Kan je wel een nieuw topic voor aanmaken imo, "Fotosoep je huisdier topic" oid.
Maakt het thema forum (dat niet al te succesvol is) ook weer wat voller.
Nu maar 8 active topics (!)
Maakt het thema forum (dat niet al te succesvol is) ook weer wat voller.
Nu maar 8 active topics (!)
In de huiskamer in een topic ofzo
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Is dat thema-forum btw niet een beetje overbodig voor GoT gebleken?Op zaterdag 09 maart 2002 12:32 schreef JvS het volgende:
In de huiskamer in een topic ofzo
Zo gretig wordt er niet gebruik van gemaakt...
Ja ik vind het ook niet echt een druk onderdeel van GoT.Op zaterdag 09 maart 2002 12:34 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Is dat thema-forum btw niet een beetje overbodig voor GoT gebleken?
Zo gretig wordt er niet gebruik van gemaakt...
Webgoodie, anders maak je er even een nieuw topic over in LA.
Dat zou nummer 100 worden. Ik denk dat andere thema's wel druk kunnen zijn, maarja
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mja, misschien beter het thema-forum alleen te gebruiken voor echte belangrijke onderwerpen waarover wél veel topics over zullen worden geopend. Dus het forum echt hidden maken, en pas als er wat te discusseren valt (verkiezingen, HCC dagen, AOV etc.) dan pas tevoorschijn halen.Op zaterdag 09 maart 2002 12:45 schreef JvS het volgende:
Dat zou nummer 100 worden. Ik denk dat andere thema's wel druk kunnen zijn, maarja
Het is absoluut geen verkeerd thema, en ik kijk er wel van op dat het niet echt druk is.Op zaterdag 09 maart 2002 12:45 schreef JvS het volgende:
ontopic:
Ik heb er nog even over nagedacht maar aangezien in de HK al zo ontzettend veel van dit soort soep-dit-soep-dat-topics zijn geweest laat ik het maar!
[wat-ben-ik-toch-weer-besluiteloos]Op zaterdag 09 maart 2002 12:50 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Het is absoluut geen verkeerd thema, en ik kijk er wel van op dat het niet echt druk is.
ontopic:
Ik heb er nog even over nagedacht maar aangezien in de HK al zo ontzettend veel van dit soort soep-dit-soep-dat-topics zijn geweest laat ik het maar!
Ik ga toch een topic openen in HK!
[/wat-ben-ik-toch-weer-besluiteloos]
Op zaterdag 09 maart 2002 20:17 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
[wat-ben-ik-toch-weer-besluiteloos]
Ik ga toch een topic openen in HK!
[/wat-ben-ik-toch-weer-besluiteloos]
Op zaterdag 09 maart 2002 20:18 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
![]()
Pagina: 1