Ik ben voor iemand op zoek naar een convertor/kabel die van een 2,5" laptop IDE aansluiting naar een "gewone" IDE aansluiting voor de pc. Weet iemand of dit bestaat, en zo ja waar kan ik die kopen?
Bestaat wel maar waar je hem ken kopen ?
Als ik mer niet vergis heeft Memo Systems ze wel. Al ben ik de laatste die reclame zal maken voor die miezerige ventjes.
vaak zijn de aansluitingen wel hetzelfde alleen kleiner, maar ik ben bang dat je moet gaan solderen
Dunnet in Rotterdam heeft ze in ieder geval. Ik dacht dat Eynstein ze eerst ook had, maar nu in ieder geval niet meer.
Conrad lijkt me een logische plek om eens te zoeken. Ook een beetje computerzaak heeft zoiets wel liggen lijkt me (je zoekt een 2.5" naar 3.5" converter-set).
En anders weet ik niet of je in de buurt woont, maar ik heb er ook een liggen hier thuis. Ik kan hem je wel opsturen als je 'm nergens anders kan krijgen, maar hij moet wel terug.
Conrad lijkt me een logische plek om eens te zoeken. Ook een beetje computerzaak heeft zoiets wel liggen lijkt me (je zoekt een 2.5" naar 3.5" converter-set).
En anders weet ik niet of je in de buurt woont, maar ik heb er ook een liggen hier thuis. Ik kan hem je wel opsturen als je 'm nergens anders kan krijgen, maar hij moet wel terug.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Pagina: 1