Toon posts:

berekening

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet wat de meest makkelijke manier is om in een formulier een simpele berekening uit te laten voeren , b.v. aantal * prijs = totaalprijs, moet ik dan aan de php of gaat het makkelijker met javascript.

wie o wie weet er een oplossing

alvast bedankt

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 00:58

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Kort maar krachtig: JavaScript
Geeft ook het minste problemen met hosting.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Verwijderd

Ligt eraan, als het om een bestelling gaat doe je het client-side én server-side, als het ter informatie is doe je het client-side.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat dus om een bestelling en het mooiste zou zijn als ik mijn bestaande formulieren voor het grootste gedeelte kan blijven behouden, niet dat ik alles opnieuw mag gaan uitdokteren, daar heb ik weinig zin.

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 00:58

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Het is natuurlijk wel handig als je wat meer informatie geeft. Dit soort vragen zijn nogal lastig te beantwoorden zonder glazen bol :)
Goede vraag --> goed antwoord!

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-09 14:51

thomaske

» » » » » »

Lijkt me duidelijk JavaScript. (is wel ander forum trouwens (W&G))

Maar je kan op het moment dat bijvoorbeeld het aantal wordt veranderd, meteen de totaalprijs vernieuwen. Ik zou zeggen, kijk een bij de JavaScript links in de FAQ. ;)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En dat hangt dus gewoon vanaf wat je precies wilt, met de tips in dit topic moet het wel lukken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.