Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
DR zijn schuld!Op zaterdag 09 maart 2002 02:30 schreef DR het volgende:
Merely's schuld
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Door zijn fl00d zeker?Op zaterdag 09 maart 2002 02:30 schreef DR het volgende:
Merely's schuld
Verwijderd
Nah, ze zijn de icons aan het wijzigen 
Doen ze elke nacht om 2.30 uur.
Als je hier eens wat vaker kwam dan had je dit geweten
Doen ze elke nacht om 2.30 uur.
Als je hier eens wat vaker kwam dan had je dit geweten
Volgens mij zijn ze bezig met topics en sessions oidOp zaterdag 09 maart 2002 02:33 schreef BBL the 2nd het volgende:
aantal mededelingen-topics is afgenomen van 130->128
5 uur toch?Op zaterdag 09 maart 2002 02:34 schreef nelske het volgende:
Is altijd rond deze tijd. Er draaien wat scriptjes geloof ik rond deze tijd (backups?)
En het bijwerken van de search niet te vergetenOp zaterdag 09 maart 2002 02:34 schreef nelske het volgende:
Is altijd rond deze tijd. Er draaien wat scriptjes geloof ik rond deze tijd (backups?)
Verwijderd
Dat dacht ik ook. Ik weet in ieder geval, dat er tegenwoordig al eerder wat dingen gebeuren. GoT is tegen 2 uur tegenwoordig standaard brak. Helemaal gratis en voor nietsOp zaterdag 09 maart 2002 02:34 schreef Bolk het volgende:
5 uur toch?
Oh ja en het bijwerken van de search natuurlijk niet te vergetenOp zaterdag 09 maart 2002 02:34 schreef OProg het volgende:
[..]
En het bijwerken van de search niet te vergeten
half 5Op zaterdag 09 maart 2002 02:34 schreef Bolk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bezig met topics en sessions oid
[..]
5 uur toch?
jij update te weinig
Ja jeemig, jij hebt geen levenOp zaterdag 09 maart 2002 02:36 schreef DR het volgende:
[..]
half 5
jij update te weinig
Had ik al gezegd dat het DR zijn fout was?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De search index scripts van Topix zijn zodanig geconstrueerd dat-ie in een zo kort mogelijk tijd de nieuwe topics van de dag probeert te indexen, waardoor de database bijna volledig wordt platgetrokken. Als dit wat subtieler was aangepakt zou er niets te merken moeten zijn van een search index die op de achtergrond draait.
Topix en subtiel... Dat klinkt nietOp zaterdag 09 maart 2002 03:10 schreef Femme het volgende:
De search index scripts van Topix zijn zodanig geconstrueerd dat-ie in een zo kort mogelijk tijd de nieuwe topics van de dag probeert te indexen, waardoor de database bijna volledig wordt platgetrokken. Als dit wat subtieler was aangepakt zou er niets te merken moeten zijn van een search index die op de achtergrond draait.
Aha, ik dank u voor deze uitlegOp zaterdag 09 maart 2002 03:10 schreef Femme het volgende:
Het klinkt wel ... alleen foutOp zaterdag 09 maart 2002 03:10 schreef OProg het volgende:
Topix en subtiel... Dat klinkt niet
Verkeerd gelezen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
"Topix en subtiel klinkt niet"
- "t niet"
"Topix en subtiel klinkt"
+ "klare onzin"
"Topix en subtiel klinkklare onzin"
- "t niet"
+ "klare onzin"
Kijk nou eens naar die tijden van jullie posts. gewoon midden in de nacht. 
Hallo hé, slapen jullie nooit, of zijn jullie allemaal echt extreem verslaafd.
Hallo hé, slapen jullie nooit, of zijn jullie allemaal echt extreem verslaafd.
🌞🍃
Verwijderd
HlpDsk is een prutser!Op zaterdag 09 maart 2002 03:39 schreef HlpDsK het volgende:
- "t niet"
+ "klare onzin"
"Topix en subtiel klinktklare onzin"
Op zaterdag 09 maart 2002 03:39 schreef HlpDsK het volgende:
- "t niet"
+ "klare onzin"
Ja doe mij ook nog maar een biertje...