Boxen direct aansluiten op pc

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:55
Ik heb twee JBL pilaren die ik eigenlijk als boxen voor me pc wil gaan gebruiken . Ik had ze altijd aan mijn stereo gekoppeld maar daar ga ik een surround set voor kopen .
Dus dan zit ik nog met die twee pilaren waar ik niks mee kan . is het mogelijk om deze zonder tussen komst van een versterker op een of andere maniet aan te sluiten op me pc (geluidskaart)

Alvast bedankt :)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:35

FFF

Nee.

Daar moet een versterker tussen, hoe wil je ze anders aansturen, je hebt dan alleen nog maar een signaal.

Verwijderd

misschien als je een geluidskaart hebt met ingebouwde versterker van zeg eens min 2 maal 30 watt.

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 08:53 schreef KunDun het volgende:
Is het mogelijk om deze zonder tussen komst van een versterker op een of andere maniet aan te sluiten op me pc (geluidskaart)

Alvast bedankt :)
Nee

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 17:20 schreef Thiry het volgende:
misschien als je een geluidskaart hebt met ingebouwde versterker van zeg eens min 2 maal 30 watt.
Dat gaat ook niet werken. Er zijn geen kaarten (voor zo ver ik weet) die een eindversterker ingebouwd hebben. Die heb je wel nodig!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 18:24 schreef Tweak-Metallica het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet werken. Er zijn geen kaarten (voor zo ver ik weet) die een eindversterker ingebouwd hebben. Die heb je wel nodig!
Idd!
Vanaf je geluidskaart naar boxen (en dan hélémaal naar JBL!)
moet je een eindversterker hebben. /me heeft gewoon z'n stereo op pc...

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op zaterdag 09 maart 2002 18:24 schreef Tweak-Metallica het volgende:

[..]

Nou, ze waren er wel. Ik heb wel eens gehoord van een geluidskaart die tot verrassing van de eigenaar inderdaad eindversterkers aan boord bleek te hebben. Kleintjes natuurlijk, 2x2W geloof ik. Voor die grote speakers heb je heel wat meer nodig. Koop gewoon een tweedehands versterker bij de Kringloop voor een prikkie en je probleem is opgelost.

Verwijderd

Volgend mij stond er 2-3 maand terug een versterker voor 3-6 boxen in de Elektuur. Hij past in een ISA slot en neemt t vermogen rechtstreeks uit t ISA slot.Achter in een bay zitten alle aansluitingen, en hij haalde d8 ik 6 watt per box.

Verwijderd

Das niet zo veel, tenminste als je bekijkt wat voor specs een basisversterker heeft, als er met de maten meet van 20 jaar geleden kan je aardig blazen, maar goed.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 11:29
op de zwarte markt (beverwijk) is in hal 36 in een hoek een tent die die dingen verkoopt, input voor je geluidskaart en 2 outputs voor boxen, waren 20 euro ofzo

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09
Om echt mooi geluid te krijgen heb je denk ik wel een echte versterker nodig met een equalizer, Mijn Tony boxen doen het veel beter met een versterker met equalizer (ook tanoy)

Als je een versterker hebt kun je later ook nog uitbreiden trouwens!
Goede keuze JBL word toch altijd in de bios gebruikt???

mzzl
(geen reclame hier b.t.w)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 21:56 schreef Fastbal_tweak het volgende:

(geen reclame hier b.t.w)
Je bent een ZEIK TWEAKER!

jah??

:(

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:24

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 09 maart 2002 22:03 schreef Fegisje het volgende:

[..]

Je bent een ZEIK TWEAKER!

jah??

:(
:?
Waar sloeg dat op? :?

Huh?? :?

Verwijderd

Op de "geen reclame b.tw." quote

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:24

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 09 maart 2002 22:05 schreef Fegisje het volgende:
Op de "geen reclame b.tw." quote
Wat is daar mis mee dan? :?

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Zijn het geen actieve speakers? dan kan het wel nl. >:)

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Nou hier gaat een slot op. Voor speakers heb je een versterker nodig. Zoek je een goede versterker? Kijk ff in één van de tientallen topics die erover geweest zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.