Toon posts:

[WindowMaker] Xinerama

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
WindowMaker wil dus niet starten in xinerama, ik heb ff naar de configure opties gekeken en er zat nix van xinerama bij, dus ik ff op windowmaker.org zoeken en daar kreeg ik veel resultaten maar de links daarachter waren dood, dus ik naar google en ik vond een patch, maar hier zaten geen install notes bij, alleen wat het deed maar deze kan ik dus niet uitpakken om al mee te beginnen want gunzip wil um niet ne tar zegt dat ut geen tar file is :?

is er dan echt geen xinerama support in windowmaker en wanneer komt die support er? of kan iemand me vertellen hoe ik die patch installeer?

Edit, heb hem uitgepakt zit een raar script in maar staat nog steeds nergens waar ik die moet zetten?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zaterdag 09 maart 2002 00:55 schreef Pieter het volgende:
is er dan echt geen xinerama support in windowmaker en wanneer komt die support er? of kan iemand me vertellen hoe ik die patch installeer?
Ga eens op de site van windowmaker kijken, tussen de mailinglists, daar staat een oplossing voor je probleem..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 09:16 schreef moto-moi het volgende:

[..]

Ga eens op de site van windowmaker kijken, tussen de mailinglists, daar staat een oplossing voor je probleem..
Not Found
The requested URL /cgi-bin/htsearch was not found on this server.
DAT ZEI IK TOCH :( (btw zowel de search in de maillinglist als die van de site zelf)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Oh Pieter... ik heb erg veel geduld, maar ik begin er nu een klein beetje genoeg van te krijgen. Die search werkt weliswaar niet, maar op de INDEX is een dergelijke draad nog te zien! Ik ben nog nooit op die site geweest en ik had het binnen een paar minuten gevonden. Leer toch eens zoeken, nondeju!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.