oke das mooi om te horen, ben er nl nog niet mee begonnen......tijd voor vakantieOp zaterdag 23 maart 2002 20:54 schreef C}{@0$ het volgende:
[..]
The infernal machine was eenspel. Ze moeten weer eens een nieuw spel maken.
PIII 800@804 Mhz
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
oke das mooi om te horen, ben er nl nog niet mee begonnen......tijd voor vakantieOp zaterdag 23 maart 2002 20:54 schreef C}{@0$ het volgende:
[..]
The infernal machine was eenspel. Ze moeten weer eens een nieuw spel maken.
PIII 800@804 Mhz
Euh standaard of niet, zou je die kunnen uppen ofzo.Op zondag 24 maart 2002 00:10 schreef Ceyene het volgende:
Mag dit ook?! (Linux)
[afbeelding]
[afbeelding]
De bovenste wallpaper is hier te krijgen. De onderste is de standaard wallpaper bij SuSE Linux 7.3
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 49104
leuk is ie hee?!Op zondag 24 maart 2002 03:21 schreef M@NIC het volgende:
Euh standaard of niet, zou je die kunnen uppen ofzo.
Goed, dan geef ik nu aan, heel erg mooie achtergrondOp zondag 24 maart 2002 10:59 schreef CyBeR het volgende:
Meer linux shots!
[afbeelding]
en ondanks dat ik het leuker vind als mensen achteraf vragen naar je wallpaper (dan weet je dat anderen em ook leuk vinden) is hier het origineel :P
Kan je m niet toch ff posten?Op zaterdag 23 maart 2002 16:42 schreef ViperGTS het volgende:
Mijne maar weer eens na lange tijd, niet echt origineel maarja.......tis niet meer zo leuk om hier te posten, kost nu teveel moeite
origineel is al te vaak langsgekomen, dus laat ik achterwege.... als ik t perse moet posten laat t ff weten ipv meteen deze post weg te kicken
P R N D
Hier bedoel je ?Op zaterdag 23 maart 2002 23:33 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Die heel lang laad![]()
Dat meen je niet?? Frontpage is nog geen 100k hoor
En mooiere creaties staan er zekersAlleen short @ webspace.. duurt nog ff voor ik mijn site klaar heb en verplaatst heb... So i'm not ganna say where to find it
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Je bedoelt waarschijnlijk TerragenOp zondag 24 maart 2002 16:26 schreef Neejoh het volgende:
Vraaagje
Tijdje geleden zag je allemaal zelgemaakte landscapes voorbij komen, je weet wel, van water en gebergte
Welke programma was dat ookalweer? Rhino?
* Neejoh wil namelijk een strand namaken *, en ben benieuwd of dat daar ook mee kan....
Anoniem: 36457
Gave wallpaper waar heb je die vandaan???Op zondag 24 maart 2002 22:41 schreef Eddo het volgende:
[afbeelding]
Je kunt geen HTML gebruiken hier, lees de FAQ eensOp zondag 24 maart 2002 23:03 schreef Knuckles het volgende:
[img]\"http://server7.drakenet.org/~peterse/1234.JPG\"[/img]
waarom doet ie t niet?
Klopt! Thnx! Ik ga gelijk aan de slagOp zondag 24 maart 2002 22:47 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Terragen
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Anoniem: 41231
heb je em ook van de andere kant genomen?Op zondag 24 maart 2002 00:10 schreef Ceyene het volgende:
Mag dit ook?! (Linux)
[afbeelding]
[afbeelding]
De bovenste wallpaper is hier te krijgen. De onderste is de standaard wallpaper bij SuSE Linux 7.3
fijn dat je daar het origineel bij doet..Op zondag 24 maart 2002 15:26 schreef MethinX het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 41287
Anoniem: 27983
origineel plz?!Op zondag 24 maart 2002 15:26 schreef MethinX het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn de mensen die alleen dingen herkennen aan plaatjes. Dus ze kiezen mooi plaatjes uit, maar lezen kunnen ze nog nietOp dinsdag 26 maart 2002 15:46 schreef SirWilliam het volgende:
Grrr..bij de mooiste desktops vergeten ze altijd het origineel, doen jullie dat expres ofzo ?
Anoniem: 42539
Der was heel veel topics gele iemand die een site had waar ook die pics op stonden die van de andere kant waren genomen... had tie link geplaatst alleen was verwijderd door admin voordak hem kon zienOp maandag 25 maart 2002 20:27 schreef Woep het volgende:
[..]
heb je em ook van de andere kant genomen?
Ja sorry was ik vergeten.Op dinsdag 26 maart 2002 21:26 schreef CREAM het volgende:
Dutch3men waar is die origineel van diw window dan? Wel je aan de regels houden he?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
orgineel...?Op dinsdag 26 maart 2002 21:59 schreef M3ga_Man het volgende:
Dit is de desktop van M3ga-Man
[afbeelding]
Maar hij wil nog wel is veraderen
HOE?! En met geluid? De CD-versie?Op zaterdag 23 maart 2002 19:46 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
zoals je ziet heb ik ook Sam&Max werkende onder XP![]()
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Anoniem: 46542
het lijkt er echt op he?Op dinsdag 26 maart 2002 15:46 schreef SirWilliam het volgende:
Grrr..bij de mooiste desktops vergeten ze altijd het origineel, doen jullie dat expres ofzo ?
Of het orgineel erbij, is ook wel grappig voor de Angie / Tomb Raider fans..Op woensdag 27 maart 2002 21:01 schreef jamaicaman het volgende:
MEGA MAN, anders resize je'm ff
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Je mot 'm ff wat kleiner maken, dat verkloot de look niet zo.Op woensdag 27 maart 2002 20:57 schreef M3ga_Man het volgende:
[afbeelding]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
zelfs de modje hou niet aan de regelsOp woensdag 27 maart 2002 21:15 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ik heb mijn desktop nog nooit geplaatst denk ik eigenlijk.
Zal ik dan bij deze maar eens doen:
[afbeelding]
Anoniem: 50863
Dat zijn gewoon m'n desktop icons, ze staan dus in principe "op" de active desktop, maar het lijkt alsof ze in de box staan.Op donderdag 28 maart 2002 00:17 schreef Stingray1970 het volgende:
Heel mooi RB maar je had deze vraag misschien wel zien aankomen? Hoe kom je aan de icons? En hoe zet ik ze in AD?
Alvast bedankt.
RC
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Best Great Regards, Cashtro Tha Last Don
Zo, aangepastOp woensdag 27 maart 2002 21:29 schreef Just_a_Gamer het volgende:
zelfs de modje hou niet aan de regels
Wat heb je aangepast dan ??Op donderdag 28 maart 2002 11:26 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Zo, aangepastSorry.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Heb die icons gevonden op http://www.tss2000.nl/Op donderdag 28 maart 2002 00:17 schreef Stingray1970 het volgende:
Heel mooi RB maar je had deze vraag misschien wel zien aankomen? Hoe kom je aan de icons? En hoe zet ik ze in AD?
Alvast bedankt.
RC
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Heb je die toevallig van mijn webspees gedownload?!Op woensdag 27 maart 2002 21:59 schreef Phuck het volgende:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2267778292]
I don't drive fast, I only fly low!
Anoniem: 37478
Hoe heten ze ik kan ze niet vinden en ik vind ze wel gaaf.Op donderdag 28 maart 2002 14:58 schreef gill het volgende:
[..]
Heb die icons gevonden op http://www.tss2000.nl/
Anoniem: 28513
Misschien erop gekomen om op "XP-icons" te klikken?Op donderdag 28 maart 2002 18:21 schreef Booty het volgende:
[..]
Hoe heten ze ik kan ze niet vinden en ik vind ze wel gaaf.
Op donderdag 28 maart 2002 19:23 schreef pannenkoek het volgende:
Hey hoe krijg je zo'n winamp in de hoek?? Waar kan je die downloaden?? (CornerAmp)??
http://winamp.deskmod.com/core.mod?show=showskin&skin_id=2962 wel voor Winamp 3 heOp donderdag 28 maart 2002 19:29 schreef pannenkoek het volgende:
Als je het me nu gewoon had vertelt had ik het al geweten...
Maar nee, ik heb het nog niet gevonden...
Ach een link is ook pas 5x genoemd in dit topic dus wrom zoeken alshet voorgekauwt kan worden.Op donderdag 28 maart 2002 19:29 schreef pannenkoek het volgende:
Als je het me nu gewoon had vertelt had ik het al geweten...
Maar nee, ik heb het nog niet gevonden...
orgineel plzOp woensdag 27 maart 2002 20:57 schreef M3ga_Man het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 37478
Had ik gedaan maar als hij genoemd had hoe ze heette hoef ik niet al die icoontjes door te bladeren. Ik heb ze inmiddels.Op donderdag 28 maart 2002 18:37 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Misschien erop gekomen om op "XP-icons" te klikken?
ten eerste bestaat ut plaatje niet, en 2: laat de spaties weg tussen die img tags...Op donderdag 28 maart 2002 19:49 schreef PhantomNL het volgende:
Dit is nou mijn desktop
[img=http://members.home.nl/ccnossen/Liquiified_purity.jpg](ORIGINEEL)[/img]
[url="http:// <a href="http://members.chello.nl/b.dokter3/desktop.jpg"]http://members.chello.nl/b.dokter3/desktop.jpg[/url][/url] " target="_blank">[afbeelding]</a>
sorry dat het zolang heeft geduurd maar dat kanOp zondag 24 maart 2002 13:30 schreef nose het volgende:
[..]
Kan je m niet toch ff posten?
PIII 800@804 Mhz
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq