FreeSCO & Think ?¿

Pagina: 1
Acties:

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
hallo mensen,

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het bestuderen van wat de Dutch Power Cows nou eigenlijk inhield en nu ben ik van plan om met nog iemand (en waarschijnlijk gaan we nog wat mensen van irc/msn plukken) mee gaan doen met het project 'Think'.

Echter, er lijkt geen cliënt beschikbaar te zijn voor FreeSCO, m'n router waarop ik graag het }:O'tje zou willen laten grazen.

Weet iemand of het mogelijk is om met een FreeSCO-bak mee te doen met 'Think' :?

En zo ja.. zou iemand dan AUB even een duidelijke handleiding willen geven van hoe ik dat precies moet doen :? :{

Ennehm... mij is ook niet helemaal duidelijk of je nou een webserver moet draaien die MySQL en PHP ondersteunt. Er wordt namelijk op deze niet gesproken over een 'webserver'... alleen maar over een cliënt (die voor Windows is) :(

Als iemand mij kan helpen... ik heb de search al gebruikt en daar stond verder niets in wat voor mij bruikbaar was :{

Hardstikke bedankt alvast! :)

Hoi

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op vrijdag 08 maart 2002 22:52 schreef nobody122 het volgende:
hallo mensen,

Echter, er lijkt geen cliënt beschikbaar te zijn voor FreeSCO, m'n router waarop ik graag het }:O'tje zou willen laten grazen.
een }:O'tje is niet hetzelfde als Think.
Weet iemand of het mogelijk is om met een FreeSCO-bak mee te doen met 'Think' :?
nee (ik bedoel dus nee dat kan niet).

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:12
Op vrijdag 08 maart 2002 23:02 schreef stappel_ het volgende:
een }:O'tje is niet hetzelfde als Think.
een }:O 'tje is tegenwoordig verzamelnaam voor alle clients van alle projecten, dus het kan ook THINK zijn :)

http://www.donorofniet.nl/

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
hm jammer...

maar ja het zei zo :)

maar dat zal mij er niet van weerhouden mee te doen... 'k probeer 't wel eens met m'n windows 2000 bak (deze dus) dan :)

Moet ik behalve die cliënt ook nog andere dingetjes installeren dan eigenlux? |:(

Hoi

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Nee, alleen het UD Think Device is voldoende.
Je moet je ff reggen op de site van UD en dan komen de proteïnen e.d. binnen van de server en start de client.
Alles gaat automatisch en een kind kan de was doen.

Over Think op freesco.
Ja, het is mogelijk.
http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=22&t=000012

Heb je maar een probleem.

Je zal eerst wine (zo heet dat toch?) voor freesco moeten compilen en dat zie ik nog niet gebeuren.
Misschien is er iemand zo gek op freescosoft om dat voor je te doen maar ik acht de kans zeer klein.
Maar theoretisch gezien is het wel mogelijk.

Hagar

Nu ook zonder stropdas

• cybermans
  • Laatst online: 20-05 13:31
he maar je kan natuurlijk wel een ander project op die freesco bak draaien. bv seti. als het een bak met minder dan 150 mhz is is het trouwens afteraden daar een distributed computing client op te zetten

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• jeroon
  • Laatst online: 18:12
Op zaterdag 09 maart 2002 20:10 schreef cybermans het volgende:
he maar je kan natuurlijk wel een ander project op die freesco bak draaien. bv seti. als het een bak met minder dan 150 mhz is is het trouwens afteraden daar een distributed computing client op te zetten
:?

ECCp en RC5/OGR draaien prima op een p133 hoor :)

http://www.donorofniet.nl/

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Yep, ik heb ook rc5 op mijn p133 draaien.
Het is geen dikke winst maar anders loopt ie toch maar te niksen :P
Is trouwens ook Freesco ;)

Nu ook zonder stropdas

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
hm... nah khep geen zin in gedoe met wine etc.

mwaaah dan gebruik 'k deze pc wel :)

btw... die freescobak van me is een p100 met 16 mb ram 8-)

})

edit:

thnx voor de informatie btw... zou'k toch bijna vergeten |:(

Hoi

Pagina: 1