IK NIET! de radio had geen MOSKFET sound system (een beetje pioneer heeft dat tegenwoordig toch wel ?)

Zelf ben ik actief aan het zoeken, maar kunnen jullie medetweakers mij een beetje helpen zodat ik nu ook niet afgescheept word met een radio cd van Fl 299,-

(Het omruilen van de radio was geen enkel probleem, maar ja hij moet nou ook nog eens het lef hebben er een probleem van te maken)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 11:45
bekijk het typenummer. Ga naar een dealer en vraag de nieuwprijs. Dan weet je wat je krijgt......

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
bovenstaande radio zit er nu in. Ik wil dat oude ding niet, er komt een ander in. ik moet er dus een gaan uitzoeken voor rond de FL 500,-

Verwijderd

Ik zou deze doen :
[topic=402156/1/70]

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 15:53

Blamm

Niet meer Smart

Moet het persé een Pioneer zijn?

Ikzelf heb sinds een week de JVC KD-LX10R
Afbeeldingslocatie: http://193.74.145.233/JvcCons/Products/images/kd-lx10r.jpg

Hij bevalt prima moet ik zeggen!

Verwijderd

Ik zou er zelf een uitzoeken voor 500 piek en vervolgens naar de dealer gaan en hem gewoon zeggen welke radio je wilt hebben. Weet je zeker dat je goed zit :9

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen idee of dit hier mag maar op deze site staan veel producten met prijzen. Niet alles is echter leverbaar als je in de winkel gaat kijken...

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 14:52 schreef Razorfist het volgende:
Moet het persé een Pioneer zijn?

Ikzelf heb sinds een week de JVC KD-LX10R
[afbeelding]

Hij bevalt prima moet ik zeggen!
Wat kost die ? en ik ga idd zelf een uitzoeken en dan met merk en type nr naar de dealer toe van DEZE wil ik

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
er komt een pioneer 1430R in .. ik ben tevreden...

Pagina: 1