ik ontvang dagelijks een mop (sinds een paar dagen) in het eerste bericht las ik dat mij dit 0,70 zou gaan kosten per bericht.
ik heb me voor zover ik weet hier niet voor aangemeld.
Hoe kom ik hier weer vanaf ?
Ik heb al gebeld met de dutchtone klantenservice maar deze kunnen mij ook niet verder helpen, zij vertelden mij dat ik een sms terug moet sturen naar deze "dienst" met hierin een soort unsubscribe commando, nu heb ik al vanalles geprobeerd als
de moppen worden verstuurd vanaf het nr 4141.
als ik een sms terug stuur naar dit nummer krijg ik een ontvangst bevestiging van telefoon nummer 20417900838370
kan iemand ons hier vanaf helpen ?
De enige optie die dutchtone klantenservice kan bieden is alle smsjes laten blokkeren.
daar heb ik natuurlijk ook geen zin in.
ongetwijfeld horen er een aantal commando's bij deze "sms systemen" kan iemand mij meer vertellen over:
1. deze sms systemen
2. deze dienst in het speciaal (lachvandedag)
3. alternatieven om dit NIET te hoeven betalen.
Bijvoorbaat veel dank...
ik heb me voor zover ik weet hier niet voor aangemeld.
Hoe kom ik hier weer vanaf ?
Ik heb al gebeld met de dutchtone klantenservice maar deze kunnen mij ook niet verder helpen, zij vertelden mij dat ik een sms terug moet sturen naar deze "dienst" met hierin een soort unsubscribe commando, nu heb ik al vanalles geprobeerd als
code:
1
2
3
| sms off unreg etc. |
de moppen worden verstuurd vanaf het nr 4141.
als ik een sms terug stuur naar dit nummer krijg ik een ontvangst bevestiging van telefoon nummer 20417900838370
kan iemand ons hier vanaf helpen ?
De enige optie die dutchtone klantenservice kan bieden is alle smsjes laten blokkeren.
daar heb ik natuurlijk ook geen zin in.
ongetwijfeld horen er een aantal commando's bij deze "sms systemen" kan iemand mij meer vertellen over:
1. deze sms systemen
2. deze dienst in het speciaal (lachvandedag)
3. alternatieven om dit NIET te hoeven betalen.
Bijvoorbaat veel dank...
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad