Toon posts:

Hoe heet mag eens XP 1600+ worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik wil weten hoe heet ie mag worden zodat ik er geen problemen mee krijg alvast bedankt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Graadje of 50 stressed is zo ongeveer het maximale onder de term 'nette temperatuur'. Die processors kunnen veel meer hebben (90 graden oid), maar dan is er iets mis met je koeling :)

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

www.amd.com geeft voor de Athlon XP een absolute maximum temp van 90 graden Celcius.

In de meeste systemen is 30-40 graden gebruikelijk. Die van mij draait op 34... :z

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

Topicstarter
jezus dan mag die van mij wel wat beter gekeold worden hij loopt op 60 graden ofzo als ik ut goed heb ff zien hoor dat asus proggie voor je temp of kan je dat ook ergens anders zien want het enige wat ik weet is dat er 60 graden in het bios staat als ik hem boot.

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Die Asus dingen zijn trouwens niet al te betrouwbaar...probeer eens een professionele temp meter, of een multimeter met Pt100 te lenen van de buurman of collega die alles heeft...dan weet je het zeker! :)

Al is 60 graad natuurlijk wel wat veel!

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:44
60 WOW, zou idd een andere koeler plaatsen, tenzij je een stil systeem wil. 60 doet ie het nog steeds goed hoor.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
welke koeler raden jullie aan en welk programmaatje voor me temp van me cpu te zien wnt ls die asus ding niet werkt of bedoel je dat ik hem egt moet opmeten zonder software ofzo?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Motherboard Monitor is een heel goed progje om de temperaturen van je pc mee in de gaten te houden.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de FAQ.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.