Op Gamers.nl (hier) staat dat de demo uit is, alleen via Fileplanet en Gigex
, maar goed, effe wachten op mirrors dus
Ja, vind je het echt een bout spel? Waarom dan?Op zaterdag 09 maart 2002 11:12 schreef MM het volgende:
iso is toch allang verschenen
was een bout spel btw
Verwijderd
Hou meer van 3D, dus niet echt mijn stijl 
Maar ook klasgenoten vonden het snel vervelen, maar probeer het zelf eens
Ehm, het spel is 3d?Op zaterdag 09 maart 2002 11:26 schreef MM het volgende:
Hou meer van 3D, dus niet echt mijn stijl
Verwijderd
Is er al iemand die het origineel ergens heeft gevonden? Ben al een tijdje met het spel bezig en heb al leuke downloadjes gevonden, maar heb het spel nog nergens gezien.
Grote nadeel blijft dat je geen stoomlocomotieven hebt en dat de Auran-site heel moeilijk doet over downloadjes. Ze willen een code zien, maar hoe moet je die geven als het spel nog nergens te krijgen is?!

Trainz is leuk te gebruiken voor het uitproberen van je modelbaan. Voor dat je het ding echt bouwt, kijk je eerst even op de computer of het wat lijkt. En dit werkt echt!
Spel komt in de bladen niet best voor de dag trouwens...
Grote nadeel blijft dat je geen stoomlocomotieven hebt en dat de Auran-site heel moeilijk doet over downloadjes. Ze willen een code zien, maar hoe moet je die geven als het spel nog nergens te krijgen is?!
Trainz is leuk te gebruiken voor het uitproberen van je modelbaan. Voor dat je het ding echt bouwt, kijk je eerst even op de computer of het wat lijkt. En dit werkt echt!
Spel komt in de bladen niet best voor de dag trouwens...
Verwijderd
grafisch valt het heel erg mee, niets bijzonders.
ik heb het gespeeld, ga ik naar voren (volgens die hud), en rij ik opeens de rails af, omdat ik toch de verkeerde kant op rij!
En voor de rest is er weinig aan. Het leukste is nog 10 keer achter elkaar langrijden bij een overgang voor auto's. (wat ongelooflijk saai is)
ik heb het gespeeld, ga ik naar voren (volgens die hud), en rij ik opeens de rails af, omdat ik toch de verkeerde kant op rij!
En voor de rest is er weinig aan. Het leukste is nog 10 keer achter elkaar langrijden bij een overgang voor auto's. (wat ongelooflijk saai is)
Verwijderd
Hé, je moet ook geen actie verwachten. Bij m'n echte treintafel sta ik ook niet te wchten tot Max Payne de trein uit komt zetten.
Dit is gewoon bedoeld om een leuk treintafeltje in elkaar te zetten.
Het enige nadeel vind ik, dat je de gebouwde baan nooit mooi in z'n geheel kan zien.
Het enige nadeel vind ik, dat je de gebouwde baan nooit mooi in z'n geheel kan zien.
Heeft iemand al screenies gemaakt.
Overigens ben ik er nog steeds NIET achter, WAT je bij dit spel moet doen. Is het een MSTS kloon?
Of ligt de nadruk op bouwen hierbij?
Kben de demo nu aant downen, kben benieuwd!
Overigens ben ik er nog steeds NIET achter, WAT je bij dit spel moet doen. Is het een MSTS kloon?
Of ligt de nadruk op bouwen hierbij?
Kben de demo nu aant downen, kben benieuwd!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Dat spel heeft een vette 3d-kaart nodig om het lekker te laten draaien.
een 64mb DDR is niet overdreven
een 64mb DDR is niet overdreven
dikzak
Het is Trainz ... met een i er tussen.Op zaterdag 09 maart 2002 22:55 schreef ADMK het volgende:
WTF is Tranz
kijk bij de link in de eerste post voor meer info.
WHOA!Op zondag 10 maart 2002 01:02 schreef C}{@0$ het volgende:
[afbeelding]
Zie ik daar het Ateam busje staan
Goh, je bent pas nummer 1032 die dit opmerkt....Op zondag 10 maart 2002 12:22 schreef 456 het volgende:
[..]
WHOA!
Zie ik daar het Ateam busje staan
Verwijderd
wel erg platte auto's heOp zondag 10 maart 2002 13:21 schreef Mottebelke het volgende:
[..]
Goh, je bent pas nummer 1032 die dit opmerkt....
Pagina: 1