Ik wil zelf het basepack met 3 liveries of het USA pack. Sowieso een livery voor elk type vliegtuig, want die standaard Phoenix livery vind ik maarOp zaterdag 09 maart 2002 13:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
maar wat gaan jullie precies kopen want je kan verschillende packs kope
Ik las het topic nog ff door en toen kwam ik dit tegen.Op zaterdag 09 maart 2002 12:08 schreef Lifshitz het volgende:
eindelijk iets over FS2002!!!
wie speelt dit en welke HARDWARE gebruiken jullie voor de besturing! (joystick, pedalen etc)
ben van plan dit speeltje ook aan te schaffen maar wil deftige hardwaren gebruiken voor de besturing ervan!
btw gebruikt er iemand 2 monitors (1 voor cockpit en 1 voor navigatie/... ? )
groetjes
lif
als je wilt mag je mailen naar lifshitz@mail.be
voor een antwoord of zo!
zal je dankbaar zijn!
Ik heb wel eens een keer met 2 monitoren gevlogen
Het is wel vet maar het vreet wel je preformance dit is lago en normaal heb ik minimaal 11 fps
Misschien doe ik ook mee, maar eerst wil ik een totaalsom horen waarna ik beslis of ik meedoe. Ik denk dat iedereen dat wil eigenlijk
Als ze nu eerst ff iedereen die mee wil doen (vaarvan zeker is )Op zaterdag 09 maart 2002 14:01 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
als het nie te duur word count me in
en dan info opvragen bij PSS en dan kunnen we altijd nog kijken hoe of wat ..
Vind die liveries niet echt belangrijk ..
alzou ik wel die engelse pack willen hebben of die van de VS
Maar dat Airbusje komt hier wel .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
betalen voor liveries is echt heel erg triest. PSS heeft echt zo'n enorm foute marktstrategie....
tampert, kriminalpolizei
Ik zou het PSS forum maar eens in de gaten gaan houden, de multipacks worden waarschijnlijk helemaal overboord gezet omdat je een discount krijgt aan de hand van het aantal items dat je koopt. Het bleek dat een multipack soms duurder was dan dat je al de liveries uit het multipack los zou kopen.Op zaterdag 09 maart 2002 14:03 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik wil zelf het basepack met 3 liveries of het USA pack. Sowieso een livery voor elk type vliegtuig, want die standaard Phoenix livery vind ik maar. Gezamenlijk inkopen = dikke korting.
Verder is in het basispack de livery veranderd van de PSS-livery naar de Airbus Housecolors livery.
Ik wil zeker meedoen met de inkoopactie, maar is het wel een goed idee om dat via dit topic te doen
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wow wat een landing Rdluca, echt super om te zien
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Bij ieder pack krijg je credits en voor een aantal credits heb je een liverypack gratis. Op die manier moeten we aardig ver komen.
Laten we gewoon kijken welke livery's gewild zijn, dan hebben we een idee hoever we kunnen komen.
Ik ben met de Condor al tevree dus das makkelijk.
Laten we gewoon kijken welke livery's gewild zijn, dan hebben we een idee hoever we kunnen komen.
* KIMBLE wil een BAOp zaterdag 09 maart 2002 14:12 schreef rdluca het volgende:
Bij ieder pack krijg je credits en voor een aantal credits heb je een liverypack gratis. Op die manier moeten we aardig ver komen.
Daar heb je gelijk in, maar ik wil hem toch graag hebben. Ik ben niet echt te porren trouwens voor het Airbus factory pack of de BA tails. Dat is wel erg makkelijk geld verdienen.Op zaterdag 09 maart 2002 14:07 schreef Evilernie het volgende:
betalen voor liveries is echt heel erg triest. PSS heeft echt zo'n enorm foute marktstrategie....
Even weer wat plaatjes:

ALs dat zo is heb ik geen liv nodig want dan laat ik het zo .. maar wanneer kunnen we alvast die AIRBUS bestellen .. en hoe en hoeveel .. gaat het dan kosten ...Op zaterdag 09 maart 2002 14:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zou het PSS forum maar eens in de gaten gaan houden, de multipacks worden waarschijnlijk helemaal overboord gezet omdat je een discount krijgt aan de hand van het aantal items dat je koopt. Het bleek dat een multipack soms duurder was dan dat je al de liveries uit het multipack los zou kopen.
Verder is in het basispack de livery veranderd van de PSS-livery naar de Airbus Housecolors livery.
Ik wil zeker meedoen met de inkoopactie, maar is het wel een goed idee om dat via dit topic te doen
Sorry ben een beetje ongeduldig
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik zou graag willen weten wat dat geintje gaat kosten en wanneer tie dan evt binnen zou komen..
die pss dus
die pss dus
Kosten is afhankelijk van wat we willen, binnen heb je hem dezelfde dag nog.Op zaterdag 09 maart 2002 14:14 schreef Bolk het volgende:
Ik zou graag willen weten wat dat geintje gaat kosten en wanneer tie dan evt binnen zou komen..
die pss dus
Misschien een nieuwe topic openen voor de inkoopactie?
http://www.avsim.com/dcforum/DCForumID24/6854.htmlOp zaterdag 09 maart 2002 14:13 schreef Blackhole het volgende:
[..]
ALs dat zo is heb ik geen liv nodig want dan laat ik het zo .. maar wanneer kunnen we alvast die AIRBUS bestellen .. en hoe en hoeveel .. gaat het dan kosten ...
Sorry ben een beetje ongeduldig
Op zaterdag 09 maart 2002 14:12 schreef rdluca het volgende:
We have listened to all the comments regarding Custom Livery Packs and have tried out a few systems to allow this.
We have now decided to REMOVE all "packs" from the system as they are really totally uneccassary!
Why ?
Simple ... If you want to purchase your 12 favourite liveries or the 12 British Airways liveries then you can simply choose these from the catalog (as if you were building your own Custom Pack) These will be discounted depending on the number of items you add to your pack and your Installer will show ONLY these items. The good news (for low bandwidth users especially) Is that you can then choose to install ONE single livery at a time or all 12 at once and still have the install resumable.
You can run the installer again and again to install the liveries in any order or over any time scale You choose.
The same obviously applies if you choose to buy just One livery or all 95.
OK .. so what do you think ?
Op zaterdag 09 maart 2002 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hoe zijn de manuals? Ik wil geen plane met crappe manuals, want op basis daarvan wil ik hem wel of niet hebben.
Verwijderd
Groots! Geweldig, die mogen van mij winnenOp zaterdag 09 maart 2002 14:12 schreef biobak het volgende:
[..]
Even weer wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heh, die vlieg hier regelmatig overOp zaterdag 09 maart 2002 14:12 schreef biobak het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik wil hem toch graag hebben. Ik ben niet echt te porren trouwens voor het Airbus factory pack of de BA tails. Dat is wel erg makkelijk geld verdienen.
Even weer wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het goed is moet ik er nog wat pics van hebben
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
De manuals zijn dik in orde en nu al te downloaden op http://www.phoenix-simulation.co.ukOp zaterdag 09 maart 2002 14:17 schreef Robin Shrine het volgende:
Hoe zijn de manuals? Ik wil geen plane met crappe manuals, want op basis daarvan wil ik hem wel of niet hebben.
De manuals zijn ok. Als je de tutorial flight doorneemt weet je praktisch alles en is de rest leuk als naslagwerk.Op zaterdag 09 maart 2002 14:17 schreef Robin Shrine het volgende:
Maar ik heb weinig tot geen kennis van DF en PIC....ben nog lerende zeg maar
Verwijderd
Ik heb m op mn hdOp zaterdag 09 maart 2002 13:36 schreef Bolk het volgende:
[..]
Wreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddd
Weet iemand die 747 takeoff op st maarten nog te vinden?
Maar hij's 15mb+ dus ik krijg m niet op mn server (een chello zonder snaren).
Mij boeit die liverie eigenlijk niet zo. Ik ga ff wat lezen op hun website
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
oeps dubbelpost, zie blz tien
tampert, kriminalpolizei
he papi's, die falcon 50 voor fs2002 is uit. Hij is 16 meg, maar dat is hij wel waard denk ik :9~~
www.avsim.com
nu moet ik weg...tot vanavond
www.avsim.com
tampert, kriminalpolizei
Dat las ik laats toevallig op de site van Boeing:Op zaterdag 09 maart 2002 12:40 schreef Aerodynamic het volgende:
Weet iemand hier hoeveel mensen er per jaar door de lucht worden vervoerd??
Commercial jet aviation is an exceptionally safe way to get from here to there. More than three million people around the world fly safely on commercial aircraft every day. In 1998, the world's commercial jet airlines carried approximately 1.3 billion people on 18 million flights while suffering only 10 fatal accidents.
Verwijderd
Weet iemand een oplossing voor het volgende:
De 767 PIC schijnt de rechtermotor sneller te laten lopen dan de linker. De fuelflow in de rechtertank is nl. altijd hoger dan in de linker. Hoe komt dit?
De 767 PIC schijnt de rechtermotor sneller te laten lopen dan de linker. De fuelflow in de rechtertank is nl. altijd hoger dan in de linker. Hoe komt dit?
Is dit een strikvraag?Op zaterdag 09 maart 2002 15:18 schreef Rateltje het volgende:
Verwijderd
Nee, hoezo?Op zaterdag 09 maart 2002 15:22 schreef Bolk het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?
Weten jullie trouwens op welke sites leuke formule 1 vliegtuigen staan (ferrari, jaguar etc.)?
The cyclographing developer
Verwijderd
oh wat geil :9~!! Ik ben em nu aan het downen...Op zaterdag 09 maart 2002 14:40 schreef Evilernie het volgende:
he papi's, die falcon 50 voor fs2002 is uit. Hij is 16 meg, maar dat is hij wel waard denk ik :9~~
www.avsim.com
dat bedoelde ik als een geintjeOp zaterdag 09 maart 2002 15:23 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Verwijderd
Ja ik moet toegeven , de vraag was enigszins cryptisch opgesteldOp zaterdag 09 maart 2002 15:28 schreef Bolk het volgende:
[..]
dat bedoelde ik als een geintje
torq/engine pull?Op zaterdag 09 maart 2002 15:18 schreef Rateltje het volgende:
Verwijderd
Ik trek nooit aan de motor op FL400Op zaterdag 09 maart 2002 15:32 schreef rdluca het volgende:
[..]
torq/engine pull?
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Hoewel je aan iedere kant dezelfde motor met dezelfde power hebt zitten, heeft het vliegtuig te maken met het feit dat de fans van de engines dezelfde kant opdraaien. Dat geeft bij een vleugel aan de linkermotor een andere torq als bij de motor aan de rechterkant. Door het draaien van de fans in dezelfde richting krijg je een bepaalde torq/ pull naar een kant, deze moet dus worden gecompenseerd door aan die kant net wat meer power te geven.Op zaterdag 09 maart 2002 15:34 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Ik trek nooit aan de motor op FL400![]()
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Das een wazig systeem.. Bij een 2 motorig schip laten ze de motoren ook allebei een andere kant opdraaienOp zaterdag 09 maart 2002 15:41 schreef rdluca het volgende:
[..]
Hoewel je aan iedere kant dezelfde motor met dezelfde power hebt zitten, heeft het vliegtuig te maken met het feit dat de fans van de engines dezelfde kant opdraaien. Dat geeft bij een vleugel aan de linkermotor een andere torq als bij de motor aan de rechterkant. Door het draaien van de fans in dezelfde richting krijg je een bepaalde torq/ pull naar een kant, deze moet dus worden gecompenseerd door aan die kant net wat meer power te geven.
maarja, een schip is geen vliegtuig zalk maar zeggen
Hier dan wat foto's van die falcon 50

Verwijderd
Dat zou het kunnen verklaren.... maar ik moet na verloop van tijd de rechter fuel-pumps altijd even uitzetten om de fuel-balance recht te trekken. Maar goed, heb je wat te doen.Op zaterdag 09 maart 2002 15:41 schreef rdluca het volgende:
[..]
Hoewel je aan iedere kant dezelfde motor met dezelfde power hebt zitten, heeft het vliegtuig te maken met het feit dat de fans van de engines dezelfde kant opdraaien. Dat geeft bij een vleugel aan de linkermotor een andere torq als bij de motor aan de rechterkant. Door het draaien van de fans in dezelfde richting krijg je een bepaalde torq/ pull naar een kant, deze moet dus worden gecompenseerd door aan die kant net wat meer power te geven.
Eerste indruk:Op zaterdag 09 maart 2002 14:40 schreef Evilernie het volgende:
www.avsim.com
Heel gave virtual cockpit, waarbij je ook door de cabine kan heenschuiven

Hoe krijg jij dat voor elkaar dat je een 3d view ziet ?Op zaterdag 09 maart 2002 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerste indruk:
Heel gave virtual cockpit, waarbij je ook door de cabine kan heenschuiven
[afbeelding]
www.klm.nl?Op zaterdag 09 maart 2002 15:58 schreef Duncan het volgende:
Welk vliegtuig gebruikt KLM bij deze vlucht: KL1665
Meer pics van de Falcon:

Nee die zit er niet zo in .. je moet echt een paar knoppen gebruiken .. Alleen weet ik niet welke ..Op zaterdag 09 maart 2002 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat heet een virtual cockpit
Als ik virtual cockpit aan sprek zit ik achter in dat toestel
Dan zie je toch dat mooie bordje "Welcome on board", daarop staan de commandos.Op zaterdag 09 maart 2002 16:05 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Nee die zit er niet zo in .. je moet echt een paar knoppen gebruiken .. Alleen weet ik niet welke ..
Als ik virtual cockpit aan sprek zit ik achter in dat toestel
SHIFT - ENTER
SHIFT - BACKSPACE
CTRL - ENTER
CTRL - BACKSPACE
CTRL - SHIFT - ENTER
CTRL - SHIFT - BACKSPACE
en + en -
Met behulp van die knoppen kan je richting cockpit "lopen"
weet wel dat het bordtje welcome er hangt.Op zaterdag 09 maart 2002 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zie je toch dat mooie bordje "Welcome on board", daarop staan de commandos.
SHIFT - ENTER
SHIFT - BACKSPACE
CTRL - ENTER
CTRL - BACKSPACE
CTRL - SHIFT - ENTER
CTRL - SHIFT - BACKSPACE
en + en -
Met behulp van die knoppen kan je richting cockpit "lopen"
maar daar heb ik verder niet opgelet .. dus ff kijken .
nogmaals bedankt .
Peepols,
wat gebeurt er als ik al mijn standaard planes uit mijn FS dir flikker? heeft dat gevolgen?
wat gebeurt er als ik al mijn standaard planes uit mijn FS dir flikker? heeft dat gevolgen?
Verwijderd
Geen idee. Waarom wil je dat dan?Op zaterdag 09 maart 2002 16:26 schreef Bolk het volgende:
Peepols,
Van waar naar waar gaat die vlucht?Op zaterdag 09 maart 2002 15:58 schreef Duncan het volgende:
Welk vliegtuig gebruikt KLM bij deze vlucht: KL1665
Ah ik heb het al gevonden. Schiphol - Barcelona. Volgens de KLM timetable wordt deze vlucht uitgevoerd met een Boeing 737.
Sjiphool - BarçalonaOp zaterdag 09 maart 2002 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Van waar naar waar gaat die vlucht?
Verwijderd
DBROp zaterdag 09 maart 2002 16:52 schreef rdluca het volgende:
Weet iemand de 3-letter ICAO code van Dutchbird?
Verwijderd
OH MY GOD!! Die Falcon is echt *subliem* Geweldige plane, dit is echt een 'must-have' alleen werkt ie bij mij nog niet helemaal zoals ik wil....hij is wel echt prachtig
zie mijn edit hierbovenOp zaterdag 09 maart 2002 16:53 schreef Duncan het volgende:
[..]
Sjiphool - Barçalona
Typische 737 vluchtOp zaterdag 09 maart 2002 16:53 schreef Duncan het volgende:
[..]
Sjiphool - Barçalona
Dit vliegtuig is van transavie geen 737 maar een "zoempie"
uiteraard doet doen deze 2 plaatjes ook mee voor de screenshot contest:

hehehe LOL

hehehe LOL
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Kun je die kopen bij de Ero-Shop ofzoOp zaterdag 09 maart 2002 16:58 schreef jos_zwa het volgende:
Dit vliegtuig is van transavie geen 737 maar een "zoempie"uiteraard doet doen deze 2 plaatjes ook mee voor de screenshot contest:
[afbeelding]
[afbeelding]
hehehe LOL
Zit niet voldoende "inhoud" inOp zaterdag 09 maart 2002 16:58 schreef jos_zwa het volgende:
Dit vliegtuig is van transavie geen 737 maar een "zoempie"uiteraard doet doen deze 2 plaatjes ook mee voor de screenshot contest:
[afbeelding]
[afbeelding]
hehehe LOL
Omdat ze er niet uitzienOp zaterdag 09 maart 2002 16:45 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom wil je dat dan?
die kreeg je als je met transavia vloogOp zaterdag 09 maart 2002 17:01 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Kun je die kopen bij de Ero-Shop ofzo
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Dat heeft inderdaad gevolgen jaOp zaterdag 09 maart 2002 16:26 schreef Bolk het volgende:
Peepols,
Ik denk dat het wel problemen gaat geven met multiplay, aangezien fs op de defaults terugvalt als je een plane niet hebt..
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
zo gaaf he, ziet er erg mooi uit,is het freeware, en zo ja, wil je dan ff de link geven aubOp zaterdag 09 maart 2002 14:12 schreef biobak het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik wil hem toch graag hebben. Ik ben niet echt te porren trouwens voor het Airbus factory pack of de BA tails. Dat is wel erg makkelijk geld verdienen.
Even weer wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Freeware, zie eerder in topicOp zaterdag 09 maart 2002 17:16 schreef J-063 het volgende:
[..]
zo gaaf he, ziet er erg mooi uit,is het freeware, en zo ja, wil je dan ff de link geven aub
Ik heb een opblaas-Transavia-vliegtuig!!! Echt waar.Op zaterdag 09 maart 2002 17:01 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Kun je die kopen bij de Ero-Shop ofzo
Op zaterdag 09 maart 2002 17:45 schreef KIMBLE het volgende:
het regent hier nuttige kadootjes
Volgens mij ligt er nog meer van dat soort troep bij m'n ouders op zolder. Moet allemaal al bijna 18-20 jaar oud zijn (jeeeej, wat word ik oud).
Verwijderd
Ik kan echt niet vinden PLEASE geef me ff die link waar ik het kan downloaden!!! Ik wil die dutch airforce kist echt!Op zaterdag 09 maart 2002 17:16 schreef J-063 het volgende:
[..]
zo gaaf he, ziet er erg mooi uit,is het freeware, en zo ja, wil je dan ff de link geven aub
Oja, bestaat die kist in het echt ook?
www.avsim.com/ffgOp zaterdag 09 maart 2002 18:07 schreef Leaderlll het volgende:
[..]
Ik kan echt niet vinden PLEASE geef me ff die link waar ik het kan downloaden!!! Ik wil die dutch airforce kist echt!
Oja, bestaat die kist in het echt ook?
Verwijderd
Hee, die departure route heb ik nog nooit gedaan. Alternative ofzo?Op zaterdag 09 maart 2002 18:02 schreef 4Real het volgende:
[afbeelding]
voor de contest mooiste pic
je Icon doet het!!!!Op zaterdag 09 maart 2002 18:14 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Nee muppet, dat heet jatten..Zit copyright op.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Boeing 737-800 om precies te zijn. Je kan beter op de schiphol-site kijken, staan meer detailsOp zaterdag 09 maart 2002 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Van waar naar waar gaat die vlucht?
Ah ik heb het al gevonden. Schiphol - Barcelona. Volgens de KLM timetable wordt deze vlucht uitgevoerd met een Boeing 737.
Edit: kan wel eens verschillen per dag
Verwijderd
Jep, hij is fraai..Op zaterdag 09 maart 2002 18:23 schreef McFlipp het volgende:
[..]
je Icon doet het!!!!![]()
Zo daar ben ik weer. Kan iemand me een directe link geven naar die Falcon misschien?
Hij is momenteel te downloaden vanaf de frontpage van www.avsim.comOp zaterdag 09 maart 2002 18:47 schreef Robin Shrine het volgende:
Zo daar ben ik weer. Kan iemand me een directe link geven naar die Falcon misschien?
Verwijderd
JE MOEDER!!!!Op zaterdag 09 maart 2002 18:14 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Nee muppet, dat heet jatten..Zit copyright op.
Ga jij maar lekker vroeg pitten, ik ga nu uit naar de Klaveet!!! En houd het een beetje rustig!
Later!
freestyleOp zaterdag 09 maart 2002 18:13 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Hee, die departure route heb ik nog nooit gedaan. Alternative ofzo?
Verwijderd
stuntvliegen met een 747Op zaterdag 09 maart 2002 19:23 schreef 4Real het volgende:
[..]
freestyle
Die Falcon kon wel payware zijn, zooooooooo mooi!
zijn ze daar niet voor danOp zaterdag 09 maart 2002 19:31 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
stuntvliegen met een 747
Damn ik kan niet meer relaxed vliegen
PC word sloom. Beeld loopt vloeiend, en dan moet ie ongeveer 2 min laden. (ik weet niet wat ie laait) maar mijn schijf gaat als een gek!) Best irri als je tijdens het vliegen regelmatig 2 min het beeld stopt. Wat te doen?
^^^ Scenery cache omhoog- en terraincomplexity e.d. omlaaggooien.
Die Cache (staat nu op 300Mb) waar word dat opgeslagen?Op zaterdag 09 maart 2002 20:15 schreef DroogKloot het volgende:
^^^ Scenery cache omhoog- en terraincomplexity e.d. omlaaggooien.
HA gaat hij naar de klaveet!!!Op zaterdag 09 maart 2002 18:56 schreef Leaderlll het volgende:
[..]
JE MOEDER!!!!
Ga jij maar lekker vroeg pitten, ik ga nu uit naar de Klaveet!!! En houd het een beetje rustig!
Later!
boer
goedenavond....geen stappen voor mij vanavond
moet thuis blijven
tampert, kriminalpolizei
want....Op zaterdag 09 maart 2002 20:48 schreef Evilernie het volgende:
goedenavond....geen stappen voor mij vanavondmoet thuis blijven
Repetities enzo..Op zaterdag 09 maart 2002 20:49 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
want....
tampert, kriminalpolizei
Je berijkt een vaze in je leven dat je dat niet meer nodig vindOp zaterdag 09 maart 2002 20:48 schreef Evilernie het volgende:
goedenavond....geen stappen voor mij vanavondmoet thuis blijven
wat thuisblijvenOp zaterdag 09 maart 2002 20:58 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je berijkt een vaze in je leven dat je dat niet meer nodig vind
tampert, kriminalpolizei
Ik ga FS installen.. ik heb nog nooit zo veel terrors gezien
* Bolk is uninstall/ install doen
* Bolk is uninstall/ install doen
Dit topic is gesloten.
![]()