e-bug

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Leuk om te zien. Afgelopen week wat spulletjes bij www.e-bug.de besteld en hier ingeklopt bij de pricewatch. Ik kijk zo even op de FP (2.08 uur) zie ik dat iemand prijsjes aan het inkloppen is geweest :). Ben benieuwd wie-o-wie.
Bestellen gaat met Vorkasse. Heb je formuliertjes en enveloppes nodig van de Postbank in mijn geval, invullen en afw88.
Besteld:
Nanya 2* 256 mb 2700 DDR (110/stuk)
msi8850: 180
toshiba dvd 16/48 oem 73
epox 4sda+ 138

alles euroos en met btw

:) Ongelooflijk die gast (m/v) heeft er echt een hoop in geklopt, ik ben benieuwd.
Als je dit leest mag je www.mindfactory.de wel meenemen, lees wel ff de shop survey

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Hoe is het afgelopen met de bestelling? Ik zie dat alle prijzen van e-bug/mindfactory zijn weggehaald in pricewatch, zie ook niets over deze zaken in shopsurvey?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Op woensdag 27 maart 2002 12:38 schreef bugaboo het volgende:
Hoe is het afgelopen met de bestelling? Ik zie dat alle prijzen van e-bug/mindfactory zijn weggehaald in pricewatch, zie ook niets over deze zaken in shopsurvey?
FF verder kijken dan je neus lang is :+
[topic=451472/1/999]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Ik heb er een bestelling gedaan.

Ik heb het de 15e besteld, de volgende dag kreeg ik een bevestigings email + bijlage met daarop wat ik besteld had.

De maandag daarop naar de RABOBANK geweest met nota en toen betaald. Op de nota stond een BRUTTO bedrag (tenminste voor duitse begrippen) dus bij de bank dachten ze dat er nog btw bijkwam. Dus heb ik dat betaald, of beter gezegt me pa, die het even voorschoot.

Maar dat bedrag was wel incl. btw, dus had ik teveel betaald. Daar heb ik later over gemaild en ik heb wat extra dingen uitgezocht :)

Ik heb alles gisteren binnen gekregen.

De prijzen zijn goed en assortiment super (eigenlijk beide super)

Ik las dat er een zaak loopt omdat ze tegen een lager btw tarief leveren aan Nederland, dus of alles nog uitgeleverd word weet ik niet, ik denk haast van wel.

Mijn oordeel is dus goed.
Hier hoop ik vaker iets vandaan te halen.