Aopen crw3248 Just Link VS Plextor 24/1040 BURN-pr

Pagina: 1
Acties:

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 01:11

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Topicstarter
Astublieft wil iemand snel reageren op deze topic!

Ik ga zo naar de beurs in den bosh brabant hallen
en dan ga ik een brander halen.

Alleen ik zit te twijfelen tussen die Aopen of die Plextor zie topic!

Me keuze staat bijna defenitief vast en het wordt de Aopen met Just Link. Lees vooral dat het beter schijnt te zijn dan Burn - Proof.

Alleen nu zag ik ook weer ergens dat het schijnt dat je met Aopen niet kan overburnen. Wie weet of dat ook geld voor deze brander. De crw3248 dus.

Iemand enige ervaring? :?

Kan ik ook die 90 minuten of zelfs 99 minuten cdtje hiermee branden? Volgens mij de nieuwste laatst uitgekomen cd rw oven van Aopen. Check hun cd http://www.aopen.com

Of zou ik toch dan maar voor die Plextor gaan, want ik wil namelijk denk elke cd die ik ga branden vol proppen.
Het zint me namelijk niet zo erg. Die 40 micro milli blalalballba ofzo iets die techniek met BURN-proof van Sayno afijn. Jij weet wel waar ik het over heb.

Ben nog al een econoom, vind het zonde half beschreven cdtjes. :7

Graag professionele antwoorden met argumenten ondersteuning!
En niet van de halve antwoorden tenzij je ze strek weet te onderbouwen ;)

Ik ga nu nog effe slapen, want ik heb heel de nacht naar reviews zitten zoeken |:(

Speedtouch freak

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De plextor is qua lezen en branden beter dan de Aopen (persoonlijk heb ik ee hekel aan aopen nadat ik 2 jaar een aopen brander heb gehad)

kustlink, burnprof etc een pot nat, ze doen allemaal hetzelfde. Daar moet je dus niet op letten.

Naat plextor en Aopen zou ik ook kijken naar LiteOn, TEAC, LG en mitsumi allemaal beter dan de AOpen en goedkoper dan een plextor.

Mijn favourite is duidelijk de TEAC een erg goede alround brander en vooral erg goed in foutcorrecties tijdens het lezen, kiek nog maar ff snel in de laatste C'T daar staat een vrij uitgebruide test van redelijk wat branders en daar komt de TEAC ook als beste uit de bus.

[edit]
99 minuten doet de TEAC trouwens niet, gaat maar tot 89 geloof ik. Ik heb bij Ome Tom een tijdje terug een test gelezen dat de LG erg goed was in overburnen.

oh ja voor reviews
www.cdrlabs.com
www.cdrinfo.com
www.cdfreaks.com

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 01:11

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Topicstarter
Nou, ik heb nu dus nu de Plextor 40/12/40A gekocht.

http://www.plextor.be/Nederlands/press/press_401240a.html

of details:

http://www.plextor.be/English/products/pxw401240a.html

Is dit volgens de mensen een goeie keuzen?

Of had ik beter dat Just Link van Aopen kunnen nemen? :?

Ik dacht ergens die plextor is duur en nieuw dus koop hem maar :9~ zal dus ook wel beter zijn he die duurdere?

Speedtouch freak

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

nou niemand reageert verder ;)
Je hebt zeker weten verreweg de beste van die 2 genomen!